به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بانک دی:علیرضا قیطاسی، سرپرست بانک در این مراسم با تاکید بر این که دورههای آموزشی باید به سمت کاربردی شدن حرکت کنند، گفت: لازمه این کار، افزایش آموزشهای مهارت محور و حضوری در شعب است، به گونهای که شرکتکنندگان در دورهها پس از دریافت گواهینامه پایان دوره، به همه بخشهای نظری و عملی آن مسلط باشند.
وی با اشاره به این که برنامهریزی، اصل جداییناپذیر آموزش است، اظهار کرد: مدرسان دورههای آموزشی ضمن پایبندی تمام عیار به برنامههای بانک، باید الگوی کاملی از یک کارمند مسلط بر بخشنامهها، دستورالعملها و مقررات سازمانی و اداری باشند.
قیطاسی ضمن قدردانی از فعالیتهای اداره آموزش طی بیش از دو سال گذشته در برگزاری منظم و با کیفیت دورههای آموزشی، کاهش مطالبات غیرجاری، افزایش منابع جذب شده و افزایش رضایت مشتریان بانک را نتیجه آموزش کیفی کارکنان دانست و ادامه داد: با اجرای برنامه تحول و انگیزهای که میان کارکنان به وجود امده شرایط بانک به سمت بهبود هر چه بیشتر حرکت میکند.
در ادامه این نشست از مدرسان دورههای آموزشی بانک دی قدردانی شد.
همچنین مریم قربانعلیزاده رئیس اداره آموزش بانک دی، گزارشی از برگزاری ۲۵۶ دوره آموزشی طی سال گذشته ارائه کرد.