کد خبر: ۳۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱
با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت:
بانک سینا در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲، به منظور کمک به بهبود عملکرد شرکت‌های دانش‌بنیان، بیش از یک همت بودجه اختصاص داد.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک سینا:این بانک به منظور کمک و حمایت از تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان و بر اساس توافقات صورت‌گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری، با تخصیص بیش از یک هزار میلیارد ریال منابع مالی ویژه این گروه از مشتریان، در سه ماه پایانی سال ۱۴۰۲ تسهیلات به شرکت‌های واجد شرایط، پرداخت کرده است.

گفتنی است بانک سینا اهتمام ویژه‌ای به مقوله حمایت از اقتصاد دانش‌بنیان داشته و سیاست‌ها و برنامه‌های این بخش را به عنوان راهبردی مهم و به صورت برنامه‌ریزی شده و مدون در دستور کار قرار داده است.

برچسب ها: بانک سینا
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مرگ دو نفر در سیل امروز شهر مشهد title
در سیلاب عصر امروز مشهد دو نفر که در خودرو گرفتار سیلاب شده بودند، جان باختند.
وقوع سیلاب و آبگرفتگی شدید در برخی مناطق مشهد + فیلم title
بارش سنگین باران منجر به وقوع سیلاب در مشهد شد.
عاشقانه مونا کرمی و سپند امیر سلیمانی!‍ title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
«من عموی تتلو هستم» title
عموی تتلو، محمدعلی مقصودلو، کسی‌ست که تلاش کرده بعد از مرگ پدرِ تتلو در زندگی او نقش پدرانه داشته باشد. محمدعلی مقصودلو در گفت‌وگویی در دفتر انصاف نیوز می‌گوید از عموی تتلو بودن خوشحال است، اما توامان نگران او نیز هست. او تتلو را در جمع خانوادگی‌شان شخصی خجالتی دیده و تغییرش به یک آدم پرخاشگر برایش جای سوال دارد. آقای مقصودلو تتلو را تحت تاثیر دوستان بد و مواد مخدر می‌داند. او هم‌چنین به تقارن اخبار تتلو و توماج صالحی اشاره کرد و قیاس مردم از این دو خواننده را بی‌ربط می‌دانست.
گوگل با هوش مصنوعی، موتور جستجوی خود را متحول می‌کند title
گوگل در کنفرانس Google I/O اعلام کرد که انبوهی از قابلیت‌های هوش مصنوعی را به موتور جستجوی خود می‌آورد و دنیای جستجو را متحول کند.
چرا نابغه‌ها همیشه لباس یکسانی می‌پوشند؟ title
شاید برایتان جالب باشد بدانید که بسیاری از باهوش‌ترین افراد دنیا، وقت‌شان را برای انتخاب لباس صرف نمی‌کنند و همیشه لباس یکنواختی به تن دارند. اما چه رازی پشت این رفتار مشترک وجود دارد؟
کاهش شدید قیمت خودرو‌های چینی بدلیل حادثه اتوبان قم + فیلم title
سقوط قیمت خودرو‌های چینی در پی انتشار فیلمی از زمان شکسته شدن اکسل خودرو ام وی ام x۵۵ پرو شرکت مدیران خودرو و واژگونی در اتوبان کاشان قم
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.