کد خبر: ۴۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این بازی چنگی به دل نزد و یکی از بی کیفیت‌ترین بازی‌های لیگ را ما شاهد بودیم.

مخاطب24:اسماعیل حلالی در گفتگو با میزان، درباره تساوی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: این بازی چنگی به دل نزد و یکی از بی کیفیت‌ترین بازی‌های لیگ را شاهد بودیم. قدیم وقتی می‌گفتند در زمین بجنگید یعنی با تمام توان بدوید و گل بزنید نه اینکه همدیگر را بزنید.

وی در ادامه افزود: رقابت پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف است و این ۲ تیم همیشه رقابت‌های جذابی مقابل هم به نمایش می‌گذاشتند، اما این‌بار ما را ناامید کردند. نمی‌توان نکات فنی این بازی را گفت چرا که یا نصف بازی درگیری بود یا توپ وسط زمین در جریان بود. ترابی، کریم و اورونوف مثل همیشه خوب بودند و تلاششان را کردند. در آن سو هم بازیکنان سپاهان بیشتر از اینکه دنبال بازی کردن باشند وقت بازی را تلف کردند. در کل این چیزی نبود که ما به دنبال آن بودیم.

*عالیشاه بی‌تجربگی کرد و نباید گرفتار بازی روانی رقیب می‌شد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در این رابطه تصریح کرد: اوسمار در چند هفته باقی مانده لیگ باید بیشتر خودش را نشان بدهد و این سبک بازی اصلاً خوب نیست و قطعاً با این وضعیت به جایی نخواهیم رسید. استراتژی خاصی در این بازی نداشتیم و همین که نباختیم باید خداراشکر کنیم. عالیشاه کمی بی‌تجربگی کرد و نباید در بازی روانی رقیب گرفتار می‌شد. بعد از اخراج عالیشاه تمرکز بازیکنان بسیار پایین آمد و همین موضوع باعث شد تا پایان بازی تحت فشار باشند. خط دفاعی پرسپولیس خوب کار کرد و به خوبی کناره‌ها را پوشش دادند؛ به آن‌ها حق می‌دهم کمی درگیر استرس قبل بازی شدند که روی کیفیت بازی آن‌ها تاثیر گذاشت.

*با این وضعیت مقابل تیم‌های سطح پایین هم به مشکل می‌خوریم

وی در خصوص دیدار بعدی سرخ‌پوشان مقابل نساجی در هفته بیست‌وششم لیگ برتر، عنوان کرد: اوسمار باید استراتژی تیمش را تغییر دهد، چون با این وضعیت مقابل تیم‌های سطح پایین هم به مشکل برخواهیم خورد. نساجی تیم خیلی خوبی است و در قائمشهر با آن طرفداران پرشور و محترمشان چالش بزرگی برای پرسپولیس خواهند بود. باید حواسمان به حواشی دیدار با سپاهان باشد و مدیریت باشگاه در همین مقطع پرونده آن را ببندد. به بانوان توهین کردند؟ بی‌خود کرده هرکس این کار را کرده حتی اگر هواداران خودمان هم اینکار را می‌کردند من حرفم را می‌زدم و مایی که ادعا می‌کنیم و حرف از فوتبال حرفه‌ای می‌زنیم نباید این اتفاقات را رقم بزنیم. آن هوادار مگر ناموس خودش به ورزشگاه نمی‌آید؟ چرا باید چنین اتفاقاتی را رقم بزنند. قطعاً مشکل از جای دیگری است و عواملی که باید جلوگیری می‌کردند، نکردند و این اتفاقات افتاد.

*کادرفنی پرسپولیس باید سبک بازی تیم را تغییر دهند

حلالی در پایان با بیان اینکه با این وضعیت در ادامه فصل جای نگرانی داریم، خاطرنشان کرد: امیدوارم کادرفنی تدبیری بیندیشند و سبک بازی را تغییر دهند. یک امتیاز، اختلاف زیادی نیست، اما استقلال بعد از بازی با تراکتور بازی دشواری در لیگ ندارد و ما نسبت به آن‌ها کار سخت‌تری خواهیم داشت. مهاجمان پرسپولیس توانمند هستند و در کار‌های هجومی و گلزنی پتانسیل بالایی دارند و اگر به خوبی رهبری شوند هیچ تیمی نمی‌تواند مقابل آن‌ها قد علم کند. استقلال هدیه خوبی به اوسمار داد، اما متأسفانه به خوبی از این فرصت طلایی استفاده نکردند. امیدوارم هواداران که همواره با حضورشان باعث دلگرمی تیم بودند و در بازی مقابل سپاهان سنگ تمام گذاشتند تا پایان فصل به همین صورت حمایت کنند تا ان‌شاءالله قهرمانی را به دست بیاوریم.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
علت فوت دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه شیراز چه بود؟ title
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در خصوص فوت یکی از دانشجویان این دانشگاه گفت: فعلاً این موضوع در دست پیگیری است و جزئیات بیشتر آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد
جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری زری خوشکام title
زهرا خوشکام، ملقب به زری خوشکام صبح امروز در سن ۷۷ سالگی دارفانی را وداع کرد
شیطان پرستان تهران دستگیر شدند! title
یک تیم شیطان پرستی در تهران متلاشی شد.
نوشیدنی که برای کودکان مفید نیست! title
در کنار همه گزینه‌های مناسبی که می‌توانید به عنوان نوشیدنی مفید برای کودکان در نظر بگیرید، انتخاب بعضی نوشیدنی‌ها نه تنها هیچ فایده‌ای برای بچه‌ها ندارد، بلکه می‌تواند مضر باشد و سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد
اطلاعیه زندان اصفهان درباره توماج صالحی title
اداره کل زندان اصفهان درباره عدم دسترسی توماج صالحی به تلفن اطلاعیه صادر کرد.
زری خوشکام درگذشت title
زهرا خوشکام بازیگر قدیمی سینما و همسر علی حاتمی از دنیا رفت.
طب ایرانی می‌تواند مکمل پزشکی نوین باشد title
رییس دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، از طب ایرانی به عنوان مکمل طب نوین نام برد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.