کد خبر: ۴۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
آیین تجلیل از تلاشگران نمونه ذوب آهن اصفهان به مناسبت هفته کار و کارگر
علی رغم تحریم‌ها و فشار‌ها این شرکت توانسته محصولات جدید تولید کند که در توسعه کشور بسیار مهم است و این موفقیت حاصل توجه مسئولین و تلاشگران شرکت به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد.

به گزارش مخاطب24 به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان: به مناسبت هفته کار و کارگر آیین تجلیل از تلاشگران نمونه ذوب آهن اصفهان با حضور ۵۹ نفر از کارگران نمونه این مجتمع عظیم صنعتی همراه با خانواده ایشان٬ سرهنگ علی اصغر عطایی رییس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان، مهندس مهدی کوهی مدیرعامل، محسن یونسی معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری لنجان، احمد اکبری معاون سرمایه انسانی و پشتیبانی، مهران قمی معاون برنامه ریزی و توسعه، مهدی سلوکی مشاور مدیرعامل، مسعود باباخانی مدیر حوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه‌ای و تعدادی از دیگر مسئولین ۹ اردیبهشت ماه در تالار فجر مجموعه قایقرانی برگزار شد.

سرهنگ عطایی در این مراسم ضمن خسته نباشید و درود به ۱۴ هزار کارگر شهید در دوران دفاع مقدس گفت: ذوب آهن اصفهان خط اول جبهه صنعت از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون بوده است و هم اکنون نیز با دستاورد‌های که در حوزه صنعت فولاد داشته توانسته جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته باشد. وی با اشاره به اینکه حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان در کشور نمونه است افزود: این حوزه برنامه‌های بسیار متنوعی در خصوص ایثار، شهادت و رفع موانع تولید داشته است.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از مولفه‌های است که با مجاهدت شما تلاشگران به خوبی در حال اجرا است و از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای استفاده از شرکت‌های دانش بنیان برای مرتفع کردن مشکلات و رشد تولید قدم برداشته شده است. وی یاد آور شد: علی رغم تحریم‌ها و فشار‌ها این شرکت توانسته محصولات جدید تولید کند که در توسعه کشور بسیار مهم است و این موفقیت حاصل توجه مسئولین و تلاشگران شرکت به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌باشد.

رییس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با اشاره به حوادث بین المللی اخیر گفت: نظم جدید بین المللی در حال حاکم شدن است و اسراییل به زودی از صفحه روزگار محو خواهد شد. به ویژه بعد از اتفاقات اخیر بین ایران و رژیم کودک کش صهیونیستی این کشور و هم پیمانانش متوجه عظمت ایران در منطقه شدند که این شان و عظمت را مدیون شهدا هستیم.

مهدی کوهی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کارگران مغز متفکر و شاکله اصلی برای جهش تولید هستند گفت: شما عزیزان ازجمله تلاشگران نمونه ذوب آهن اصفهان و افتخار آفرین در عرصه صنعت هستید که چرخ صنعت فولاد کشور را به گردش در می‌آورید.

وی با اشاره به اینکه تمامی کارکنان ذوب آهن اصفهان نمونه هستند یاد آور شد: از اینکه شما تلاشگران ذوب آهن در تولید و توسعه فولاد کشور گام بر می‌دارید به خود افتخار می‌کنم و شما تلاشگران توانستید با افتخار آفرینی محصولات جدید را درسبد محصولات ذوب آهن بگنجانید که در توسعه کشور سهم بزرگی دارد.

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در توسعه حمل و نقل ریلی پیشگام است و با تولید انواع ریل‌های مترو و قطار‌های بین شهری نقش مهمی در پروژه‌های خط آهن کشور داشته است. همچنین با تولید تیرآهن‌های جدید که در مقابل زلزله مقاومت بسیار خوبی دارد می‌تواند در ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمان و پیشبرد نهضت ملی مسکن گام موثری بردارد.

وی افزود: کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان در حد استاندارد‌های بین المللی می‌باشد که مبین با اطمینان بسازید است.

در این مراسم با اهدا لوح و مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال از تلاشگران نمونه ذوب آهن اصفهان تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
ارتباط استفاده از سیگار الکتریکی با صرف وقت در رسانه‌های اجتماعی title
تحقیقات جدید نشان می‌دهد کودکان و نوجوانانی که هفت ساعت یا بیشتر در روز از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، دو برابر با خطر بیشتر مصرف سیگار سنتی یا سیگار الکترونیکی یا هر دو مواجهند.
اجرام مرموز در فضا که از وجود حیات فرازمینی حکایت دارند title
ستاره شناسان اجرامی مرموز را در فضا رصد کرده اند که احتمال می‌دهند نشانه وجود حیات در آنجا باشد.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
کدام بیماران کاندید پیوند عضو می توانند باشند؟ title
مدیرعامل انجمن اهدای عضو ایرانیان با بیان این که در حال حاضر بیش از ۲۵ هزار نفر در کشور نیازمند دریافت عضو پیوندی هستند، گفت: هر سال ۶۰۰۰ تا ۸۰۰۰ عضو قابل پیوند به دلیل عدم رضایت خانواده‌های افراد دچار مرگ مغزی به خاک سپرده می‌شود.
محل های مورد جستجو پهپاد دید در شب آکینجی ترکیه title
بررسی سایت راداری فلایت ۲۴ حاکی از ورود پهپاد آکینجی (AKINCI۰۱) ترکیه که به تجهیزات دید در شب مجهز است به آسمان ایران دارد.
ویدئو| مهدی کوشکی برای بار چهارم ازدواج کرد title
مهدی کوشکی با انتشار ویدئویی از ازدواجش با محیا مهدی‌زاده بازیگر تئاتر خبر داد
عکس آسانسوری آقای مجری! title
سلفی آسانسوری ایرج طهماست با دخترش در شب تولدش
برگزیده
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.
برگزاری جلسه فوق‌العاده دولت برای پیگیری وضعیت رئیس‌جمهور title
جلسه فوق العاده هیأت دولت به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور به منظور بسیج همه امکانات برای پیگیری وضعیت آیت‌الله رئیسی برگزار شد.
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.