کد خبر: ۴۰۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۸
آلومینیوم اراک ۴ (۶) - ۴ (۵) پرسپولیس
آلومینیوم اراک با پیروزی مقابل پرسپولیس در ضربات پنالتی به جمع هشت تیم پایانی جام حذفی رسید.

مخاطب۲۴_ ۰ در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در وقت اضافه هم پرسپولیس ابتدا با ۲ گل دیگر نتیجه را ۴-۲ کرد، ولی شاگردان مجتبی حسینی مانند ۹۰ دقیقه موفق شدند ۲ بار دروازه رفیعی را باز کنند تا بازی با نتیجه ۴-۴ در وقت اضافه به ضربات پنالتی کشیده شود. اوستون اورونوف، عیسی آل‌کثیر (۲ بار) و سینا اسدبیگی در این بازی برای پرسپولیس گل زدند و مهدی لیموچی، شروین بزرگ (۲ بار) و علیرضا نقی‌زاده گلزنان آلومینیوم بودند.

در ضربات پنالتی برای پرسپولیس محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، گئورگی گولسیانی و فرشاد فرجی گل زدند و ضربات پنالتی دانیال اسماعیلی‌فر و وحید امیری را گوهری سنگربان آلومینیوم که سابقه حضور در سرخپوشان را هم دارد دفع کرد.

مهران موسوی، مهدی لیموچی، عارف حاج‌عیدی، رضا جبیره، علی وطن‌دوست و علیرضا نقی‌زاده برای آلومینیوم ضربات پنالتی خود را گل کردند و ضربه امیر نوری به تیر دروازه پرسپولیس خورد.

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی (۴۶-وحید امیری)، محمد خدابنده‌لو (۷۸-فرشاد فرجی)، مهدی ترابی (۴۶-سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان‌کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فرد (۷۸-شروین بزرگ)، عارف حاج عیدی، محمدامین کاظمیان (۷۰-رضا جبیره)، میلاد بدرقه (۷۸-امیر نوری) و محمدمهدی لطفی.

دقیقه ۱۱: اوستون ارونوف با یک حرکت انفرادی و یک تنه فنی، توپ را در میانه زمین از بازیکن آلومینیوم گرفت و در ادامه یک بازیکن دیگر حریف را نیز از پیش رو برداشت و با یک ضربه پای چپ دقیق و زیبا گل اول سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه ۱۷: عارف حاجی عیدی و سروش رفیعی از دو تیم با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه ۲۵: حرکت در عمق عیسی آل‌کثیر این بازیکن را در موقعیت تک به تک با گوهری قرار داد که شوت این بازیکن در حالت نامتعادل، به شکلی جالب و زیبا از بالای سر دروازه‌بان آلومینیوم وارد دروازه این تیم شد.

دقیقه ۵۴: امیررضا رفیعی با یک عکس العمل خوب و سریع ضربه خطرناک آلومینیومی‌ها را برگشت داد.

دقیقه ۵۷: حرکت زیبای لیموجی و شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

دقیقه ۷۱: شوت سرکش عارف حاجی عیدی را رفیعی به خوبی دور کرد.

دقیقه ۸۰: شوت اکبرپور را امیررضا رفیعی با کف دست راهی کرنر کرد.

دقیقه ۸۵: در غفلت مدافعان پرسپولیس توپ داخل محوطه جریمه روی پای مهدی لیموچی نشست و این بازیکن به زیبایی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۱+۹۰: تعلل پرسپولیسی‌ها روی ضد حمله باعث شد یک موقعیت بسیار خوب برای سرخپوشان از دست برود و نعمتی و اسماعیلی فر این فرصت بسیار عالی را از دست بدهند.

دقیقه ۶+۹۰: شروین بزرگ با یک چرخش استثنایی و ضربه زیبا از روی خط محوطه جریمه گل تساوی بازی را برای آلومینیوم به ثمر رساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

وقت اضافه

دقیقه ۹۴: سینا اسدبیگی با یک شوت از راه دور و سرکش گل سوم پرسپولیس را وارد دروازه آلومینیوم کرد.

دقیقه ۹۵: شوت از راه دور رضا جبیره را رفیعی مهار کرد.

دقیقه ۱۰۰: ضربه سر خطرناک فرشاد فرجی روی یک ضربه ایستگاهی راه به جایی نبرد و با اختلاف کم از بالای دروازه گوهری به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۸: عیسی آل کثیر یک بار دیگر از عمق دفاع آلومینیوم استفاده کرد و با یک شوت زیبا گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند تا بار دیگر اختلاف به دو گل برسد.

دقیقه ۱۰۹: امیررضا رفیعی با دو واکنش بسیار خوب دو موقعیت خطرناک پی در پی را از آلومینیومی‌ها گرفت.

دقیقه ۱۱۳: شروین بزرگ روی یک ضربه کرنر با یک ضربه سر مهار نشدنی گل سوم آلومینیوم را هم وارد دروازه پرسپولیس کرد.

دقیقه ۲+۱۲۰: آلومینیوم بار دیگر کامبک زد و گل چهارم را هم وارد دروازه پرسپولیس کرد. در این صحنه علیرضا نقی‌زاده پاس در عرض لیموچی را وارد دروازه امیررضا رفیعی کرد.

برچسب ها: پرسپولیس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چاقوکشی در بیمارستان! title
به‌دنبال حمله با سلاح سرد در بیمارستانی در چین، دست کم ۲ نفر کشته و ۲۱ تن زخمی شدند.
نخستین بانویی که گواهی‌نامه‌ی پایه یک گرفت کیست؟ title
خانم جوادتهرانی گفت: «در امتحانات اخیر متوجه شدم که دیگر سخت‌گیری و بهانه‌جویی بی‌جهت در امتحانات نمی‌شود و اگر کسی واقعا رانندگی بداند بدون اشکال خواهد توانست صاحب گواهی‌نامه رانندگی شود.»
جریمه شکار آهو چقدر است؟ title
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از افزایش ۳.۹ برابری جریمه شکار غیرمجاز خبر داد.
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش title
امیرآبادی استادیار مهندسی حمل و نقل در دانشگاه علم و صنعت در آذرماه سال ۱۴۰۰ با حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران به عنوان مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران منصوب شده بود. اعضای بدن محمد امیرآبادی نیز پس از مرگش به بیماران نیازمند اهدا شد و حالا مشخص شده قتل مدیر شهرداری تهران به دست همسرش صورت گرفته است.
تتلو: پایان راهی که من رفتم چیزی نبوده! title
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران title
مأموران فراجا با تلاش شبانه روزی باند‌های فساد و فحشا را که با فریب دختران، آن‌ها را مورد اغفال و سوءاستفاده قرار می‌دادند شناسایی و دستگیر کردند.
مادر مقتول از مجازات شوهرش گذشت title
مردی که متهم است دختر جوانش را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.