کد خبر: ۴۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
فیلم علفزار فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان است.

به گزارش سرویس فرهنگی مخاطب ۲۴ به نقل از حرف تازه، فیلم علفزار فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان است.که برای اولین بار در چهلمین جشنواره فیلم فجر ، به نمایش در می آید  این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر اجتماعی درباره یک پرونده قضایی ساخته شده است. فیلم سینمایی علف زار به تازگی مجوز ساخت گرفته و بزودی تولید و فیلمبرداری آن با بازی پژمان جمشیدی بعنوان نقش اول آغاز میشود. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بازیگران آن و بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار

 

موضوع و داستان فیلم علفزار

عوامل «علف زار» به تهین کنندگی بهرام رادان این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال و اکران ۱۴۰۱ آماده می‌کنند.
در خلاصه داستان «علف زار» آمده است: بعضی راز‌ها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



کاظم دانشی درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: حدود ۱۵ روز است که فیلمبرداری کار را آغاز کرده‌ایم همچنین تدوین فیلم هم‌زمان توسط حمید نجفی‌راد انجام می‌شود تا برای چهلمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شویم.

علف‌زار فیلمی اجتماعی و دادگاهی درباره یکی از پرونده‌های قضایی چند سال اخیر است و همه داستان آن در یک دادگاه می‌گذرد. قصه فیلم ما در خارج از تهران می‌گذرد که البته نامی از آن مکان آورده نمی‌شود، ولی بیشتر قسمت‌های فیلم در تهران فیلمبرداری می‌شود و تنها قسمت‌هایی از آن را خارج از تهران فیلمبرداری کرده‌ایم.
اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم علفزار

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



هنوز بطور کامل بازیگران این فیلم معرفی نشدند و فقط پژمان جمشیدی بازیگر نقش اصلی و سارا بهرامی معرفی شدند، پژمان جمشیدی یکی از متفاوت‌ترین نقش هایش را در این فیلم، که نقشی جدی و سخت است، بازی خواهد کرد. نقش پژمان جمشیدی در فیلم علف‌زارکاظم دانشی درباره نقش پژمان جمشیدی در این فیلم گفته: یش از این چند نقش جدی از او دیده بودم و به نظرم آمد که بازیگر خوب و توانمندی‌ست، حال ممکن است از ظرفیت‌های او، آنگونه که باید و شاید استفاده نشده است. دوست داشتم یک کار متفاوت با پژمان جمشیدی انجام دهیم و بعد از گذشت چند روز از فیلمبرداری، به نظر می‌آید اشتباه نکرده‌ام و وقتی فیلم اکران شد مخاطب هم آن را خواهد پسندید.

لازم به ذکر است که بهرام رادان بازیگر سرشناس سینما این روز‌ها در سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی ایفاگر شخصیت ناصرالدین شاه استبهرام رادان تهیه کنندگی خود را با فیلم «گربه سیاه» آغاز کرد که در نوبت اکران قرار دارد. در فیلم گربه سیاه، بازیگرانی همچون بهاره کیان افشار، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و حسین پورکریمی نقش آفرینی کرده اند.

رادان تهیه کنندگی فیلم سینمایی گربه سیاه و مستند علمی «کاپیتان من» را در کارنامه خود دارد و فیلم «علف زار» چهارمین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه کننده است که فیلمبرداری آن پس از انتخاب عوامل و بازیگران آغاز خواهد شد. سارا بهرامی در فیلم علف زار

 

داستان و بازیگران فیلم علفزار+ بیوگرافی و تصاویر فیلم سینمایی علف زار



پس از پژمان جمشیدی، سارا بهرامی نیز به جمع بازیگران فیلم سینمایی «علف زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان و کارگردانی کاظم دانشی، پیوست.

سارا بهرامی برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از بازیگران اصلی فیلم «علف‌زار» است.
کاظم دانشی کارگردان

کاظم دانشی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر که تجربه کارگردانی فیلم‌های کوتاهی همچون «راحانا»، «پرتقال»، «بادکنک‌های رنگی»، «مثل تو و محدوده یک درجه» را دارد و جوایز مختلفی را برای فیلم‌های کوتاه خود از جشنواره‌های مقاومت، فیلم کوتاه تهران، آزاد فیلم، نسیم و جشن تصویر سال دریافت نموده است.
عوامل فیلم علف‌زار

عوامل سازنده و پشت صحنه علفزار عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کاظم دانشی، مشاورفیلمنامه:علی زرنگار، مدیربرنامه ریزی: سمیرا شکوری
دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی، مدیر فیلم‌برداری: هادی بهروز، فیلم‌بردار: مهران ممدوح، مدیر صدابرداری: منصور شهبازی، طراح صحنه: بابک کریمی طاری، طراح لباس: شیما میرحمیدی، طراح گریم: مونا جعفری، تدوین: حمید نجفی راد، عکس: امید صالحی، منشی صحنه: گل کوشان، مدیر تدارکات: محسن ناصرنیا، کارگردان فیلم پشت صحنه: مانی قدرت‌نما، مشاور رسانه‌ای: معین منصوری‌نژاد، مدیر تولید: مینا سنگ سفیدی، جانشین تولید: عرفان صفری

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی title
کارشناس فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی اداره کل نظارت بر فرآورده‌های آرایشی با اشاره به عوارض و اثرات جبران‌ناپذیر استفاده از رژلب‌های قاچاق گفت: استفاده مداوم از این فرآورده‌های آرایشی می‌تواند جذب فلزات سنگین را در بدن هنگام بلع رژلب افزایش دهد.
آموزشگاه‌های رانندگی سوالات گواهینامه را می‌فروشند؟ title
در کنار همه بازار‌ها سیاه‌های شناخته‌شده کشور، عجیب نیست که اخیرا شایعاتی درباره فروش سوالات گواهینامه به‌صورت غیرقانونی نیز مطرح شده است!
تفاوت قاضی ایستاده و قاضی نشسته چیست؟ title
در یک تقسیم‌بندی کلی قضات به دو عنوان قاضی ایستاده و قاضی نشسته تقسیم می‌شود. قاضی ایستاده به دادیار، دادستان و بازپرس، گفته می‌شود و قاضی نشسته به قاضی صدور حکم گفته می‌شود.
از بیماری‌های شایع فصل بهار چی می‌دونید؟ title
حساسیت‌های بهاری، آلرژی فصلی، سرماخوردگی و آنفلوآنزا، آبله مرغان شایع‌ترین بیماری‌های دیده شده در فصل بهار هستند.
شما هم استرس جنگ با اسراییل را دارید؟ title
استرس باعث تغییرات فیزیولوژیکی مانند افزایش سطح هوشیاری، تنفس و ضربان قلب سریع‌تر، فشار خون بالا، افزایش کلسترول خون و افزایش تنش عضلانی می‌شود.
خاله شادونه درباره حمله دیشب ایران به اسراییل چی نوشت؟ title
ملیکا زارعی در صفحه خود در اینستاگرام نسبت به حمله ایران به اسرائیل نوشت: امشب کودکان غزه در آرامش می‌خوابند...
حمید معصومی‌نژاد: بازیگری مثل خبرنگاری سخت است title
حمید معصومی‌نژاد خبرنگار ایرانی مقیم ایتالیا با فیلم «سال گربه» برای اولین بار وارد دنیای سینما شد.
برگزیده
رئیسی: ایستادگی یمن معادلات را به‌نفع غزه رقم خواهد زد title
رئیس‌جمهور با اشاره به ابتکارات دلاورانه مجاهدان یمنی در جهت توقف نسل‌کشی ملت فلسطین تصریح کرد: ایستادگی و مقاومت ملت قهرمان یمن کنار ملت فلسطین قطعاً در بازدارندگی جنایات رژیم صهیونیستی مؤثر است و معادلات را به‌نفع مردم مظلوم غزه رقم خواهد زد.
رئیسی: ماجراجویی جدید علیه ایران پاسخ سنگین‌تر خواهد داشت title
رئیس‌جمهور تصریح کرد: اینجانب به‌پیروی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و به‌پشتوانه حمایت ملت سرافراز و نیرو‌های مسلح مقتدر ایران اسلامی تأکید می‌کنم که هرگونه ماجراجویی جدید علیه منافع ملت ایران با پاسخ سنگین‌تر و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.
گزارش ارتش رژیم صهیونیستی از جزئیات حمله ایران title
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
سقوط بازار‌های مالی جهان پس از پاسخ ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی title
پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، بازار‌های مالی دیجیتال را دچار نوسان شدید کرده است.
واکنش سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل title
سردار حاجی زاده به حمله پهپادی سپاه به اسرائیل واکنش نشان داد.
برخورد پلیس با زنان بی‌حجاب با عنوان طرح نور title
طرح نور با هدف حفظ حریم عفاف و حجاب و مقابله با ناهنجاری‌های در سراسر کشور و از سوی فرماندهی انتظامی کل کشور از امروز اجرا می‌شود.