به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران: مدیرعامل بیمه ایران در بازدید از شعبه تخصصی پرداخت خسارت الماس شرق ضمن ابراز خوشحالی از حضور در میان همکاران و دیدار رو در رو با ایشان افزود: هدف اصلی از حضور در میان همکاران شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها است و همکاران ستادی موظف هستند مشکلات شعب را که مطرح میشود پیگیری و رفع نمایند.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به راهبردهای پنج گانه کلان شرکت تاکید کرد: همدلی و صمیمیت همکاران با همدیگر کمک میکند که تراز شرکت ما را یک شرکت فرهیخته و با اصالت نشان دهد و به همین دلیل است که تاکید میکنم بیمه ایران یک تمدن سازمانی و شخصیت منحصر به خود دارد.
وی افزود: اعتقاد دارم که خسارت بهترین تبلیغ برای ما است و اصولا در دنیای امروز شرکتهای بیمه تمرکز خود را بر پرداخت خسارت به موقع و جلب رضایت مشتری قرار داده اند؛ و باور من این است که شعب خسارتی یکی از بهترین مکانها برای خدمات به مردم و کسب رضایت و تبلیغ میباشد. الان در دوره اقتصاد تجربه هستیم و باید برای مشتری تجربه خوش ایجاد کنیم و با سعه صدر و تکریم او سعی کنیم برای مشتری خود، خاطره خوب ایجاد کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد دارم رزق و روزی باید حلال باشد پس تلاش کنیم که حداکثر رضایتمندی را خلق کنیم. مشتری به ما نگاه میکند و برخورد ما را میبیند میبایستی با نگاه حرفهای و رعایت اصول توام با تکریم افراد کار خودمان را انجام دهیم که برداشت ذهنی خوبی از بیمه ایران در نزد مشتری ایجاد شود.
مدیرعامل بیمه ایران همچنین در جمع مسئولان شعب استان خراسان رضوی در شعبه مرکزی مشهد با تاکید بر بازیابی نقش راهبری بیمه ایران در صنعت و اشاره به لزوم داشتن یک آرمان مشترک اظهار داشت: باید تلاش کنیم با همدلی و انسجام و انجام کار حرفهای بیمه ایران دوباره به جایگاه اصلی و نقش راهبری در صنعت بیمه بازگردد.
کشاورز با اشاره به افتخارات گذشته بیمه ایران تصریح کرد: باید افتخارات گذشته را تکرار کنیم و در کنار آن افتخارات جدید برای بیمه ایران کسب کنیم، چون بیمه ایران دارای تمدن سازمانی است و همکاران و نمایندگان در بنا نهادن این تمدن سازمانی نقش داشته اند.
رئیس هیات مدیره بیمه ایران با مرور دوباره راهبرد پنج گانه اعلامی خود خاطرنشان کرد: برای تحقق آرمان مشترک باید برنامه داشته باشیم و برنامه نیز باید با توجه به شرایط و ظرفیتها و فضای رقابتی بصورت عملی و شدنی تعریف گردد.
با تغییر ذائقه نسل جدید ناچار هستیم به سمت الکترونیکی کردن فرآیندها حرکت کنیم و اساسا رفتن به سمت خدمات برخط خصوصا در خسارت دیگر یک انتخاب نیست بلکه یک الزام به شمار میآید و این خواست مشتریان میباشد.
باید با طراحی محصولات جدید آرام آرام مسیر تجاری خودمان را تغییر دهیم و با کار و تمرکز روی محصولات جدید بیمهای از مشکل رقابت ناسالم و نرخهای غیر فنی نیز رها میشویم البته فروش محصولات فعلی نیز با قدرت میبایست ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: در رشتههای مختلف کمیتههای بهبود در شرکت تشکیل خواهد شد و تاکید کرده ام حتما از ظرفیت مدیران و همکاران استانها استفاده شود حتی از ظرفیت کانون نمایندگان هم میتوانیم استفاده کنیم. خروجی این کمیتهها باعث بهبود فرآیندها خواهد شد.
کشاورز در پاسخ به درخواست همکاران برای اختیار عمل بیشتر شعب تاکید کرد: به تفویض اختیار اعتقاد جدی دارم. ستاد باید مولفههای تصمیم گیری خود را به واحدهای اجرایی منتقل کند، چون چابکی در تصمیم گیری برای رقابت بسیار مهم است و سرعت عمل داشتن در فضای رقابتی تعیین کننده خواهد بود. همواره تاکید دارم که مشتری منتظر تصمیم ما نخواهد ماند.
مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به تلاشهای خود در بهبود معیشت کارکنان گفت: معیشت همکاران همواره برای من اهمیت دارد و در حد بضاعت و توان از تمام ظرفیتهای قانونی برای ارتقاء معیشت همکارانم استفاده خواهیم کرد و میتوانم به همکاران نوید بهبود نظام پرداختهای شرکت را بدهم.
وی خاطر نشان کرد: ما باید بیمه ایران را بسازیم. هر روز که در شرکت هستیم در ساختن شرکت موثر هستیم و باور دارم بیمه ایران میتواند مانند گذشته افتخارات خیلی بهتری رقم بزند. گفتنی است بازدید از شعبه در حال تعمیر مدرس و بررسی میدانی آخرین وضعیت ساختمان از برنامههای سفر کاری یک روزه و فشرده کشاورز بود. وی در این بازدید ضمن تاکید بر سرعت عمل در انجام تغییرات گفت: اعتقادی به وجود املاک اجارهای و یا ساختمانهای نامناسب برای بیمه ایران نیستم، چون ساختمان را یکی از مهمترین داشتههای یک بیمه گر میدانم و باور دارم که شعب ملکی باید جایگزین شعب استیجاری شود.