به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران:مدیرعامل بیمه ایران در این دیدار که روز دوشنبه دهم اردیبهشت در ساختمان مرکزی بیمه ایران انجام شد با اشاره به اینکه یکی از اصلیترین برنامههای تحولی مدیریت جدید در حوزه نمایندگان میباشد، تاکید کرد: برای رفع دغدغههای نمایندگان تلاش خواهیم کرد با انجام اقداماتی مشکلات مرتفع و به حداقل رسانده شود.
وی با اشاره به لزوم مشارکت همدلانه شبکه فروش برای حل مسائل خاطرنشان کرد: کمیتههایی در سطح شرکت برای بهبود فرآیندها تشکیل خواهد شد و ضرورت دارد یکی از نمایندگان نیز در این کمیته حضور داشته باشد.
کشاورز ابراز امیدواری کرد جلسات مشترک با کانون بصورت برنامه ریزی شده و هر دو ماه یکبار برگزار شود. شایان ذکر است در این دیدار اعضاء کانون صنفی نمایندگان ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل بیمه ایران با معرفی اهم اقدامات کانون، درخواستهای خود را نیز مطرح کردند.
طرح مسائل و مشکلات آموزش نمایندگان و هزینههای پرداختی به دانشگاه علمی و کاربردی.
درخواست رفع مشکل ۳ نفر از فعالین صنفی نمایندگان.
درخواست نرخ و شرایط مناسب بیمه تکمیل درمان نمایندگان.
افزایش سقف اعتبار جهت بیمه نامههای صادره شبکه فروش.
راه اندازی فروش برخط برای نمایندگان همراه با مزایای رقابتی جهت جذب مشتری جدید و رقابت در بازار.
برخورد با سایتهای متخلف و رعایت مقررات.
اهمیت بخشی به نیازهای معیشتی و رفاهی نمایندگان و پرداخت وامهای حمایتی.
کانون نمایندگان با هدف طرح و پیگیری مسائل صنفی شبکه فروش تشکیل و با حضور نمایندگانی از سراسر کشور تشکیل شده و اعضاء شامل: علمدار منظری از استان فارس، محمد خسروی از استان مازندران، مجتبی شهرستانی از استان گیلان، سعیدوصال از استان تهران، علی اسدیان از استان خراسان رضوی، احمدنادری از استان کرمان، رامین جهانگیر از استان تهران، مظفرسعیدی از استان گلستان، مهدی محسنی از استان اصفهان و بازرسین کانون فاطمه بازگیر از استان لرستان و مهرداد شرفی از استان کهگیلویه و بویر احمد میباشند.