کد خبر: ۴۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت روز کارگر
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو طی پیامی به مناسبت گرامی‌داشت ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ روز کارگر، این روز را به سنگربانان عرصه‌های کار، تلاش و تولید، به‌ویژه خانواده بزرگ گروه صنعتی ایران‌خودرو تبریک گفت.

مخاطب24:متن پیام علیمردان عظیمی به شرح زیر است:
بسم ا... الرحمن الرحیم
یازدهم اردیبهشت نکوداشت مجاهدت و تلاش‌های بی‌مانند جامعه کارگری است؛ مردان و زنان کوشایی که نقش مهم و ارزنده‌ای در رونق و رشد اقتصادی کشور بر عهده دارند. این تاریخ یادآور اراده و همت کارگران سخت‌کوش عرصه‌های کار و تولید در سراسر جهـان و ایران اسلامی است. انسان‌های توانایی که منشا تولید، توسعه و پیشرفت جوامع به شمار می‌آیند؛ غیورمردان بی‌ادعا و تاثیر گذاری که بنا به فرموده امـام (ره)، حیات یک ملت، مرهون کار و تلاش آنان است.
همواره در یاد‌ها خواهد ماند که چگونه در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه غرب، چالش‌های اقتصادی و در فراز و نشیب‌های گوناگون، کارگران مسوولیت‌پذیر با همت و پشتکار ستودنی، صحنه‌های زیبایی از خودباوری و از خودگذشتگی را پدید آوردند. اگر اکنون گروه صنعتی ایران‌خودرو به عنوان قطب خودروسازی کشور در مسیر رشد و تعالی قرار گرفته و هر روز بر کارنامه دستاوردهایش می‌افزاید، بی‌شک ثمره کار و اندیشه یکایک کارگران متعهد و توانمند است. بر این اساس اینجانب کارکردن در کنار پیشگامان عرصه صنعت و تولید کشور را بزرگ‌ترین سند افتخار زندگی کاری خود دانسته و بر خود می‌بالم.
باید اذعان داشت پاسداشت چنین روزی در کشورمان برخاسته از ارزش‌های اسلامی و ملی است؛ به طوری که منابع و اسناد موجود در خصوص اهمیت کار و کارگر در ایران اسلامی بسیار پرشمار و بیش از سایر جوامع و ادیان است. در همین راستا رهبر معظم انقلاب نیز جایگاه کارگر را بسیار ارزشمند یاد کرده و می‌فرماید: «ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه و زندگی مردم و تولید، ستون اقتصاد کشور و کارگر، ستون فقرات تولید است، سهم کارگر در ایجاد ارزش برای محصول بیش از عناصر و عوامل دیگر است.»
در همین راستا بنده به عنوان یک خدمت‌گزار در عرصه صنعت، بر خود فرض می‌دانم ضمن عرض تبریک و بزرگداشت روز جهانی کارگر، از همه همکاران پرتلاشم در گروه صنعتی ایران‌خودرو که برای فتح قله‌های صنعت خودروسازی از جان و دل مایه گذاشته‌اند، خاضعانه تقدیر و تشکر کنم.
امیدوارم در سال جاری که به فرموده مقام معظم رهبری به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» در نظر گرفته شده، با تلاش و اراده والای شما عزیزان، شاهد تولید افزون‌تر و اجرای پروژه‌های مختلف توسعه و بهبود کیفیت محصولات باشیم. به همین دلیل، چون گذشته نیازمند نشاط کاری و روحیه جهادی یکایک کارکنان گروه صنعتی ایران‌خودرو هستیم؛ بدیهی است حرکت در مسیر رشد و بالندگی در تمام زمینه‌های تولید و توسعه، بدون همدلی و هم‌افزایی میسر نخواهد شد.
در پایان به پاس تمامی جان‌فشانی‌ها و سخت‌کوشی‌های بی‌بدیل تمامی صنعتگران و همکاران گرامی گروه صنعتی ایران‌خودرو که در کسب موفقیت‌های این شرکت سهیم بوده‌اند، مجددا ضمن تبریک روزجهانی کارگر، از پیشگاه پروردگار هستی‌بخش برای یکایک شما عزیزان تندرستی و به‌روزی آرزومندم؛ پیروز و سربلند باشید.

برچسب ها: ایران خودرو
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
خانم مجری سیتیزن امریکا از ایران رفت؟ title
ژیلا صادقی، مجری پرحاشیه صداوسیما که در ماه‌های اخیر بسیار مورد توجه رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی بود، به تازگی یک استوری عجیب و متفاوت منتشر کرد.
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.