در نخستین نشست شورای مدیران مخابرات در سال ۱۴۰۳، اهم برنامه هاو سیاست های کلان راهبردی سال جدید، توسط مهندسشکوری، معاون راهبرد و کسب و کار شرکت ،دکتر زارعیان معاونت تجاری و خدمات مشتریان ، مهندس خلیلی معاونت شبکه ،مهندس آزاد معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین و دکتر باقری مدیرکل بررسی اقتصادی و توسعه کسب و کار ارایه و مورد بررسی قرار گرفت .
ارتقای بهره وری و خلق جریانهای جدید درآمدی دیجیتال، کلانروند مخابرات در سال جدیداست
به گزارش مخاطب۲۴ به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران : بر اساس اعلام معاون راهبرد شرکت، استفاده کارآمد از منابع موجود شامل تجهیزات و ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات، توسعه و سرمایه گذاری در مناطق با رویکرد استفاده از مزیت شبکه فیبر نوری، توجیه پذیری طرح های توسعه ای شامل شبکه دسترسی، انتقال و کاهش هزینه های عملیاتی شبکه با بهسازی و نوسازی زیرساختهای موجود، راهبردهای عملیاتی کسب و کار مخابرات در سال ۱۴۰۳ را تشکیل می دهد.
وی افزود: کنترل پیشرفت پروژه ها و پیگیری تحقق برنامه های تعریف شده، بازنگری شاخصهای کلیدی عملکرد در حوزه های ستادی و مناطق، برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ریسک و نرم افزارهای پیشرفته ، تعالی سازمانی و روش های ارزیابی عملکرد، از مهمترین روش های رسیدن به برنامه های طراحی شده است.
یوسف شکوری، تمرکز بر رشد درآمد از محل سرویس های باند پهن و تاکید بر حضور در نقاط ARPU مثبت را از اهم راهبردهای مالی شرکت عنوان کرد و افزود: بهبود تجربه دیجیتال مشتری، توسعه بازار خدمات، افزایش مشارکت ها و سرمایه گذاری در بخش های دانش بنیان و نوآور،سبب ایجاد جریان های جدید درآمدی و دستیابی به بازارهای بالقوه در بخش ارتباطات و اقتصاد دیجیتال است.
معاون راهبرد شرکت با تشریح اهم سیاست ها در حوزه داخلی راهبرد عنوان کرد: تدوین و بازنگری معماری سازمانی و اسناد فرایندی، ارزیابی عملکرد ۶ ماهه و سالانه مناطق و حوزه های ستادی و همچنین، بازنگری اهداف و شاخص های راهبردی شرکت مخابرات در صورت لزوم، روند راهبردی اجرای برنامههای مصوب در سال ۱۴۰۳ را تشکیل میدهد.
