کد خبر: ۳۹۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷
بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های دولت محترم سیزدهم مزایده املاک و اموال تملیکی و ملکی مازاد در استان یزد را از طریق مزایده الکترونیکی سامانه تدارکات دولت (ستاد ایران) به صورت "نقدی" و "نقد و اقساط" به فروش می‌رساند.

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:اموال صنعتی منقول و غیر منقول، دامداری و کشاورزی با پیش پرداخت ۲۰ درصد قیمت واگذاری، حداکثر شش ماه تنفس و اقساط متوالی ماهیانه، حداکثر با احتساب دوره تنفس در مجموع به مدت ۶۰ ماه به فروش می‌رسد.

اموال تجاری و خدماتی نیز با پیش پرداخت ۳۰ درصد قیمت واگذاری، حداکثر شش ماه تنفس اقساط متوالی ماهیانه، حداکثر با احتساب دوره تنفس به مدت ۳۶ ماه در این مزایده به فروش می‌رسد.

همچنین املاک مسکونی و اداری با پیش پرداخت ۳۰، ۴۰ و ۵۰ درصد قیمت واگذاری به عنوان پیش پرداخت، بدون مهلت تنفس و با اقساط متوالی ماهیانه، حداکثر به مدت ۲۴، ۳۰ و ۳۶ ماه در این مزایده به فروش گذاشته می‌شود.

حداکثر نرخ سود در این مزایده بر اساس نرخ مصوب شورای پول واعتبار در تاریخ عقد قرارداد، ۲۳ درصد است.

تاریخ برگزاری و انتشار مزایده این مزایده از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه جاری لغایت ساعت ۱۲:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری تعیین شده است.

مهلت دریافت اسناد مزایده از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ اول اردیبهشت سال جاری است.

ارائه پیشنهاد و شرکت در مزایده از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین لغایت ساعت ۱۲:۳۰ روز سه شنبه مورخ ۱۱ اردیبهشت جاری امکان پذیر است.

تاریخ بازدید از املاک مورد مزایده از ساعت ۸ صبح سه شنبه ۲۸ فروردین تا ساعت ۱۲ پنجشنبه مورخ ۳۰ فروردین ماه جاری تعیین شده است.

پاکت‌های الکترونیکی این مزایده ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه مورخ ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری بازگشایی می‌شوند.

هچنین آگهی این مزایده در روزنامه کثیرالانتشارسراسری (دوشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ماه سال جاری) و روزنامه محلی (شنبه مورخ ۲۵ فروردین جاری) منتشر و در پایگاه اینترنتی بانک ملی ایران قابل مشاهده خواهد بود.

امکان شرکت در مزایده بدون دریافت اسناد مزایده میسر نیست از این رو ضروری است که متقاضیان شرکت در مزایده جهت شرکت در مزایده تا قبل از اتمام تاریخ مهلت دریافت اسناد مزایده (از ساعت ۸:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۲۰ فروردین ماه جاری تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ اول اردیبهشت ماه سال جاری) نسبت به دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد ایران) اقدام کنند.

متقاضیان خرید برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۹۵۵۵۰۶-۰۳۵ و ۳۶۹۵۱۱۱۱-۰۳۵ داخلی ۵۵۰۶ تماس بگیرندیا به سایت بانک ملی ایران www.bmi.ir بخش مناقصه و مزایده -آگهی مزایده عمومی/ استانی ۰۱/۱۴۰۳ املاک تملیکی و ملکی مازاد بانک ملی ایران و یا به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت "سامانه ستاد" ir.setadiran.www بخش مزایده، بخش مزایده دستگاه اجرایی، بخش مزایده گر، بخش مزایده شماره ۲۰۰۳۰۰۴۰۴۰۰۰۰۰۰۱ مراجعه کنند.

همچنین امکان مراجعه حضوری به شعب بانک ملی ایران در اداره امور شعب استان یزد برای متقاضیان فراهم شده است.

برچسب ها: بانک ملی ایران
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
رابطه جنسی بعد از گذشت هفته ها توسط پزشک قابل‌تشخیص است title
با پیشرفت علم پزشکی، امکان اثبات رابطه جنسی به‌راحتی فراهم شده است و باتوجه‌به بروز روابط خارج از هنجار‌ها و قوانین جامعه و همچنین رخداد تجاوز و خشونت، لازم است بتوانیم با استفاده از روش‌های علمی و مستند، اثبات رابطه جنسی را از طریق پزشکان قانونی به انجام برسانیم و به کمک آن، متجاوزان و آن‌هایی که از هنجار‌ها خارج می‌شوند را مجازات کنیم.
عاشقانه‌ای از مدرس title
قاب عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش
رسمی؛ تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس title
مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.