کد خبر: ۳۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
ورزش ایران و جهان چهارشنبه (۲۳ اسفند) با رخداد‌های گوناگونی همراه بود که گزیده آن‌ها در این گزارش آمده است.

مخاطب 24- استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و پرسپولیس (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال و صد و سومین دربی پایتخت از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

استقلال و پرسپولیس با این تک امتیاز، ۴۳ و ۴۰ امتیازی شدند و در رده‌های اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. در ادامه گزارش این دیدار را مشاهده می‌کنید.

خلاصه بازی استقلال ۰ - ۰ پرسپولیس

دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در داربی ۱۰۳ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

پرتاب بطری و وساطت استقلالی‌ها/ کمک داور مصدوم شد!

نیمه دوم بازی پرسپولیس و استقلال هم گلی نداشت. تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی گلی نداشت با تساوی به پایان رسید. نیمه دوم این بازی با دود‌های رنگی هواداران استقلال آغاز شد که موجب غافلگیری بازیکنان هر دو تیم شد تا لحظات جالبی را در ورزشگاه رقم بزند.

بیشتر بخوانید



روزبه چشمی به دلیل دریافت کارت زرد از کاظمی، داور بازی، چهار اخطاره شد و بازی هفته بیست‌ویکم آبی‌پوشان مقابل هوادار را از دست داد.

دلیل کنار گذاشتن مهسا قربانی از اتاق VAR داربی

دبیر فدراسیون فوتبال درباره دلیل کنار گذاشتن مهسا قربانی از اتاق VAR داربی ۱۰۳ صحبت کرد. هدایت‌الله ممبینی، دبیر کل فدراسیون فوتبال، پیش از آغاز داربی ۱۰۳ در جمع خبرنگاران گفت: فکر می‌کنم بازی خوبی خواهیم دید. با توجه به رنک دو تیم در جدول که اول و دوم هستند، امیدوارم هواداران بازی لذت بخشی را شاهد باشند.

او درباره استفاده از کمک داور ویدیویی در این بازی نیز اظهار کرد: در بازی رفت از سیستمی که در باشگاه‌های آسیا استفاده کردیم بهره بردیم و امسال هم همینطور است. در آن بازی مشکلی پیش نیامد و الان هم دستگاه را در اختیار داریم و خوشحالیم که همچنان این دستگاه را در اختیار داریم. امیدواریم فینال حذفی را هم با VAR برگزار کنیم و در فصل بعد هم بازی‌های بیشتری را با این سیستم برگزار کنیم.

نتایج ۷ دیدار هفته بیستم لیگ برتر فوتبال/ جشنواره گل در تبریز و برد سپاهان در اهواز

هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران تحت‌الشعاع شهرآورد پایتخت قرار داشت و هفت مسابقه دیگر در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۲ برگزار و داربی ۱۰۳ تهران پایان‌بخش این هفته از رقابت‌هاست که از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به میزبانی استقلال، صدرنشین لیگ برتر، آغاز شد. هفته بیستم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با هفت دیدار قبل از شهرآورد پایتخت آغاز شد تا با جدال حساس استقلال و پرسپولیس پرونده مسابقات این هفته پایان پایان یابد.

از ساعت ۱۸:۴۵ تیم‌های پیکان و ملوان، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان، گل گهر سیرجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند و از ساعت ۱۹ نیز چهار دیدار تراکتور و هوادار، آلومینیوم اراک و مس رفسنجان، نساجی مازندران و شمس‌آذر قزوین، فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان برگزار شد.

چرا تامین اجتماعی سرخ‌پوش نشد/ استقلال و پرسپولیس در گاوصندوق بانک‌ها؟

واگذاری باشگاه پرسپولیس در شرایطی با مخالف هیات واگذاری به سازمان تامین اجتماعی روبه‌رو شد که صحبت از پیشنهاد بانک‌های غیردولتی به میان آمده است.

در راستای خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که طی سال‌های اخیر مطرح شده بود تاکنون ۱۰ درصد سهام این دو باشگاه در بورس عرضه شده و قرار بود سازمان خصوصی‌سازی تا پایان امسال بیش از ۵۰ درصد سهام آن‌ها را واگذار کند که این‌گونه مشکل مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس به طور کامل حل و ایرادی که AFC برای مالکیت مشترک وارد کرده به طور کامل مرتفع می‌شود.

احسان حدادی برای انتخابات دوومیدانی ثبت نام کرد

نایب قهرمان المپیک لندن در انتخابات ریاست فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کرد. طبق اعلام فدراسیون دوومیدانی، انتخابات ریاست این فدراسیون، سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود که در این راستا زمان ثبت‌نام از کاندیدا‌های ریاست مشخص شده است.

بر این اساس کسانی که واجد شرایط هستند، می‌توانند از ۱۵ اسفند با حضور در فدراسیون دوومیدانی ثبت نام کنند.

در ماه رمضان چه زمانی و چقدر ورزش کنیم؟

ورزش در ماه رمضان به دلیل تغییر شرایط مصرف مواد غذایی باید با رعایت اصول خاصی برای ورزشکاران همراه باشد.

وقتی ماه رمضان از راه می‌رسد بسیاری از ورزشکاران درباره تداوم برنامه‌های تمرینی و تغذیه‌ای خود در این ماه، دچار سردرگمی می‌شوند و از طرفی به دلیل افت آمادگی بدنی نمی‌توانند در ماه رمضان، ورزش را کنار بگذارند؛ روزه‌داری در ﻣﺎه رﻣﻀﺎن و ﺗﻐﯿﯿﺮ پروتکل رژیمی ﻣﻨﺠﺮ ﺑﻪ سازگاری‌های ﻓﯿﺰﯾﻮﻟﻮژیکی و بیوشیمایی می‌ﺷﻮد و ورزشکاران و ﻣﺮﺑﯿﺎن ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺗﺼﻤﯿﻢ‌گیری مناسبی در ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﺗﻮﻗﻒ ورزش در ﻣﺎه رﻣﻀﺎن (ﺑﺎ آگاهی از ﻋﻮارض ﻗﻄﻊ ورزش)، کاﻫﺶ ﺑﺎر ورزشی (ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﺛﺮات کاهش درﯾﺎﻓﺖ ﻣﻮاد ﻣﻐﺬی و ﻣﺎﯾﻌﺎت در ﻃﻮل روز) ﯾﺎ اداﻣﻪ ورزش ﻣﻌﻤﻮل (ﺑﻪ ﻣﻨﻈﻮر جلوگیری از اﺛﺮات ﻗﻄﻊ ورزش) داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.

منبع: ایسنا

برچسب ها: دربی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
کشف میلیارد‌ها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول title
بررسی‌های قضایی درباره انگیزه متهم و افشای زوایای پنهان این پرونده جنایی آغاز و مشخص شد که حادثه مذکور در بولوار امامیه منطقه قاسم‌آباد رخ داده است.
مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است title
رییس بخش مسمومین بیمارستان لقمان حکیم با بیان اینکه بروز علایم مسمومیت با الکل‌های حاوی متانول زمانبر است، گفت: مصرف الکل‌های سمی در هر اندازه‌ای خطرناک است.
داریوش کاردان: تلویزیون نمی‌بینم، رادیو هم گوش نمی‌دهم title
داریوش کاردان: به همین منظور هم از سال‌ها پیش و به طور ضمنی چندین بار اخطار دادم که این فاصله بین یک طنز فاخر با سطح سلیقه مردم در حال افزایش است و طنز ما روزی به جایی خواهد رسید که اول کوچه بازاری و بعد هم مبتذل شود. من اصلا این فضا را بلد نیستم، نه این که بگویم بد است، شاید هم این طنز‌ها لازم باشد، اما من بلد نیستم. اگر هم بلد باشم حاضر نیستم وارد این فضا شوم
حضور بیش از ۴۰ میلیون نفر ایرانی در اینستا! title
گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از ۴۰ میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
رابطه جنسی بعد از گذشت هفته ها توسط پزشک قابل‌تشخیص است title
با پیشرفت علم پزشکی، امکان اثبات رابطه جنسی به‌راحتی فراهم شده است و باتوجه‌به بروز روابط خارج از هنجار‌ها و قوانین جامعه و همچنین رخداد تجاوز و خشونت، لازم است بتوانیم با استفاده از روش‌های علمی و مستند، اثبات رابطه جنسی را از طریق پزشکان قانونی به انجام برسانیم و به کمک آن، متجاوزان و آن‌هایی که از هنجار‌ها خارج می‌شوند را مجازات کنیم.
عاشقانه‌ای از مدرس title
قاب عاشقانه امیرحسین مدرس و همسرش
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.