کد خبر: ۳۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴

آمریکا به تأمین امنیت اسرائیل متعهد است

رئیس‌جمهوری آمریکا برای نخستین بار به طور علنی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل پرداخت و گفت که وی همچنان بر امنیت اسرائیل و دستیابی به آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌ها متمرکز است و تلاش می‌کند تا مانع تبدیل شدن درگیری به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر شود.

مخاطب ۲۴- حمله ایران به اسراییل- «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا برای نخستین بار به طور علنی به حمله تنبیهی ایران به اسرائیل پرداخت و گفت که وی همچنان بر امنیت اسرائیل و دستیابی به آتش‌بس و توافق برای آزادی گروگان‌ها متمرکز است و تلاش می‌کند تا مانع تبدیل شدن درگیری به یک جنگ منطقه‌ای گسترده‌تر شود.

وی با تأکید مجدد بر این‌که یالات متحده به امنیت اسرائیل متعهد است، گفت: «ما متعهد به آتش‌بسی هستیم که گروگان‌ها را به خانه بازمی‌گرداند و از گسترش درگیری فراتر از آنچه در حال حاضر وجود دارد، جلوگیری می‌کند».

رئیس جمهوری آمریکا این اظهارات را هنگام خوش آمدگویی به «محمد شیاع السودانی» نخست‌وزیر عراق، در دفتر بیضی شکل کاخ سفید در بحبوحه تنش‌های مداوم در منطقه و نگرانی برای نیرو‌های آمریکایی بیان کرد.

بایدن گفت: «ما همچنین به امنیت پرسنل و شرکای خود در منطقه از جمله عراق متعهد هستیم. شراکت بین عراق و ایالات متحده حیاتی است».

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
ویدیو| رژه کاروان ایران در مراسم المپیک ۲۰۲۴ پاریس title
رژه کاروان ایران بر روی رود سِن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را ببینید.
توییت مجری خانم صداو سیما از بی‌سلیقگی در انتخاب لباس المپیکی‌ها! title
به بهانه انتشار تصاویر لباس المپیک ایران؛ این چند تا تصویر رو ببینیم. لباس تیم های مغولستان؛، هائیتی؛ قراقستان و سریلانکا که جزییاتی از پوشش سنتی یا طرحی مربوط به هنر و تاریخ کشورشون دارن.
خواسته‌ی علی نصیریان از پزشکیان چه بود؟ title
علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.
بازیگر خانم ایرانی در ۵۷ سالگی! title
عاطفه رضوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
درویش و تیشرت ۲۰ میلیون تومانی! title
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد و بار‌ها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می‌رفت.
کودک آزار‌ها در فضای مجازی هم مشغول آسیب و آزار هستند! title
فضای مجازی، رادیکالیسم در کنترل فضای مجازی و دسترسی به فیلترشکن‌هایی که مردم مجبورند استفاده کنند، در این مدت شکل جدیدی از کودک‌آزاری را نمایش داده است.
برگزیده
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.
پزشکیان: بدون حمایت مردم نمی‌توان اقدامی انجام داد title
رئیس جمهور منتخب گفت: اگر مردم نخبگان کارشناسان تولید کنندگان صنعتگران، مذهبیان، فرهنگیان، عشایر، کشاورزان و همه اقشار مردم نباشند امکان ندارد که بتوانم به تنهایی کاری را انجام دهم.