به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک آینده:دکتر بهمن اسکندری، مدیرعامل بانک آینده، به همراه مجتبی کحالی، رئیس هیأتمدیره و هیأت همراه، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ از شرکت ارتباط فردا بازدید و با مدیران و همکاران ایشان، دیدار و گفتگو کردند.
در این بازدید که با استقبال مسعود وکیلینیا، مدیرعامل ارتباط فردا و مدیران این مجموعه همراه بود، مدیران ارشد بانک آینده از واحدهای مختلف بازدید و با فعالیتها و فرآیندهای کاری این شرکت در حوزههای متنوع آشنا شدند. در ادامه بازدید، جلسهای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأتمدیره بانک آینده و مدیرعامل و مدیران گروه ارتباط فردا نیز برگزار شد.
در این جلسه، مدیرعامل ارتباط فردا و مدیران عامل شرکتهای زیرمجموعه ارتباط فردا، ضمن ارائه گزارشی درباره فعالیتها و دستاوردهای هرکدام از شرکتها در سال گذشته، برنامهها و استراتژیهای خود در راستای دستیابی به اهداف سال جاری را ارائه نمودند.
مدیرعامل بانک آینده در بازدید از ارتباط فردا، بر اهمیت رشد و توسعه فعالیتهای شرکتهای این مجموعه با هدف ارائه خدمات نوین بانکداری، فینتک و ارایه سرویسهای هوشمند مورد نیاز مشتریان بانک و عموم مردم تأکید کردند.
دکتر بهمن اسکندری در این جلسه، ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه ارتباط فردا و شرکتهای زیرمجموعه، بر اهمیت افزایش همکاری و تعامل سازنده بین بانک آینده و این مجموعه، با هدف گسترش خدمات بانکداری، ارائه خدمات نوین مالی و پرداخت، افزایش فعالیت و سرمایهگذاری در راستای ایجاد خدمات و محصولات نوآورانه و جدید، تأکید کردند.
مدیرعامل بانک آینده اظهار داشتند: «جذب استعدادها، نگهداشت نیروهای انسانی و ایجاد فضایی پویا با تکیه بر شایستهسالاری و ارائه آموزشهای مناسب، رویکرد خلاقانه در نوآورهای محصولات و خدمات، مسیر رسیدن به اهداف کلان ارتباط فردا را هموار و دستیافتنی خواهد کرد.»
ایشان با تاکید بر نقش ثبات مدیریتی جهت تحقق برنامههای بلندمدت و توسعه و گسترش ارتباط فردا، خاطر نشان کرد: «تقویت همکاری با شرکتهای اکوسیستم فینتک، بیمه، سرمایه و... از اهداف مهم این مجموعه در سال ۱۴۰۳ است.»
دکتر بهمن اسکندری با اشاره به آیندهنگری این بانک برای مجموعه ارتباط فردا، گفت: «ورود ارتباط فردا به بازار سرمایه اهمیت ویژهای دارد که باید با قدرت توسط مدیران این مجموعه دنبال شود.»
وی در ادامه افزود: «هدفگذاری و بودجهریزی دقیق، نظم مالی و در نهایت نظارت بر بازدهی سرمایهگذاری و مراقبت از نیروی انسانی، از جمله اقداماتی است که باید برای رشد و توسعه ارتباط فردا با دقت و جدیت دنبال شود.»
وکیلینیا مدیرعامل ارتباط فردا، با اشاره به سابقه ۱۳ ساله این شرکت در ارائه راهکارهای نوین و مبتکرانه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، اظهار داشت: «مجموعه ارتباط فردا با اتکا به دانش و تخصص نیروهای متعهد و متخصص خود، همواره در تلاش بوده تا بهترین و باکیفیتترین خدمات را به مشتریان ارائه دهد.»