window.addEventListener("load", (event) => { }); پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه | مخاطب۲۴
کد خبر: ۴۲۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
دکتر حسین مدرس خیابانی در پی شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه‌شان در سانحه هوایی سقوط بالگرد در روز یکشنبه منطقه ورزقان آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

مخاطب24:متن پیام مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب آیه ۲۳)

شهادت مجاهدانه خادم الرضا (ع) و ملت شریف ایران اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی بسیار تلخ و ناگوار است. این ضایعه دردناک را به پیشگاه حضرت بقیه الله ارواحنا فداه و ملّت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم.
آن شهید والامقام همواره عمر خود را صرف خدمت‌گذاری و جهاد در راه رضای خداوند متعال نمودند و در مسئولیت‌های مختلف، خدمات و زحمات بی‌شائبه‌ای داشتند. تلاش‌های بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیرشان در جهت عدالت خواهی، فساد ستیزی و حضور صمیمی در جمع مردم به ویژه در سفر‌های استانی، تنها و تنها برای خدمت‌رسانی و گره‌گشایی از مشکلات مردم و کشور بود.

رئیس جمهوری که برای توانمندسازی اقشار کمتر برخوردار، رفع فقر در عین حفظ کرامت مردم، رونق صنعت و تولید، از هیچ کوششی دریغ نکرد و در سطح بین الملل با عزم راسخ در برابر سیاه نمایی و شائبه افکنی‌های دشمنان برای ناامیدی مردم در میدان اقدام و عمل برای ارتقای امید و اعتماد بیشتر ملت شهیدپرورمان به نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد.

آیت الله رئیسی در آخرین لحظات عمر شریف شان نیز پاسدار آرمان‌های والای انقلاب و نظام اسلامی بودند و نام خود را در تاریخ این مرز و بوم برای همیشه ماندگار کرد.

اینجانب شهادت این عزیزان را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، خانواده‌های محترم و داغدارشان همچنین مردم شهید پرور ایران تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهدای این حادثه ناگوار، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

حسین مدرس خیابانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
همستر کابت مسبب مرگ یک نوجوان شد! title
پسر نوجوان روس هنگام بازی همستر کامبت جان باخت.
فیلم| پزشکیان در همایش مخصوص بانوان چه گفت؟ title
مداخله‌ای که به اسم نور انجام می‌شود انسان و افراد را به سمت نور می‌کشاند یا سیاهی؟ و زمانی که بلد نیستیم کسی را هدایت کنیم نباید این کار را انجام دهیم
بازیگر زن سریال پدرسالار در ۸۵سالگی title
عکسی از آزیتا لاچینی در پیری را می‌بیند.
جداسازی مو‌فقیت‌آمیز سومین دوقلو‌های به‌هم‌چسبیده در شیراز title
سومین جراحی جداسازی دوقلو‌های به‌هم‌چسبیده در بیمارستان نمازی شیراز با موفقیت به پایان رسید.
شروین حاجی‌پور در فیلم جدید سعید روستایی بازی می‌کند؟ title
عکس‌های جدید شروین حاجی‌پور، خواننده ترانه معروف «برای» و سعید روستایی، کارگردان سینما به همراه احسان نوروزی، مربی بدنسازی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
بهنوش طباطبایی داور نخستین جشنواره فیلم کوتاه زندگی شد title
بهنوش طباطبایی همراه با سید رضا میرکریمی، مهرداد اسکویی، بهروز شعیبی و سعید پور اسماعیلی ترکیب هیات داوران نخستین جشنواره فیلم کوتاه «زندگی» را تشکیل می‌دهند.
داریوش هادی حجازی‌فر جایگزین افعی تهران می‌شود title
هادی حجازی‌فر با «داریوش» در مقام کارگردان و بازیگر با سریالی متفاوت و فضایی اجتماعی و خانوادگی به شبکه نمایش‌خانگی می‌آید.
برگزیده
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد خاتمی: به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد title
تقدیر رئیس دولت اصلاحات از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی پزشکیان به موازین اخلاقی
دیدار سید محمد خاتمی و پزشکیان title
حضور سید محمد خاتمی اسحاق جهانگیری و مسعود پزشکیان در مراسم ختم دکتر میلی منفرد در مسجد نور.
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.