مخاطب24:در راستای افزایش رضایت مشتریان و به منظور خدمات رسانی هر چه مناسب تر، از اردیبهشت ماه سال جاری توزیع قطعات یدکی با ایجاد سیستم انبارک برای امدادگران میسر شد تا نسبت به فروردین ماه گذشته توزیع قطعات برای ارائه خدمات امدادی ۳ برابر افزایش یابد.
همچنین نظم در پرداخت به شبکه امدادگران، فراهم آوردن بسترهای سیستمی خرید قطعات، اعتبارسنجی صحیح امدادگران و نظارت بر انبارک امدادگران، منجر به افزایش سهم بازار قطعات یدکی و استفاده امدادگران از قطعات اصل و جلوگیری از قطعات متفرقه و غیر شرکتی شد.
فروش کارت طلایی سایپا، ارائه سرویسهای دوره ای، تعویض روغن و قطعات مصرفی، بازدید فنی پیش از سفر، نصب آپشن، امداد باطری و انجام تعمیرات سبک توسط ناوگان خدمات خودرو در محل و مرکز ارائه خدمات سریع واقع در شرکت امدادخودروسایپا از جمله خدمات قابل ارائه این شرکت است و مشتریان میتوانند از طریق تماس با شماره ۰۲۱۸۴۴۴۴ یا مراجعه به نشانی اینترنتی www.emdadsaipa.ir نسبت به ثبت درخواست یا خرید خود اقدام کنند. همچنین دارندگان خودروهای سواری گروه سایپا و غیر گروه در صورت نیاز به خدمات امدادی میتوانند با شماره ۰۹۶۵۵۰ تماس حاصل کنند.