کد خبر: ۴۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
قیمت انواع آیفون امروز نسبت به روز گذشته تفاوتی نداشت و آیفون ۱۳ پرو مکس ۳۹ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان به فروش رسید

به گزارش سرویس اقتصادی مخاطب ۲۴ به نقل از فرارو، قیمت سامسونگ S۲۱ Ultra ۵G با ظرفیت ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ به ۳۰ میلیون و ۱۲۹ هزار تومان رسید. S۲۰ FE تفاوتی با روز گذشته نداشت و ۱۲ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان بود. A۵۲ با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت به هشت میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسید و A۵۲s ۵G نه میلیون و ۵۸۰ هزار تومان بود که نسبت به روز گذشته اندکی افزایش داشته است.
قیمت گوشی‌های پرفروش سامسونگ

 

قیمت گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰



گلکسی A۱۲ مدل Nacho پرفروش‌ترین گوشی فعلی سامسونگ در بازار موبایل ایران است و بین مدل‌های محبوب این برند کمترین قیمت را دارد. گلکسی A۲۲ نیز با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت پشت سر گلکسی A۱۲ دومین مدل محبوب کره‌ای‌ها در ایران محسوب می‌شود.

گلکسی S۲۰ FE نسخه‌ای از مدل پرچمدار گلکسی S۲۰ است و با وجد عرضه نسخه جدیدتر، هنوز محبوب‌ترین گوشی میان‌رده سامسونگ در بازار ایران به شمار می‌رود. بین دیگر مدل‌های میان‌رده سامسونگ، گلکسی A۷۲ و گلکسی A۵۲ نیز با استقبال خوبی روبرو شده اند و نام این مدل‌ها در فهرست زیر دیده می‌شود.

همچنین گلکسی A۵۲s ۵G با پردازنده ارتقا یافته نسبت به مدل A۵۲ می‌تواند رقیبی قدرتمندی برای گلکسی S۲۰ FE، گلکسی A۷۲ وگلکسی A۵۲ باشد. همچنین گلکسی M۳۱ برای کاربرانی که وسواس زیادی بابت باتری گوشی دارند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. M۳۱ با داشتن باتری شش هزار میلی آمپری، نیاز شما را از خرید پاور بانک برای استفاده‌های روزمره از بین خواهد برد.

S۲۱ Ultra ۵G تنها پرچمدار سامسونگ در لیست پرفروش‌های این برند در بازار ایران است. امکان استفاده از اینترنت همراه نسل پنجم، پردازنده قوی، دوربین با کیفیت و نمایشگر قدرتمند باعث می‌شود کاربران این گوشی گرانقیمت برای استفاده روزمره، بازی‌های سنگین و استفاده طولانی مدت راضی باشند.
قیمت روز گوشی‌های سامسونگ
قیمت گوشی‌های آیفون امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ با روز گذشته تفاوتی نداشت و آیفون ۱۳ پرو مکس با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت کماکان با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان به فروش رسید. آیفون SE ۲۰۲۰ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت امروز هم ۱۳ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان بود و آیفون ۱۲ پرو مکس با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت ۳۶ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان به فروش رسید. آیفون ۱۳ مینی هم با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت همانند روز گذشته ۲۴ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان بود.

به گزارش فرارو، قیمت گوشی‌های شیائومی امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ تفاوتی با روز گذشته نداشت. MI ۱۱ Lite با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز با کاهش اندکی که تجربه کرد به هشت میلیون و ۵۵۰ هزار تومان رسید. در بین مدل‌های REDMI شیائومی امروز REDMI ۹T پنج میلیون و ۶۴۹ هزار تومان، REDMI ۹C سه میلیون و ۸۴۹ هزار تومان و REDMI ۹A سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان بود. REDMI NOTE ۸، ۲۰۲۱ با ظرفیت ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایت امروز پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و REDMI NOTE ۱۰S با ظرفیت مشابه شش میلیون و ۱۴۲ هزار تومان به فروش رسید.

مدل قیمت
گلکسی A12 Nacho (ظرفیت 128 گیگابایت) چهار میلیون و 619 هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت128 گیگابایت) هفت میلیون و 85 هزار تومان
گلکسی S20 FE (ظرفیت 128 گیگابایت) 12 میلیون و 445 هزار تومان
گلکسی A72 (ظرفیت128 گیگابایت) 10 میلیون و 250 هزار تومان
گلکسی A22 (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 289 هزار تومان
گلکسی  A52 (ظرفیت  128 گیگابایت) هشت میلیون و 980 هزار تومان
گلکسی A52s 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) 9 میلیون و 580 هزار تومان
گلکسی S21 Ultra 5G (ظرفیت 256 گیگابایت) 30 میلیون و 129 هزار تومان
گلکسی M32 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 739 هزار تومان
گلکسی A32 (ظرفیت 128 گیگابایت) هفت میلیون و 820 هزار تومان

قیمت گوشی‌های پرفروش شیائومی

Poco X۳ Pro پرفروش‌ترین گوشی شیائومی و بازار ایران است. Poco X۳ Pro با داشتن پردازنده قوی و قیمت مناسب نسبت به رقبایش بهترین عملکرد پردازنده را در بازه قیمت شش تا هفت میلیون تومان ارائه می‌دهد. Redmi Note ۸، ۲۰۲۰ نیز جدیدترین گوشی وارد شده به ایران توسط شیائومی است و ظرف همین مدت کوتاه توانسته برای خودش جایی بین مدل‌های پرفروش دست و پا کند.

Poco M۳ دیگر گوشی پرفروش شیائومی امکانات خوبی نسبت به قیمتش ارائه می‌کند. باتری قوی، ویژگی اصلی این میان‌رده شیائومی است. Mi ۱۰T Lite ۵G با پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه از معدود گوشی‌های میان‌رده‌ای است که چنین قابلیتی را در اختیار کابر قرار می‌دهد. همچنین Poco F۳ گران‌ترین مدل پرفروش چینی‌ها محسوب می‌شود و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ به شمار می‌رود. دلیل استقبال ایرانی‌ها از این مدل، می‌تواند سخت افزار قدرتمند و قابلیت به‌روزرسانی آن تا چند سال آینده باشد.
قیمت روز گوشی‌های شیائومی

مدل قیمت
Poco X3 Pro (ظرفیت 256 گیگابایت) شش میلیون و 919 هزار تومان
Redmi Note 8 2021 (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 850 هزار تومان
Poco M3 (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 26 هزار تومان
Redmi 9A (ظرفیت 128 گیگابایت) سه میلیون و 850 هزار تومان
Poco F3 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) هشت میلیون و 99 هزار تومان
Redmi Note 10s (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 142 هزار تومان
Mi 10T Lite 5G (ظرفیت 128 گیگابایت) شش میلیون و 479 هزار تومان
Mi 11 Lite (ظرفیت 128 گیگابایت) هشت میلیون و 550 هزار تومان
Redmi 9T (ظرفیت 128 گیگابایت) پنج میلیون و 649 هزار تومان
Redmi 9C (ظرفیت 128 گیگابایت) سه میلیون و 849 هزار تومان

گوشی‌های پرفروش آیفون

آیفون SE مدل ۲۰۲۰ ارزان‌ترین مدل پرفروش اپل در بازار موبایل ایران است. مدلی که با ظاهری شبیه به آیفون هشت دارد، اما از سخت‌افزار قوی‌تری در آن استفاده شده است. بعد از آیفون SE مدل ۲۰۲۰، آیفون ۱۲ پرومکس دومین مدل محبوب اپل در ایران محسوب می‌شود. با گذشت یک سال از زمان عرضه آیفون ۱۲ پرو مکس، هنوز طرفدارانش بابت این مدل پول زیادی می‌پردازند. آیفون ۱۳ آخرین مدل ارائه شده توسط اپل در بازار جهانی است.

نسخه‌های مختلف آیفون ۱۳ به محض ورود به بازار ایران طرفداران خودشان خود را پیدا کردند. آیفون ۱۳ پرومکس با دوربین بهتر نسبت به نسخه ۱۳ در بازار حضور دارد. آیفون مینی توسط اپل عرضه شد تا هواداران سنتی آیفون به ویژه خریدارانی که طرفداران گوشی‌هایی با صفحه نمایش کوچک‌تر از شش اینچ بودند را راضی نگه دارد.
قیمت گوشی‌های پرفروش آیفون

مدل قیمت
آیفون SE مدل 2020 (ظرفیت 128 گیگابایت) 13 میلیون و 540 هزار تومان
آیفون 12 پرومکس (ظرفیت 256 گیگابایت) 36 میلیون و 950 هزار تومان
آیفون 13 (ظرفیت 128  گیگابایت) 26 میلیون و 700 هزار تومان
آیفون 13 پرو (ظرفیت 128 گیگابایت) 35 میلیون و 150 هزار تومان
آیفون 13 پرومکس (ظرفیت 128 گیگابایت) 39 میلیون و 889 هزار تومان
آیفون 13 مینی (ظرفیت 128 گیگابایت) 24 میلیون و  290 هزار تومان

 

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آموزش گرفتن خروجی و بکاپ از انواع اطلاعات تلگرام title
در صورتی که نیاز به گرفتن خروجی و بکاپ از اطلاعات خود در تلگرام دارید، در ادامه می‌توانید آموزش استخراج داده‌های Telegram را مشاهده کنید.
آشنایی به شکل بلایند دیت یعنی چی؟ title
‌نمی‌توان بلایند دیت را پدیده‌ای بیگانه و مغایر با فرهنگ ایرانی دانست خصوصا که می‌تواند یکی از راه‌های آشنایی افراد برای روابط عاطفی و ازدواج در نظر گرفته شود. به تازگی هم برنامه‌ای که اصطلاحا نسخه اسلامی بلایند دیت است ساخته شده، هر چند ساخت ورژن اسلامی بلایند دیت انتقادات زیادی را بین کاربران برانگیخته است.
وکس صورت در دوران قاعدگی ضرر دارد؟ title
خدمات زیبایی مثل مانیکور، پدیکور، اپیلاسیون و… به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی روزمره‌ تبدیل شده‌اند.
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
پلمپ قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران بخاطر حجاب! title
پیتزا "داوود" قدیمی‌ترین پیتزا فروشی تهران به دلیل عدم رعایت حجاب پلمب شد
بعد از ۱۸ سال نمی‌دانم ناصر عبداللهی را کشته‌اند یا نه؟ title
«ناصر را زده بودند، اما این‌که چه کسی این‌کار را کرد من هیچ‌وقت نفهمیدم»؛ این‌ها گفته‌های فاطمه فهیمی، همسر ناصر عبداللهی است. پس از ۱۸ سال، او در مصاحبه خود روایتی جدید از مرگ پرابهام خواننده مشهور دارد. کسی که به گفته خودش در تمام این سال‌ها متهم به قتل همسرش بوده، اما قانون به او اجازه نداده تا او را پیگیری قضایی کند. این پرونده عبداللهی بدون پیگیری پدر و پسران عبداللهی مختومه اعلام شد و هرگز عاملان مرگش شناخته و مجازات نشدند.
سرعت اینترنت در ایران چطوره؟ title
با وجود گزارش جدید اسپیدتست در ماه مارس ۲۰۲۴ که حاکی از بهبود وضعیت سرعت اینترنت ایران است، جایگاه ایران در رده‌بندی کلی نسبت به دیگر کشور‌ها افت داشته است.
برگزیده
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد
توصیه مهم رهبر انقلاب به ارتش جمهوری اسلامی ایران title
حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمودند: جا دارد که امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران را «حزب‌الله» بنامیم. هر چه می‌توانید، در این خطِّ حزب‌اللّهی جلو بروید.
رئیسی: وعده صادق هیمنه شکست‌ناپذیری اسرائیل را فرو ریخت title
رئیس‌جمهور گفت: بعد طوفان الاقصی، وعده صادق هیمنه اسرائیل را فرو ریخت و ثابت کرد قدرت آن‌ها تارعنکبوتی است.
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.