به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران:در این مراسم نصرت الله شهبازی کسب رتبه اول سهم بازار در پایان سال گذشته را مرهون زحمات تمامی همکاران در واحدهای صف و ستاد دانست و گفت: کنترل مصارف اعتباری در پایان سال ۱۴۰۲ و مدیریت آن در نهایت منجر به رفع ناترازی بانک شد.
شهبازی در این جلسه به راهکارهای استفاده بهینه از سقف مصارف اشاره کرد و گفت: ایجاد سقف مصارف از سوی بانک مرکزی مطرح شده و سیاست کلی آن کاهش مصارف بانکها است که این کنترلها شرایط سختی را برای بانکها رقم زده است.
قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه افزود: بانک ملی طی سالهای اخیر همواره از بحرانهای ایجاد شده، موفق عبور کرده و چنانچه بانک را متعلق به خود بدانیم و جلوگیری از زیاندهی و حرکت به سمت سوددهی را در اولویت قرار دهیم، قطعاً موفق خواهیم شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش، ضمن مقایسه منابع بانک ملی با رقبا و تشریح برخی از طرحهای پیش روی بانک، از مدیریت و کارکنان واحدهای صف و ستاد در اداره امور شعب شرق تهران که زمینه جذب منابع، کاهش مطالبات، سوددهی و مدیریت دارایی و بدهی را فراهم کردند قدردانی کرد.
وی در بخش سرمایه انسانی، نقش رؤسای حوزهها در شناسایی همکاران توانمند را موثر دانست و انتصابات شایسته را بر اساس چهار شاخص اصلی جذب منابع، وصول مطالبات، سودآوری و فناوری عنوان کرد.
شهبازی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات همکاران، مسائل معیشتی کارکنان بانک را مهمترین دغدغه مدیران ارشد بانک برشمرد و ابراز امیدواری کرد با غیرحضوری شدن تسهیلات خرد، قسمتی از مشکلات کسری کادر، برطرف شود. مدیر امور شعب تهران و مستقل نیز عملکرد اداره امور شعب شرق تهران در سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد و گفت: عملکرد این اداره در جذب منابع بسیار ارزنده و شایسته است.
در بخشهایی از این جلسه سید رضا خادمی رییس اداره امور شعب شرق تهران، گزارشی از بخشهای مختلف اداره و فعالیتهای صورت گرفته در سال گذشته و برنامههای پیش رو ارائه کرد.