به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از بیمه پاسارگاد؛معصوم ضمیری مدیر عامل در جشنواره نمایندگان برتر و نوآور فروش گفت: هدف از برگزاری این جشنواره قدردانی از سازمان فروش و درک جایگاه عملکردی آنهاست.
مدیر عامل بیمه پاسارگاد بیان کرد: سازمان فروش باید بتوانند خدمات بیمه نامه عمر و تامین آتیه را به درستی معرفی کنند و قادر به پاسخگویی و معرفی شرکت و محصولات برمبنای واقعیت به مردم باشند. باید بتوانند جایگاه و توانمندیهای شرکت را برای بیمه گذاران تبیین نموده و این توانایی را داشته باشند که ابهامات افراد را بدرستی پاسخگو باشند.
بیمه عمر و تامین آتیه محصولی اختیاری برای پر کردن خلأهای تأمینی با رویکردی بلند مدت
وی در ادامه گفت: بیمههای زندگی از منظر کلان به دو گروه تقسیم بندی میشود. گروه اول، بیمه نامههای عمر و تامین آتیه با جنبه تامینی که به عنوان یک بیمه اختیاری به منظور پر کردن خلأهای موجود در بیمههای تامین اجتماعی انتخاب میشوند.
این بیمه نامهها عموما با هدف تشکیل سرمایه و جز قراردادهای بیمهای بلند مدت است.
گروه دوم، بیمههای زندگی به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری با سرمایه اندک میباشد و به عنوان یک مدل سرمایه گذاری در کنار بازار پول و سرمایه است و اهداف کوتاه مدت را دنبال میکنند.
وی افزود: بیمه پاسارگاد از روز اول در نحوه نامگذاری محصول خود جنبه تامین بیمه نامه را لحاظ کرد و حداقل مدت قرار داد بیمه نامه عمر و تامین آتیه پاسارگاد از ۵ سال شروع میشود.
ضمیری با تاکید بر این نکته به نمایندگان حاضر در جلسه گفت: باید در معرفی بیمه نامهها راهنمایی درست انجام گیرد. دسته بندیهای خرید بیمه نامه مورد توجه سازمان فروش باشد تا خدمات بیمههای عمر و تامین آتیه پاسارگاد به درستی معرفی شود. چرا که شرکت بیمه پاسارگاد از روز اول با هدف ارائه پوششهای اختیاری و مکمل پوششهای پایه بیمه عمر و تامین آتیه این محصول را رونمایی کرد.
ضمیری در ادامه مراسم مطرح کرد: بیمه پاسارگاد همواره به دنبال ارائه محصولات کاربردی برای اقشار مختلف در بخشهای زندگی و غیر زندگی بوده است و سال گذشته نیز دو محصول جدید مکمل بازنشستگی و بیمه نامه جامع مجتمعهای مسکونی با توجه به نیازهای اساسی جامعه در این حوزهها ارائه داد و خوشبختانه با استقبال خوبی هم مواجه شد.
راهی هموار با همت و همکاری سازمان فروش و بدنه کارشناسی شرکت در مسیر توسعه
وی به برنامههای مهم بیمه پاسارگاد در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: در راستای تکمیل زنجیره ارزش سه شرکت تخصصی را سازماندهی کردیم.
تاسیس شرکت تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات
در اواخر سال ۱۴۰۲ شرکت آیتی تخصصی بیمه پاسارگاد با مشارکت هلدینگ فناپ در بخش بیمه تاسیس شد و از برنامههای پیش روی این شرکت این است که در حوزه ارائه خدمات فناوری اطلاعات در صنعت بیمه پیشرو باشد.
شرکت دیگری نیز در راستای تکمیل زنجیره ارزش فعالیتهای بیمه راه اندازی شد، با موضوع فعالیت در بخش ساختمان و مسکن که منابع سرمایه گذاری بیمههای زندگی را با توجه به ذخائر ریاضی قابل توجه در این بخش به کار میگیرد.
شرکت سوم نیز شرکت «چکاد توانگری» است که ۴-۵ سالی است تاسیس شده و در برنامه داریم به صورت تخصصی در بازار سرمایه نقش قابل قبولی را ایفا کند و پایه سوم بیمه پاسارگاد در مسیر سرمایه گذاری است.
با توجه به مواردی که در برنامه است اصلاح ساختار خوبی در بیمه پاسارگاد برای رسیدن به اهداف عالی شکل گرفته است.
ضمیری در پایان گفت: با همکاری سازمان فروش و بدنه کارشناسی شرکت هیچ هدف دست نیافتنی پیش روی ما نیست و هدف ما از فروش بیمههای عمر و تامین آتیه کمک به خلاهای تأمینی است و اهداف کوتاه مدت را دنبال نمیکنیم.