کد خبر: ۳۶۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
با درخشش دو وینگر چپ و راست پرسپولیس که هم تکنیکی هستند، هم گلزن حالا هواداران این تیم لذت پیروزی ضمن ارائه فوتبالی زیبا را تجربه می‌کنند.

مخاطب 24- ترابی و اورونوف دو بازیکن غیرقابل پیش‌بینی پرسپولیس هستند که با خلاقیت و تکنیک بالای خود می‌توانند در هر مسابقه حتی دربی اختلاف ایجاد کنند و ضمن بالا بردن کیفیت تیم در فاز تهاجمی باعث موفقیت در بازی بزرگ پیش‌رو شوند.
در فوتبال روز دنیا معمولاً بازیکنانی با این خصوصیت دردانه‌های تیم‌شان به حساب می‌آیند چراکه غیرقابل پیش‌بینی هستند و در سخت‌ترین شرایط می‌توانند اختلاف ایجاد کنند. حالا پرسپولیس دو تا از آن‌ها را دارد که در دربی می‌توانند دلگرمی اوسمار و هواداران باشند چرا که اگر این دو بازیکن به لحاظ ذهنی و روانی آماده باشند یارگیری با آن‌ها هم فایده‌ای برای حریف نخواهد داشت و در نهایت کار خودشان را می‌کنند و می‌توانند تأثیرگذار باشند.
برای آن‌هایی که عصر جمعه گذشته در ورزشگاه آزادی حضور داشتند و دیدار با فولاد را از نزدیک دیدند حلاوت برد بزرگ در آستانه دربی یک طرف ماجرا بود و لذت بردن از نمایش تیم هجومی‌شان در طرف دیگر. پرسپولیس با تغییراتی که در سبک بازی‌اش طی هفته‌های اخیر داشته سریع‌تر و شدیدتر حمله می‌کند و با خلق موقعیت‌های گل بیشتر نسبت به نیم فصل اول آمار امید به گل هم در این تیم بالاتر رفته است تا همه هواداران انتقادات‌شان را از اوسمار ویرا پس بگیرند و از او تمجید کنند.

بیشتر بخوانید



اما با قاطعیت می‌توان گفت درخشش مهدی ترابی و اوستون اورونوف دو وینگر راست و چپ پرسپولیس در این نمایش‌های هیجان‌انگیز و پیروزی‌های به دست آمده نقشی پررنگ داشته است.

بعد از این مسابقه هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی فیلم حرکات تکنیکی و جذاب اورونوف را در صفحات مجازی دست به دست می‌چرخانند و همان جا در یکی از لحظاتی که او با مانوری تماشایی توپ را از بین پا‌های بازیکن فولاد عبور می‌دهد، مشخص می‌شود آن‌ها چقدر از تماشای نمایش این بازیکن لذت می‌برند و چطور از جایشان برمی‌خیزند و خوشحالی می‌کنند.
اورونوف همان بازیکنی بود که پرسپولیس می‌خواست. وینگری که گره از کار تهاجمی تیم بگشاید و با تکنیک خود در فضا‌های محدود و تنگ توپ را دربیاورد و با کار‌های ترکیبی یا موقعیت بسازد یا گل بزند. مرور گل اول پرسپولیس مقابل فولاد نشان دهنده تکنیک بالا و هوش این بازیکن است که در ادامه راه می‌تواند به پرسپولیس کمک کند.
 

همچنین مهدی ترابی در نیم فصل دوم لیگ درخشش خود را آغاز کرده و شبیه همان بازیکنی شده که یکی، دو فصل پیش برای پرسپولیس مقابل حریفانش تفاوت ایجاد می‌کرد و با پاس گل‌های فراوان و سوپر گل‌هایی که می‌زد جزء برترین ستاره‌های فوتبال ایران بود. ترابی در سه، چهار بازی اخیر هم گل زده، هم در فاز تهاجمی عنصری پیش برنده بوده است و بیشتر کار‌های تهاجمی و ترکیبی از او شروع می‌شود.
وینگر تکنیکی و خلاق پرسپولیس دوباره به اوج خود نزدیک شده و با فرم بسیار خوبی وارد دربی می‌شود. ترابی در دربی هم گل زده هم پاس گل داده است. گل او در دربی فینال حذفی سال قبل یک سوپرگل بود. ترابی در چند بازی اخیر سرخ‌ها هم مقابل تراکتور و فولاد دو سوپرگل زده تا شبیه دوران اوجش به کار تیم خود بیاید.
در این شرایط سوال اینجاست که آیا در این دربی هم باید منتظر سوپرگلی دیگر از ستاره پرسپولیس باشیم یا اینکه او به همراه اورونوف چند بار می‌توانند مقابل خط دفاع مستحکم استقلال، هوادارانشان را روی سکو‌ها یا پای تلویزیون نیم‌خیز کنند؟

منبع: وزش سه

برچسب ها: دربی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.