به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: محمدرضاکشاورز مدیرعامل بیمه ایران در جلسه با اعضاء انجمن صنفی نمایندگان استان خراسان رضوی با ابراز تمایل از برنامه ریزی برای دیدار با شبکه فروش گفت: دیدار با نمایندگان و همکاران خودم بهترین جلسات برای من هستند، چون در نظرات آنها نکات خوبی برای برنامه ریزی و اقدامات اجرایی و ارتقاء توان خودمان وجود دارد و من نیز علاقه دارم به جای حرف، کار انجام شود و همین جا اعلام میکنم که به کمک نمایندگان برای تحقق برنامههای پنج گانه نیاز داریم.
وی یادآوری کرد: بالا بردن توانمندی نمایندگان و طراحی بستههای آموزشی و رفاهی برای ایشان از مهمترین برنامههای مدیریت جدید شرکت است، چون باید چابک شویم و شرایط مناسب برای ارائه خدمات بیمهای فراهم کنیم.
کشاورز با تاکید بر مولفه زمان و سرعت عمل اظهار داشت: سرعت عمل در رویکرد جدید مدیریت بیمه ایران خیلی مهم است، چون اعتقاد دارم مشتری منتظر ما نمیماند و نیاز است موضوع تفویض اختیار به نمایندگان با همین رویکرد بازبینی شود.
از نمایندگان انتظار دارم مدیریت ریسک را خودشان انجام دهند. به مانده مثبت عملیاتی و ماندگاری در صنعت تمرکز داشته باشند. در کمیتههای بهبود فرآیند حتما از حضور نمایندگان استفاده خواهد شد.
وی با اشاره به درخواست آموزش توسط نمایندگان گفت: قطعا آموزش از رویکردهای مهم خواهد بود، اما به نظرم در فضای کنونی باید به دنبال یادگیری و توسعه استعدادهای فردی خودمان باشیم و جا دارد این نگاه در شرکت و برنامههای آموزشی نهادینه شود. در خصوص درمان تکمیلی نمایندگان حتما با رویکرد نهایت همکاری عمل خواهد شد. نمایندگان هم همکاران ما هستند.
مدیر عامل بیمه ایران با اشاره به راهبرد توسعه محصولات بیمهای از طراحی بیمه نامه جدید خبر داد و گفت: سه محصول جدید در هیات مدیره مصوب شده است و در حال تکمیل فرآیند اخذ مجوز از بیمه مرکزی هستیم و حتما تبلیغات مناسب و خوبی روی این محصولات خواهیم داشت.
در این نشست صمیمانه نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات خود در خصوص مسائل فیمابین پرداختند.