کد خبر: ۳۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
تلویزیون رژیم صهیونیستی همسر نتانیاهو را به امتناع از دیدار و گفتگو با خانواده‌های اسرای صهیونیست متهم کرده و به نقل از منابع نزدیک به او، دلیل این امتناع و خودداری، مشغله زیاد عنوان شد.

مخاطب24- شبکه «الاخبار ۱۲» تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «ساره نتانیاهو» همسر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های اسرای صهیونیست خودداری کرد.

به گزارش این شبکه عبری‌زبان، خانواده‌های یاد شده از کانال‌های مختلف سعی کردند با او ارتباط پیدا کنند اما پاسخی که دریافت کردند این بود که او مشغله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید

خبرهای منتشر شده درباره امتناع ساره از دیدار با خانواده‌های اسرا به ویژه مادران آنها بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و همینطور دفتر نتانیاهو بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرد.

این شبکه تلویزیونی در ادامه گزارش داد، مادران اسرای صهیونیست و در راس آنها «شیرا» مادر «لیری آلباگ» سرباز بازداشت شده در هفتم اکتبر، درخواست دیدار با همسر نتانیاهو را داشتند اما منابع نزدیک به او به آنها اعلام کردند که او به شدت مشغول است و کارهای بسیار زیادی دارد!

همچنین «الاخبار ۱۲» گزارش داد، این مادران پس از آنکه تلاش‌هایشان بی‌نتیجه ماند و پاسخی دریافت نکردند، از طریق کانال‌های رسمی و شخصی غیررسمی تلاش کردند با ساره تماس برقرار کنند. آنها تاکید کردند که به اقامتگاه او خواهند رفت، آنها بر دیدار با ساره حتی برای چند دقیقه اصرار کردند.

در واقع اصرار این مادران به مصاحبه با ساره در راستای این بود که او را در مرکز توجه قرار داده و در رنجی که متحمل می‌شوند، شریک کنند و از او بخواهند از جایگاهش در این راستا استفاده کرده و به فراخوان‌ها برای بازگردادندن فرزندانشان بپیوندد. آخرین دیداری که ساره با خانواده‌های اسرا داشت، به دعوت این خانواده‌ها برای شرکت در مراسم روشن کردن شمع به مناسبت جشن هانوکا بود.

در بیانیه دفتر نتانیاهو این مساله که ساره از دیدار با خانواده‌های اسرا امتناع کرده، تکذیب و اعلام شد که از ابتدای جنگ ساره دیدارهایی با خانواده‌های اسرا و کشته‌ها داشته و به دیدار با هر کسی که درخواست داده ادامه می‌دهد.

همچنین این شبکه عبری‌زبان فاش کرد که ساره نتانیاهو در دیداری که ژانویه گذشته همراه با نتانیاهو با این خانواده‌ها داشت، از آنها خواسته سکوت کرده، تنش ایجاد نکنند و از تظاهرات دست بردارند.

ساره در توجیه این درخواستش گفت که یحیی السنوار، رهبر حماس به پیام‌های این خانواده‌ها توجه می‌کند و این مسایل موضع او را تقویت می‌کند.

در واکنش به این صحبت‌ها، عضو یکی از خانواده‌های معترض به او گفت: چگونه فهمیدی که السنوار صحبت‌های ما را می‌شنود؟ در حالی که آنهایی که از اسارت بازگشتند، گفتند که فشارهای ما موضع آنها را تقویت کرد.

در ادامه نتانیاهو مجبور به دفاع از همسرش برآمد و گفت: ربوده‌شدگان همواره در راس اولویت‌های ساره هستند.

به دنبال عملیات فلسطینی طوفان الاقصی در هفتم اکتبر که صهیونیست‌ها را در بُهت فرو برد و ضربه هولناکی را به آنها وارد کرد، تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه آغاز شد و این تجاوزات از ۱۵ مهر ماه تا سوم آذر ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد و هنوز توافقی بر سر آتش‌بس پیش از ماه مبارک رمضان حاصل نشده است.

طی این مدت حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه صورت‌ گرفته و بیش از ۳۰ هزار شهید و ده‌ها هزار مجروح بر جای گذاشته است.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و تعداد زیادی صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش «افسانه‌ای» ادعایی آن ارزیابی می‌کنند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
ماجرای رسوایی اخلاقی ترامپ به کجا رسید؟ title
ماجرای شکایت یک ستاره فیلم‌های پورن از ترامپ، آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری برای او دردسر ساز شده است. این پورن استار چه کسی است و چگونه ماجرای یک ابهام در دوره جوانی رئیس جمهور سابق امریکا را در ۷۷ سالگی به دادگاه آورد؟ گزارش خبرآنلاین را بخوانید.
چرا گوگل نام Gemini را برای هوش مصنوعی خود انتخاب کرد؟ title
جمینای نام پروژه سابق ناسا به‌منظور ارسال فضانوردان به سطح ماه است، اما گوگل به علت دیگری این نام را برگزیده است.
برخورد با تخلفات سزارین‌های تقویمی! title
معاون درمان وزارت بهداشت، با صدور بخشنامه‌ای نسبت به ضرورت مقابله با تخلفات سزارین‌های تقویمی تاکید کرد.
ازدواج یک بازیگر و مجری ایرانی! title
شیدا خلیق بازیگر مشهور ایرانی عکس‌هایی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواجش را داد.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.