کد خبر: ۳۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
علت جدایی ناگهانی رامین رضاییان از پرسپولیس در دوره یحیی گل‌محمدی، یک راز بزرگ در میان هواداران این تیم بود.

مخاطب 24- رامین رضاییان در دومین دوره حضورش در پرسپولیس نیز نتوانست به جام قهرمانی برسد، اما در شرایطی که هواداران او انتظار امضای قراردادی جدید را با ستاره محبوب داشتند، ناگهان دانیال جانشین او شد و رامین به اصفهان رفت.

البته حضور شش ماهه رضاییان در پرسپولیس کم جنجالی نبود. از صحبت‌های او در برنامه زنده تلویزیونی که واکنش بازیکنان پرسپولیس را داخل تیم به دنبال داشت تا ماجرا‌های بعدی که به جدایی رضاییان منجر شد.

گل‌محمدی در این باره با ادبیات همیشگی و آرام خود عنوان کرد: رامین خیلی کمک می‌کرد و شرایطش تازه خوب می‌شد، اما مصاحبه‌ای کرد که جو را برای ماندنش سخت کرد.

بیشتر بخوانید



او با اشاره به وضعیت رختکن توضیح داد: شرایطی که برای ادامه کارش در تیم و رختکن وجود داشت، خیلی سخت بود. در واقع تصمیم شخصی خودم نبود، تصمیم جمعی بود. کسی نیامد به من این حرف را بزند که رامین نباید باشد، اما این احساس داخل رختکن و تیم وجود داشت.

یحیی با اشاره به این مصاحبه ادامه داد: شاید بنده خدا نیتی هم نداشت و تازه هم با جو ایران آمده بود، اما صحبت‌هایی شد که باعث ایجاد اختلاف داخل تیم می‌شد و باید از این اختلاف جلوگیری می‌شد. هرچند که عملکردش واقعا خوب بود و زمانی که به سپاهان رفت، انقدر خوب بازی کرد که به تیم ملی هم دعوت شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا در ابتدای فصل تصمیمی برای بازگرداندن رامین رضاییان داشته؟ گفت: نه، برنامه‌ای نداشتیم.


یحیی در عین حال به کنار گذاشتن سیدجلال در پایان لیگ بیست و یکم نیز اشاره کرد و در این خصوص گفت: گاهی اوقات مربی به شرایطی می‌رسد که باید تصمیمات بزرگ و سختی بگیرد که شاید خیلی‌ها خوششان نیاید یا باورشان نشود، ولی باید گرفته شود. باید از یک مرزی عبور کنی و پوست اندازی کنی و شرایط جدیدی را به وجود بیاوری تا انگیزه جدیدی داخل تیم به وجود بیاید. شما گواردیولا را ببینید که حتی با وجود اینکه قهرمانی می‌آورد، ۳-۴ بازیکن را کنار می‌گذارد تا انگیزه وجود داشته باشد و بازیکنان فکر نکنند همیشه هستند.

وی افزود: به نظرم یک کار حرفه‌ای و درست است. گرفتن این تصمیمات در ایران خیلی سخت است. شاید هواداران ما مثل هواداران آن‌ها خیلی حرفه‌ای برخورد نکنند. اینجا احساساتی‌تر هستند و بازیکنانی وجود دارند که در دل مردم جا دارند و خاطرات خیلی خوبی برای هواداران ساخته‌اند. وقتی مربی با این‌ها برخوردی دارد که جو جدیدی به وجود می‌آید، خیلی سخت است، اما ناچار هستی که این تصمیمات را بگیری.

او در مورد مهدوی کیا نیز صحبت قبلی خود را تکرار کرد: من نمی‌گویم تصمیمی که درباره مهدی [مهدوی کیا]گرفتیم، درست بود یا غلط، ولی هدف این بود که باز هم مصلحت تیم در نظر گرفته شود.

منبع: ورزش سه

برچسب ها: رامین رضاییان
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت title
برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
کیک تولد سعید حدادیان title
عکسی از تولد حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) را مشاهده می‌کنید.
دختر می خواهی بخری یا پسر؟ title
پسر حدود ۵۰‌میلیون تومان، دختر حدود ۷۰ تا ۸۰‌میلیون تومان. قیمت کودک و نوزاد خیلی متفاوت است. نوزاد‌ها از کودکان گران‌تر هستند؛ آن هم اگر نوزاد دختر باشد. خرید و فروش نوزاد می‌کنند؛ آن هم به‌طور حرفه‌ای. چت می‌کنند و شماره می‌دهند، ارسال چند تا عکس، واریز پول و در آخر تحویل نوزاد.
افعی تهران به معلم‌ها نیش زد و توقیف شد! title
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.