کد خبر: ۳۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
سازمان فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی، از واگذاری ۵۱ درصد از سهام استقلال با کارگزاری بانک صنعت و معدن خبر داد.

مخاطب ۲۴- پس از پرسپولیس، حالا نوبت به باشگاه استقلال رسید تا عملیات خصوصی‌سازی خود را به شکل رسمی آغاز کند. سازمان فرابورس اطلاعیه‌ای را روی خروجی سایت خود منتشر کرد و از واگذاری ۵۱ درصد از سهام آبی‌ها در ۲۱ فروردین سال ۱۴۰۳ خبر داد.

بیشتر بخوانید

در این اطلاعیه عنوان شده است که سازمان خصوصی‌سازی در نظر دارد تعداد ۵،۵۰۳،۴۸۶،۵۰۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به‌طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ تعیین شده است.

مان فرابورس اعلام کرده در صورت تشکیل کنسرسیوم خرید هر یک از اعضای کنسرسیوم متعهد می‌گردند که پس از خرید سهام موضوع این اطلاعیه در صورت مالکیت حداقل ده درصد از سهام مذکور برای عرضه هر میزان از سهام تحت مالکیت خود در هر یک از بازار‌های عادی یا بلوک نسبت به اخذ تاییدیه کمیته درج فرابورس ایران اقدام نمایند.

همچنین، کارگزار خریدار می‌بایست سپرده حضور در رقابت معادل ۱۰ درصد قیمت پایه کل را به‌صورت نقد یا ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط حداقل سه ماهه از مشتری دریافت و حسب مورد به حساب شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز و یا به این شرکت تحویل نموده و تأییدیه شرکت مزبور را به معاونت عملیات بازار فرابورس ایران ارائه نماید.

این در شرایطی است که طبق آخرین ددلاین تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، باید مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا یازدهم فروردین مشخص شود تا آن‌ها بتوانند مجوز حرفه‌ای را دریافت کنند.

برچسب ها: باشگاه استقلال
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حمید رسایی لیست درخواست هایش را از مجلس مطرح کرد! title
حمید رسایی، منتخب مجلس دوازدهم گفت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند را فراهم کند.
ساخت الماس در کمتر از ۳ ساعت شدند title
دانشمندان کشور کره جنوبی در عرض ۱۵۰ دقیقه موفق به ساخت الماس با استفاده از مخلوط فلزات مایع تحت فشار یک اتمسفر شدند.
ماجرای مسلمان شدن مورایس چیست؟ title
خبر گرویدن ژوزه مورایس به دین اسلام و ازدواج قریب الوقوع او با یک دختر ایرانی، یکی از پر سر و صداترین اخبار فوتبال ایران در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مرد نقاش رنگ مرگ به زندگی خانواده زد! title
اواخر فروردین امسال، مرگ زن جوانی در بیمارستان سوانح و سوختگی به تیم جنایی اعلام شد.
استاد سارا هم وارد دنیای بدون کیش و مات مد شد! title
سارا خادم الشریعه شطرنج باز ایرانی است. سارا خادم الشریعه از ۸ سالگی شطرنج را شروع کرده. سارا خادم الشریعه در سال ۱۳۹۴ قهرمان شطرنج زنان شد. سارا خادم الشریعه به اسپانیا پناهده شده است. حالا عکس سارا خادم الشریعه روی یک جلد مجله مد ثبت شده است.
تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش title
فریدون زندی تصویر جالبی در فضای مجازی به اشرتاک گذاشت.
عمو ابراهیم رییسی با حقوقش چی کار می‌کند؟ title
فرزند رئیسی درباره میزان حقوق پدرش در قوه قضائیه توضیحاتی ارائه کرد.
برگزیده
رهبر انقلاب: ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد title
رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور بیان کردند: ملت ایران ایستاده و محکم است و این استحکام را در عمل باید نشان بدهیم؛ اگر این شد آن وقت سختی‌ها و گرفتاری‌ها هم در دل خود گشایش به ما ارائه خواهند داد.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.