مخاطب۲۴ اخبار و تحلیل های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی را در هفت روز هفته و در بیست و چهار ساعت شبانهروز در اختیار شما قرار میدهد
مرتب دستهای خود را با استفاده از آب و صابون شستشو کنید و یا با مواد ضدعفونی کننده الکلی ضدعفونی نمایید. هنگام سرفه و عطسه جلوی دهان و بینی خود را با آرنج یا دستمال بگیرید و بلافاصله دستمال را دور انداخته و دست های خود را بشویید.
سرپرست اداره کل فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، اولویت این اداره کل در ایام نوروز را، مدیریت مطلوب شیرخشک عنوان کرد
مخاطب۲۴_ علیرضا رستمی از بررسی ذخایر انواع شیرخشک و غذای ویژه در داروخانهها خبر داد و از انجام تمهیدات لازم به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود در ایام نوروز سخن گفت.
وی همچنین با اشاره به اطلاعرسانی تلفنی به والدین شیرخواران متابولیک به منظور تمدید نسخه الکترونیک از پیگیری ارسال پستی شیرخشک در ایام نوروز خبر داد و اظهار داشت: از شرکتهای توزیع کننده شیرخشکهای رژیمی و متابولیک بازدید به عمل آمده و وضعیت موجودی و عرضه شیرخشک پیش از آغاز سال جدید بررسی شده است.
سرپرست اداره کل فرآوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، تأمین میزان ذخیره فرآوردههای ویژه متابولیک و غذاهای ویژه شیرخواران برای ایام نوروز را اقدامی مهم برشمرد که آرامش بسیار خوبی به حوزه شیرخشک تزریق کرد کما اینکه بازرسی از داروخانههای منتخب و بررسی میزان موجودی و عرضه شیرخشکهای رژیمی در این موفقیت بی تأثیر نبوده است.
وی با بیان اینکه تمرکز بر شیرخشک به معنای غفلت از بخشهای دیگر اداره کل متبوعش نشده است، تصریح کرد: انجام بازرسی موردی بر اساس شکایت دریافتی از مراکز غیرمجاز عرضه دارو، عطاریها و باشگاههای بدنسازی و ورزشی، علاوه بر بازدیدهای مستمر از مراکز یاد شده که توسط معاونتهای غذا و داروی دانشگاهها صورت میگیرد، از جمله دیگر فعالیتهای قابل بیان اداره کل فراوردههای طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو است.
مهندس جعفرپور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران درمجمع عمومی عادی سالیانه که روز پنجشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۴ بهصورت الکترونیکی برگزار شد، با ارائه گزارشی جامع از وضعیت شرکت، به بررسی جایگاه مخابرات در بازار، افق تحول دیجیتال، ضرورت نوسازی زیرساختها، توسعه خدمات و بهینهسازی عملکرد پرداخت و گفت: تحول دیجیتال و توسعه فیبر نوری، محور برنامههای استراتژی مخابرات در آینده است.
پس از حدود ۲۰ سال، نشان افسانهای بنتلی دستخوش بازطراحی چشمگیری شده است. این تغییر تاریخی، تنها چهارمین تکامل بزرگ در تاریخ بیش از ۱۰۰ ساله این برند خاص محسوب میشود.