کد خبر: ۴۱۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
رئیس جمهور با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

مخاطب۲۴- آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جشن دختران آرمانی، اظهار داشت: ما به دختران به عنوان هدیه گرانبها نگاه می‌کنیم که هدیه خدا به ما است.

رئیسی تاکید کرد: دختران در ایران نقش آفرین هستند و ما نه نگاه غرب به زن و دختر را قبول داریم و نه نگاهی که زن را از جامعه جدا کند قبول داریم.
وی با بیان اینکه منزوی کردن زنان را قبول نداریم، افزود: نگاه رهبر انقلاب به زن نگاه عمیق اسلام است؛ خانواده ارکان مهم جامعه است و دختران ما هم می‌توانند محور خانواده باشند و هم نقش آفرین در عرصه اجتماعی.

رئیس جمهور گفت: ایران بیشترین تحصیل کرده زن در منطقه را دارد و همچنین دختران این کشور در عرصه ورزش افتخاراتی آفریدند که باعث بالا رفتن پرچم ایران شدند.

رئیسی بیان داشت: نه تنها روز دختر بلکه باید در همه روز‌ها قدر دختران را دانست، زیرا پیشرفت کشور به دست جوانان به خصوص دختران است که می‌توانند این کشور را به قله‌های پیشرفت برسانند.

برچسب ها: ابراهیم رییسی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
استایل آیشواریا رای سوژه خنده شد! title
استایل آیشواریا رای، بازیگر محبوب هندی در جشنواره کن سوژه خنده شده است.
توضیحات جدید قوه قضاییه درباره تتلو title
قوه قضاییه می‌گوید در جریان روند بررسی پرونده امیرحسین مقصودلو در محاکم استان تهران هیچ فردی یا افرادی به عنوان شاکی خصوصی از او شکایت نکرد و هیچ‌گونه پرونده‌ای با عنوان شاکی خصوصی برای تتلو تشکیل نشد
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.