کد خبر: ۳۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸

آدم‌ربایی کارمند بانک در غرب تهران

عاملان آدم‌ربایی کارمند بانک در غرب تهران دستگیر شدند.
آدم‌ربایی کارمند بانک در غرب تهران

مخاطب۲۴_ زن و مرد جوانی که برای پول اقدام به آدم‌ربایی یک کارمند بانک در غرب تهران کرده بودند، بازداشت شدند.

تسنیم در خبری نوشت: چندی قبل مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های غرب تهران رفت و هنگامی که مقابل افسرنگهبان قرار گرفت، گفت: کارمند بانک هستم؛ زن جوانی به شعبه بانک ما آمد و تقاضای تسهیلات کرد که طبق معمول پروسه اداری این کار آغاز شد همچنین او شماره من را گرفت؛ چند روز بعد هنگامی که مشغول پیاده‌روی در یکی از پارک‌های غرب تهران بودم زن جوان زنگ زد و مدعی شد که خودرویش دچار نقص فنی شده و کمک خواست.

مرد جوان در ادامه توضیح داد: به همین خاطر به آنجا رفتم مشغول کمک بودم که ناگهان مرد جوانی با خودروی خود جلوی ما توقف کرد و پس از ضرب و جرح، من را به مکان نامشخص ربود؛ در ادامه متوجه شدم که این زن و مرد با یکدگیر همدست هستند و قصد دارند تا اخاذی کنند؛ آن‌ها با تهدید چاقو ۳ سفته سفید امضا گرفتند و مدعی شدند که اگر تا آخر هفته یک میلیارد به حساب موردنظر آن‌ها واریز نکنم، سفته‌ها را به اجرا می‌گذارند.

پس از ثبت شکایت از سوی شاکی و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، با دستور قضایی تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی برای تحقیقات میدانی راهی صحنه جرم شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته پی بردند که این زن و مرد جوان با طراحی نقشه قبلی دست به این آدم‌ربایی زده‌اند.

اقدامات اطلاعاتی نیز نشان می‌داد، متهمان در چند سال اخیر با یکدیگر ارتباط داشته و به صورت متوالی با شاکی پرونده برای دریافت پول با شگرد اخاذی تماس گرفته‌اند که همین موضوع کافی بود تا دستور بازداشت آن‌ها صادر شود.

تیم جنایی در گام بعدی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و متهمان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند؛ متهمان نیز در جریان بازجویی‌ها ابتدایی صراحتاً به جرم آدم‌ربایی به قصد اخاذی از شاکی اعتراف کردند.

زن جوان در جریان تحقیقات گفت: حساب شرکتی که من در آنجا کار می‌کردم در بانکی بود که شاکی حضور داشت به همین خاطر این موضوع را با مرد جوان مطرح کردم و پس از طراحی نقشه با قرار صوری وی را ربوده و به زور و تهدید ازش سفته گرفتیم.

با دستور بازپرس جنایی، متهمان برای روشن شدن زویای پنهان پرونده در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات جهت شناسایی سایر شکات احتمالی همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: آدم ربایی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان تیتر رسانه‌های خارجی از اولین نشست خبری پزشکیان
پس از اولین نشست رئیس‌جمهور با خبرنگاران رسانه‌های آنلاین تیتر‌های مختلفی را منتشر کردند.
قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟ قصه دردناک چادرنشینی هنرمند دهه ۶۰چیست؟
این بازیگر طی سه ماه گذشته تلاش کرده است تا از طریق وام و کمک‌های مختلف، مبلغ پیش‌پرداخت خانه‌ای را تأمین کند، اما موفق به تأمین این مبلغ نشد.
آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران آینده صندوق‌های بازنشستگی در ایران
فاصله سن بازنشستگی تا امید به زندگی در ۷۰ سال گذشته کاملا صعودی بوده است. به طوری که در سال ۱۳۳۰ امید به زندگی ایرانیان ۴۶ سال بوده و سن بازنشستگی به طور متوسط ۵۶ سال ثبت شده است.
حقایقی درباره سریال اوشین حقایقی درباره سریال اوشین
بعد از پخش سریال «سال‌های دور از خانه» که در ایران به اوشین معروف شده بود، صحبت‌های زیادی درباره سانسور این مجموعه و در نتیجه عوض شدن قصه‌اش مطرح شد؛ ترانه علیدوستی، اما در این‌باره توضیحات جالبی داده است.
برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟ برای تغذیه ۶۰ سالگی خود فکری کرده اید؟
یک متخصص تغذیه مطرح کرد: بهتر است افراد مسن روزی سه تا پنج بار در وعده‌های کوچک غذا بخورند و پرخوری نکنند.
‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟ ‌می‌دونستید سرو صدا در محل کار ارتباط داره با فشار خون؟
قرار گرفتن مداوم در معرض سر و صدا در محل کار نه تنها بر تمرکز انسان تأثیر می گذارد و باعث مشکلات شنوایی مانند وز وز گوش می شود، بلکه باعث افزایش استرس و فشار خون نیز می شود.
دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین دستور پخت شیرینی نازک پسته به روش قنادی‌های قزوین
شیرینی نازک پسته‌ای یک نوع شیرینی اصیل قزوینی است که برای اعیاد مختلف تهیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شیرینی، کم شیرین بودن آن است که آن را تبدیل به یک شیرینی محبوب کرده است.
برگزیده
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد