کد خبر: ۳۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵
در ادامه برگزاری گردهمایی‌ها و نشست‌های انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان، اولین گردهمائی این انجمن در سال ۱۴۰۳ با محوریت دعوت از مدیران و متخصصان بخش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان در روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه جاری در محل سالن آموزش مجموعه شفق ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش مخاطب24 به نقل از شرکت ذوب آهن اصفهان:در ابتدای این جلسه مهندس حسین آذربایجانی قائم مقام اسبق ذوب آهن اصفهان و عضو هئیت مدیره انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان در سخنانی با اشاره به تاریخچه و اهداف انجمن مدیران پیشگام گفت: همکاران بازنشسته در جلسات دوره‌ای و ماهیانه ضمن دیدار در راستای تحقق اهداف فنی و درخواست شده از انجمن تلاش می‌کنند. وی از افراد جدید و علاقمند درخواست نمود که برای عضویت در سومین هئیت مدیره انجمن مدیران پیشگام که انتخابات آن در تیر ماه برگزار می‌شود اعلام آمادگی کنند.

مهندس سیروس موتمن از مدیران و مشاوران فنی پیشگام شرکت از دیگر سخنرانان این نشست بود که ضمن بیان خاطرات سال‌های اولیه فعالیت و تولید شرکت گفت: بخش فولاد سازی ذوب آهن اصفهان نقش برجسته‌ای در تولیدات متنوع این شرکت داشته است.

مهندس حسن ضیا از مدیران اسبق فولاد سازی و معاونین شرکت نیز در بیان خاطرات خود با اشاره و تاکید بر سخنان مهندس موتمن گفت: بسیاری از همکاران ما در فولادسازی شرکت هم اکنون از بنیانگذاران و مدیران کلیدی صنایع فولادی شرکت هستند.

مهندس احمد کیوان آرا از مدیران فولادسازی و از معاونین بهره برداری شرکت نیز گفت: شخصا با ۸ نفر دیگر از مدیران ذوب آهن اصفهان در سال‌های اخیر و دوران بازنشستگی خود، شرکت فولاد ارفع را به ثمر رسانده ایم و این تلاش‌ها ادامه دارد.

مهندس آتش انتظامی از مدیران اسبق فولادسازی شرکت در این نشست گفت: من بعد از سال‌ها که بازنشسته شده ام همچنان تحولات جاری و تولیدات متنوع ذوب آهن اصفهان را رصد می‌کنم و از همکاران بعد از خود و فعلی شرکت برای سر پا نگه داشتن و تولیدات متنوع و جدید آن تشکر می‌کنم. وی از اقدامات روابط عمومی در زمینه برگزاری برنامه‌های مختلف برای کارکنان و بازنشستگان شرکت و از جمله تهیه، چاپ و انتشار خاطرات همکاران تشکر کرد.

مهندس بهنام، مهندس نصوحیان و مهندس آزیدهاک از دیگر مدیران بخش فولاد سازی بودند که در این نشست به ارائه نظرات و خاطرات خود در مورد کار در ذوب آهن اصفهان پرداختند.

مهندس حسین فخاری عضو هئیت مدیره و دبیر انجمن مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان در ابتدای این نشست و دیدار ضمن تشکر از حضور مدیران پیشگام ذوب آهن اصفهان و تشکر از مجموعه شرکت و از جمله مدیریت روابط عمومی جهت برگزاری جلسات انجمن به شرح اقدامات انجمن پرداخت و یادآور شد که برای این نشست از جمع زیادی از همکاران بخش فولاد سازی دعوت بعمل آمد که تعدادی از آن‌ها به دلایل مختلف و برنامه‌های کاری خود موفق به حضور نشدند. وی افزود: جلسات بعدی انجمن مدیران پیشگام با دعوت از همکارانی که موفق به حضور نشدند و همکاران سایر بخش‌ها ادامه خواهد یافت.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.