کد خبر: ۳۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

همراهی بانک‌ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در نشست با مدیران عامل بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین بر اخذ تسهیلات مالی به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها و طرح‌های توسعه ملی مس تاکید کرد.

مخاطب24:دکتر حسین مدرس خیابانی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران به همراه معاون مالی و اقتصادی این شرکت در هفته اول کاری خود با مدیران عامل، اعضای هیات مدیره و معاونان بانک‌های تجارت، ملت و اقتصاد نوین به طور جداگانه ملاقات و گفتگو کرد.

همکاری‌های ارزی ملی مس و بانک تجارت افزایش می‌یابد

مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران در جلسه با هادی اخلاقی مدیر عامل بانک تجارت ضمن ابراز خرسندی از همکاری‌های مشترک دو مجموعه تاکید کرد: شرکت ملی مس به دنبال تامین مالی مورد نیاز پروژه‌ها می‌باشد تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» بتواند نقش آفرینی موثری داشته باشد.

وی موضوع تامین مالی به منظور تهیه قطعات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه فعالیت‌های معدنی، اکتشافات و تولید را مسئله اساسی دانست و افزود: لذا با توجه به همکاری‌های فی مابین امیدواریم از منابع ارزی بانک تجارت در کشور‌های روسیه و بلاروس بتوانیم استفاده نمائیم.

ارائه تسهیلات ارزی و ریالی بانک اقتصاد نوین به شرکت ملی مس

دکتر مدرس خیابانی در جلسه با علیرضا بلگوری مدیر عامل بانک اقتصاد نوین با تاکید بر سرعت بخشی به اجرای پروژه‌های شرکت ملی مس و جهش تولید، دریافت تسهیلات بانکی را از جمله زمینه‌های همکاری‌های مشترک فی مابین عنوان کرد.

جذب منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه شرکت ملی مس

وی همچنین در جلسه با فرخ نژاد مدیر عامل بانک ملت، با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات مالی و اعتباری گفت: با توجه به اینکه اجرای طرح‌های توسعه شرکت ملی صنایع مس ایران بالغ بر ۱۵ میلیارد یورو اعتبار نیاز دارد، به طور قطع اجرای تفاهم نامه همکاری بین دو مجموعه می‌تواند منابع مالی مورد نیاز پروژه‌های ملی مس را در زمینه‌های مختلف از جمله ماشین آلات حفاری، بهره برداری از معادن جدید به ویژه معدن سریدون و کارخانجات تغلیظ فراهم کند.

دکتر مدرس خیابانی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌افزایی تامین مالی شرکت ملی مس را از طریق ایجاد انسجام در بین تمام بازیگران اقتصادی موجود که در کنار این شرکت فعالیت می‌کنند، را از اولویت‌های شرکت ملی صنایع مس ایران دانست.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
ویدیو| رژه کاروان ایران در مراسم المپیک ۲۰۲۴ پاریس title
رژه کاروان ایران بر روی رود سِن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را ببینید.
توییت مجری خانم صداو سیما از بی‌سلیقگی در انتخاب لباس المپیکی‌ها! title
به بهانه انتشار تصاویر لباس المپیک ایران؛ این چند تا تصویر رو ببینیم. لباس تیم های مغولستان؛، هائیتی؛ قراقستان و سریلانکا که جزییاتی از پوشش سنتی یا طرحی مربوط به هنر و تاریخ کشورشون دارن.
خواسته‌ی علی نصیریان از پزشکیان چه بود؟ title
علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.
بازیگر خانم ایرانی در ۵۷ سالگی! title
عاطفه رضوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
درویش و تیشرت ۲۰ میلیون تومانی! title
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد و بار‌ها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می‌رفت.
کودک آزار‌ها در فضای مجازی هم مشغول آسیب و آزار هستند! title
فضای مجازی، رادیکالیسم در کنترل فضای مجازی و دسترسی به فیلترشکن‌هایی که مردم مجبورند استفاده کنند، در این مدت شکل جدیدی از کودک‌آزاری را نمایش داده است.
برگزیده
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.
پزشکیان: بدون حمایت مردم نمی‌توان اقدامی انجام داد title
رئیس جمهور منتخب گفت: اگر مردم نخبگان کارشناسان تولید کنندگان صنعتگران، مذهبیان، فرهنگیان، عشایر، کشاورزان و همه اقشار مردم نباشند امکان ندارد که بتوانم به تنهایی کاری را انجام دهم.