کد خبر: ۴۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۸
وقتی صحبت در مورد لاکچری ترین ماشین های دنیا است. بدون شک فراری و رولز رویس جزو ثابت این گروه هستند. این خودرو ها همواره دارای مشتریان خاص بوده اند.

وقتی از لاکچری ترین ماشین های دنیا صحبت می کنیم، دیگر پای قیمت چراغ جلو پراید، سپر عقب 206 و ... در میان نیست، بلکه از خودروهایی 1 تا 28 میلیون دلاری می گوییم که به عنوان گرانترین ماشین های دنیا نیز شناخته می شوند.

قیمت این اتومبیل ها حتی برای خارجی ها بالاست، یکی از این خودروهای لوکس فراری است که حتی برای خرید آن باید دارای شرایط خاصی باشید. در ادامه ضمن بررسی این خودرو به بررسی لاکچری ترین ماشین های دنیا، همراه با ویژگی های آنها می پردازیم.

لاکچری ترین ماشین های دنیا با قیمت های میلیون دلاری

معرفی لاکچری ترین ماشین های دنیا

ماشین های لوکس و لوازم یدکی آنها توسط حرفه ای ترین کمپانی های خودروسازی دنیا تولید شده اند. در طراحی و ساخت این اتومبیل ها حتی به جزئی ترین موارد توجه شده تا محصولی بی نقص، حرفه ای و پرچمدار تولید کنند. لوکس ترین ماشین های جهان عبارتند از:

دتوماسو P72

وقتی وارد دنیای بازی های کامپیوتری می شوید، حتما خودروهایی با ظاهری عجیب اما بسیار زیبا را دیده اید؛ دتوماسو P72 با همین ویژگی ها منتهی در دنیای واقعی تولید شده است. کارشناسان ارزش واقعی این اتومبیل را 1.3 میلیون دلار تخمین می زنند.

این ماشین برای اولین بار در در جشنواره سرعت گودوود در سال 2019 به بازار معرفی شد و توانست نظرهای زیادی را به خود جلب کند.

روی دتوماسو P72 از موتور V8 فورد سوپر شارژ با قدرت 700 اسب بخار استفاده شده است، برای همین حین رانندگی با آن می توانید نهایت سرعت را تجربه کنید.

فراری لافراری، لاکچری ترین خودروی دنیا

از زمان تولید فراری لافراری مدت زمان زیادی نمی گذرد، این خودروی لاکچری حدود 10 سال پیش یعنی در سال 2013 به بازار معرفی شد. کارشناسان ارزش فراری لافراری را 1.4 میلیون دلار تخمین زده اند. شما با پرداخت این مبلغ می توانید خودرویی با 354 کیلومتر بر ساعت را به لطف پیشرانه هیبریدی با قدرت 950 اسب بخار برانید.

تولید فرار لافراری در سال 2016 متوقف شد و شرکت فراری در این بازه زمانی 499 عدد از آن را تولید و روانه بازار کرد. بدون شک اگر بتوانید یکی از این خودروها را تهیه کنید، صاحب خاصترین و کمیابترین ماشین دنیا شده اید.

پاگانی هوایرا

اگر قصد پرداخت 1.4 میلیون دلار برای فراری لافراری را دارید، بد نیست که به خرید پاگانی هوایرا نیز فکر کنید، چون این ماشین با همین قیمت در بازار معامله می شود. این خودرو ساخت کشور ایتالیا است و برای اولین بار در سال 2012 تولید شده است.

شرکت تولیدکننده این اتومبیل ساخت آن را در سال 2018 به پایان رساند، اما هم اکنون نمونه های لاکچری تولید شده آن همچنان در دنیا طرفداران زیادی دارند. فقط 100 خودرو پاگانی هوایرا در دنیا وجود دارد که صاحبین آنها قطعاً ثروتمندان خاص پسند هستند.

روی این ماشین از موتور مرسدس AMG V12 با قدرت 720 اسب بخار استفاده شده است.

استون مارتین ولر

استون مارتین ولر با قیمت 1.5 میلیون دلار معامله می شد. اگر توجه کنید، از فعل گذشته استفاده کردیم، چون این ماشین پیش فروش شده و متاسفانه امکان خرید آن دیگر وجود ندارد. از این ماشین فقط 110 عدد در تمام دنیا وجود دارد، برای همین مشتریان خود را تبدیل به خاصترین انسان های روی زمین کرده است.

از زمان معرفی استون مارتین ولر به بازار مدت زیادی نمی گذرد. این ماشین در سال 2023 به بازار معرفی شد و در مدت کوتاهی تمام 110 عدد آن پیش فروش شدند. هرچند قیمت این خودرو 1.5 میلیون دلار است، اما اگر آپشن های جدید به آن اضافه کنید، قیمت آن به بالای 2 میلیون دلار نیز می رسد.

روی استون مارتین ولر موتور V12 با گیربکس دستی تعبیه شده است.

لاکچری ترین ماشین های دنیا با قیمت های میلیون دلاری

بنتلی مولینر باتور

به سراغ خودرویی 2 میلیون دلاری می رویم که عنوان یکی از لاکچری ترین ماشین های دنیا را به خود اختصاص داده است. این اتومبیل قابلیت تبدیل شدن به یک ماشین تمام برقی را تا سال 2030 دارد. بنتلی مولینر باتور با پیشرانه W12 تولید شده و به واسطه موتور تویین توربو با قدرت 710 اسب بخار می تواند تجربه ای خیال انگیز از رانندگی را برایتان به ارمغان بیاورد.

شرکت تولیدکننده بنتی مولینر باتور اعلام کرده است که فقط 18 عدد از این ماشین تولید و به فروش می رسد، بنابراین اگر ثروت زیادی دارید و به دنبال ماشین های میلیون دلاری می گردید، این خودرو می تواند به خواسته تان جامه عمل بپوشاند.

پینینفارینا باتیستا

حتی تلفظ کردن نام پینینفارینا باتیستا کمی چالش برانگیز است. این خودروی 2.5 میلیون دلاری به عنوان یک ماشین الکتریکی در سال 2019 به بازار معرفی شد که با قدرت 1827 اسب بخار کار می کند. این اتومبیل قدرت رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت را در عرض 2 ثانیه دارد، برای همین جزء خاصترین و پرسرعتترین ماشین های دنیا شناخته می شود.

شرکت باتیستا اعلام کرده که فقط 150 نمونه از این محصول را تولید و روانه بازار می کند؛ بنابراین اگر به دنبال ماشین های کمیاب و لاکچری می گردید، پینینفارینا باتیستا قطعا گزینه جذابی خواهد بود.

مرسدس میباخ اکسلرو

با شنیدن قیمت مرسدس میباخ اکسلرو قطعا تعجب می کنید، چون یک پرش قیمتی بسیار زیاد نسبت به مدل های قبلی دارد. این ماشین با قیمت 8 میلیون دلار در بازار معامله می شود، یعنی برای خرید آن باید پول چندین فراری لافراری یا پاگانی هوایرا را کنار بگذارید.

مرسدس میباخ اکسلرو با پوزه کشیده طراحی منحصر به فردی دارد. این خودرو در سال 2004 به بازار معرفی شد، اما همچنان توانسته در ردیف لاکچری ترین ماشین های دنیا نام خود را ثابت نگه دارد. مرسدس میباخ اکسلرو با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت حرکت می کند و با موتور تویین توربو V12 با قدرت 690 اسب بخار می تواند تجربه ای منحصر به فرد از رانندگی را برایتان به ارمغان بیاورد.

لاکچری ترین ماشین های دنیا با قیمت های میلیون دلاری

رولز رویس بوت تیل

رولز رویس بوت تیل بدون شک یکی از گرانترین خودروهای جهان است، چون با قیمت 28 میلیون دلار به فروش می رسد. این ماشین در سال 2017 به بازار معرفی شد و در آن زمان فقط 12.8 میلیون دلار قیمت داشت.

رولز رویس بوت تیل با تنظیمات سفارشی داخل کابین، ظاهر 2 رنگ و یک یخچال و چتر به فروش می رسد. قیمت این خودرو در واقع بر اساس تغییرات سفارشی آن تعیین می شود.

رولزرویس لارز نوآر دراپ تیل

به سراغ گرانترین ماشین این لیست می رویم که رولزرویس لارز نوآر دراپ تیل نام دارد. قیمت این خودرو را 30 میلیون دلار تخمین می زنند، اما برخی رسانه ها معتقدند که حتی با قیمت 35 میلیون دلار نیز به فروش می رسد. رولزرویس لارز نوآر دراپ تیل یک سال بعد از بوت تیل تولید شد و توانست توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

لاکچری ترین ماشین های دنیا با قیمت های نجومی

لاکچری ترین ماشین های دنیا با قیمت های نجومی تجربه ای منحصر به فرد از رانندگی را برایتان خلق می کنند. اگر جزو قشر ثروتمندان جامعه هستید و تمایل به راندن ماشین های حرفه ای و خاص را دارید، حتما یکی از موارد معرفی شده در این لیست را تهیه کنید. البته در پیدا کردن برخی نمونه ها باید زمان زیادی بگذارید، چون تعداد محدودی از آنها تولید شده اند و افراد معمولا تمایلی به فروش اتومبیل لوکس خود ندارند.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
برگزیده
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.