کد خبر: ۳۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹
شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۶۰ واحدی نسبت به روز کاری قبل به ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

مخاطب ۲۴- در معاملات امروز بورس تهران تقریبا اکثر شاخص‌های بورس اندکی کاهش داشتند.
شاخص کل با ۰/۰۱ درصد کاهش نسبت به روز کاری گذشته و کاهش ۲۶۰ واحدی به ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۱۲۷ واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز با ۲۳۰ واحد کاهش به ۷۷۰ هزار و ۲۰۹ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور نیز امروز کاهش ۰.۱۵ درصدی را تجربه کرد و به در سطح ۲ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۱۵۴ واحد ایستاد. همچنین شاخص بازار اول با کاهش رقم ۱۹۶۷ واحد و ۰.۱۱ درصد در پله یک میلیون ۷۵۷ هزار و ۱۲۶ واحد قرار گرفت.
اما از بین شاخص‌های منتخب امروز تنها شاخص بازار دوم اندکی رشد داشت. این شاخص با افزایش ۴۶۹۳ واحد و رشد ۰.۱۱ درصدی در قله ۴ میلیون و ۲۴۴ هزار و ۸۲۸ واحد ایستاد.
معامله‌گران امروز ۹ میلیارد برگه سهم به ارزش ۳ هزار و ۹۹۳ میلیارد تومان را در ۳۷۵ هزار و ۹۲۰ نوبت معامله کردند.
نماد‌های با بیشترین تاثیر بر شاخص امروز نماد‌های فملی، وامید، نوری، بوعلی، فولاد، شتران و خودرو هستند. از بین این نماد‌ها وامید، نوری و بوعلی تاثیر مثبت و مابقی تاثیر منفی بر شاخص داشته‌اند.

بیشتر بخوانید

سه نماد پر تراکنش امروز بورس نیز نماد‌های ذوب (ذوب آهن اصفهان)، خودرو (ایران خودرور) و خزامیاد (زامیاد) بودند.
شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۲۷ واحد کاهش به ۲۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. همچنین ارزش بازار اول و دوم به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت هم‌وزن نیز با ۶ واحد کاهش در ارتفاع ۶ هزار و ۲۸۰ واحد قرار گرفت.
معامله‌گران در فرابورس امروز ۳ میلیارد برگه سهم را در ۲۱۹ هزار و ۵۲۳ نوبت به ارزش ۱۸ هزار و ۲۵۶ میلیارد تومان معامله کردند.
نماد‌های فزر، خاور، فغدیر، دماوند، وسپهر، تجلی و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص داشتند. سه نماد خاور، وسپهر و آریا تاثیر منفی و مابقی تاثیر مثبت بر شاخص کل فرابورس داشتند.

برچسب ها: بورس
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر قدیمی به کما رفت title
علی‌اکبر طوفان‌پناه بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون به کما رفت.
فیلیمو سریال «حشاشین» را حذف کرد title
پلتفرم «فیلیمو» با گذشت دو روز از ابلاغیه شورای مجوز ساترا مبنی بر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» به پخش این سریال ادامه می‌داد که سر انجام شامگاه ۱۰ اردیبهشت پخش این سریال را متوقف و از خروجی خود حذف کرد.
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.