به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون؛غلامرضا حسانی زاده، مدیر شعب استان یزد در این نشست با اشاره به برنامهها و اهداف استان در سال جاری، تلاش و همت جمعی برای تحقق برنامهها را خواستار شد و افزود: شناسایی بازارهای جدید استان و مزیتهای نسبی آن، استفاده بهینه از ظرفیتهای بخش تعاون استان و تعامل اثربخش با مشتریان فعلی بانک از عمده برنامهها و اهداف شعب استان در سال جاری خواهد بود.
حسانی زاده بازاریابی رابطهمند وجذب رضایت مندی و اعتماد مشتریان را ازعوامل مهم درجذب منابع و شناسایی بازارهای جدید دانست و بر کیفیت و سرعت ارائه خدمات، رفتار حرفهای همکاران و شنیدن صدای مشتریان تاکید کرد.
مدیر شعب استان یزد ترغیب مشتریان به استفاده از ابزارهای الکترونیکی بانک را مهم دانست و اعلام کرد:بانکداری الکترونیک باعث افزایش کیفیت و سرعت در ارائه خدمات و عامل بسیار مهم در جلب رضایتمدی مشتریان است و بایستی تبلیغ برنامههای الکترونیکی بانک از جمله برنامه کاربردی تی تی پلاس در اولویت کارهای شعب قرار گیرد.