کد خبر: ۳۹۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول

همراه اول به‌عنوان حامی اول ورزش ایران از استخدام سه قهرمان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور خبر داد.

به گزارش مخاطب 24 به نقل از روابط عمومی همراه اول:همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه ایران در ادامه مسیر حمایت از «ورزش اول کشور»، وارد مرحله جدید «استخدام ملی پوشان و قهرمانان کشتی» شد.

همراه اول که در چهار سال اخیر حامی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشور بوده و توانسته در افتخارآفرینی‌های جهانی و آسیایی این تیم‌ها مشارکت داشته باشد، اکنون با همکاری فدراسیون کشتی فرصت استخدام را برای سه قهرمان کشتی کشورمان فراهم آورده است.

«محمدرضا گرایی» دارنده مدال‌های طلای المپیک، طلا، نقره و برنز جهانی در کشتی فرنگی، «محمد نخودی» دارنده دو مدال نقره و یک مدال برنز جهانی و «امیرمحمد یزدانی» دارنده دو مدال نقره جهانی در کشتی آزاد، قهرمانانی هستند که با مساعدت مدیرعامل نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور به استخدام همراه اول درآمدند.

همچنین امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی در رقابت‌های «کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا» که روز‌های ۲۳ و ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ با حضور ۲۳ کشور به میزبانی قرقیزستان برگزار شد، موفق به کسب خوش رنگ‌ترین مدال این دوره از رقابت‌ها شدند.

رییس فدراسیون کشتی طی این سال‌ها و در رویداد‌های مختلف همواره از «همراه اول» به عنوان تنها رفیق روز‌های سخت این رشته ورزشی یاد کرده است و مدیرعامل اپراتور اول تلفن همراه نیز همیشه حمایت از این ورزش پهلوانی با هدف کسب موفقیت‌های بیشتر در عرصه‌های ملی، جهانی و المپیک را رویکرد این اپراتور دانسته است.

اکنون نیز با توجه به رویکرد همراه اول مبنی بر «حمایت از نخبگان ورزشی و تحویل آنان به عرصه پهلوانی»، استخدام تعدادی از قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی در این اپراتور کلید خورده است تا زمینه درخشش بیش از پیش آنان در میادین جهانی و المپیک فراهم شود.

گفتنی است همراه اول طی سال‌های همراهی خود با فدراسیون کشتی در قامت حامی، آیین‌های تقدیر و تجلیل از تیم‌های ملی کشتی ایران را به مناسبت‌های مختلف برگزار کرده و سعی داشته با اهدای جوایز ویژه به کشتی گیران افتخارآفرین میهن، پیام همراهی کامل خود را به جامعه ورزشی مخابره کند.

برچسب ها: همراه اول
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
ویدیو| رژه کاروان ایران در مراسم المپیک ۲۰۲۴ پاریس title
رژه کاروان ایران بر روی رود سِن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را ببینید.
توییت مجری خانم صداو سیما از بی‌سلیقگی در انتخاب لباس المپیکی‌ها! title
به بهانه انتشار تصاویر لباس المپیک ایران؛ این چند تا تصویر رو ببینیم. لباس تیم های مغولستان؛، هائیتی؛ قراقستان و سریلانکا که جزییاتی از پوشش سنتی یا طرحی مربوط به هنر و تاریخ کشورشون دارن.
خواسته‌ی علی نصیریان از پزشکیان چه بود؟ title
علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.
بازیگر خانم ایرانی در ۵۷ سالگی! title
عاطفه رضوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
درویش و تیشرت ۲۰ میلیون تومانی! title
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد و بار‌ها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می‌رفت.
کودک آزار‌ها در فضای مجازی هم مشغول آسیب و آزار هستند! title
فضای مجازی، رادیکالیسم در کنترل فضای مجازی و دسترسی به فیلترشکن‌هایی که مردم مجبورند استفاده کنند، در این مدت شکل جدیدی از کودک‌آزاری را نمایش داده است.
برگزیده
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.
پزشکیان: بدون حمایت مردم نمی‌توان اقدامی انجام داد title
رئیس جمهور منتخب گفت: اگر مردم نخبگان کارشناسان تولید کنندگان صنعتگران، مذهبیان، فرهنگیان، عشایر، کشاورزان و همه اقشار مردم نباشند امکان ندارد که بتوانم به تنهایی کاری را انجام دهم.