کد خبر: ۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
علی صبوری راد مدیر تولیدفیلم "دسته دختران" از مشکلات و مشقت‌های تولید فیلم در ژانر دفاع مقدس گفت و شرایط تولید این اثر را مورد بررسی قرار داد.

علی صبوری راد مدیر تولیدفیلم "دسته دختران" از مشکلات و مشقت‌های تولید فیلم در ژانر دفاع مقدس گفت و شرایط تولید این اثر را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش خبرنگار فرهنگی مخاطب۲۴ به نقل از تسنیم؛ علی صبوری راد مدیر تولید سینما درباره فیلم سینمایی «دسته دختران» به تهیه کنندگی محمدرضا منصوری و کارگردانی منیر قیدی که متقاضی حضور در چهلمین جشنواره فیلم فجر است، درباره این اثر بیان کرد: «دسته دختران» داستان مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر است که در آن نیرو‌های پادگان دژ که از مراکز مقاومت مهم در زمان شروع جنگ تحمیلی ایران و عراق است با همراهی مردم خرمشهر در مقابل تجاوز رژیم بعث به خاک ایران مقاومت می‌کنند.

هماهنگی با پادگان‌ها دشوارترین بخش کار در ژانر دفاع مقدس است
او افزود: این فیلم براساس واقعیت ساخته شده و در آن شاهد به تصویر کشیده شدن رشادت‌های ۵ زن ایرانی هستیم که با وجود مخالفت نیرو‌های نظامی برای حضور آن‌ها در جبهه تاثیر به سزایی در دفاع از وطن دارند.

مدیر تولید «دسته دختران» اظهار کرد: نیکی کریمی نقش اصلی و پانته آ پناهی‌ها به عنوان نقش مکمل در این فیلم را بازی می‌کنند.

جانشین تولید فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» گفت: این فیلم در آبادان، خرمشهر و اهواز و بخش‌هایی نیز در تهران جلوی دوربین رفت.

صبوری راد با اشاره به سختی‌های کار مطرح کرد: سختی کار در ژانر دفاع مقدس بسیار زیاد است و این کار نیز بسیار پیچیده بود چرا که با توجه به ژانر دفاع مقدس نیاز به تجهیزات نظامی فراوان داشتیم و باید اقلام مورد نیاز را از پادگان‌های نظامی تهیه  می‌کردیم.

این مدیرتولید سینما ادامه داد: هماهنگی با پادگان‌های نظامی دشوارترین بخش کار در ژانر دفاع مقدس است چرا که پادگان‌های نظامی به ویژه ارتش به سختی اجازه ورود به گروه فیلمبرداری می‌دهد، ولی با این وجود توانستیم برای تهیه تجهیزات ارتباط خوبی برقرار کنیم و کار را به  سرانجام برسانیم.

جانشین تولید فیلم سینمایی «میلیونر میامی» اظهار کرد: سعی می‌کردیم با مردم و اهالی منطقه برای فیلمبرداری تعامل داشته باشیم، ولی در هر حال فیلم جنگی بود و شرایط ویژه شلیک خمپاره، گلوله و ... گاهی باعث اعتراض مردم می‌شد.

جانشین تولید فیلم سینمایی «متولد ۶۵» با اشاره به زمان تولید این فیلم مطرح کرد: روند پیش تولید و تولید این فیلم سینمایی ۸ ماه زمان برد و فیلمبرداری این اثر در حدود ۹۵ جلسه انجام شد.

مدیر تولید سریال «نهنگ آبی» گفت: اکثر فیلمبرداری این اثر در جنوب کشور انجام شد به غیر از ده روز فیلمبرداری که به ناچار و با توجه به نیاز به خانه‌ای اشرافی برای ضبط در تهران صورت گرفت.

علی صبوری راد در پایان مطرح کرد: فیلمبرداری در اردیبهشت ۱۴۰۰ و روز‌های گرم خوزستان کار را برای گروه سخت می‌کرد و ما برای صحنه‌ای از کار حدود ۴ روز پل خرمشهر را بسته بودیم که تردد روی پل و راه ارتباطی مردم کاملا مختل می‌شد و با سختی فراوان فیلمبرداری این بخش انجام شد و قدردان حمایت مردم عزیز خوزستان برای حمایت و همکاری‌شان در روز‌های فیلمبرداری این فیلم هستیم.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
سردار آزمون با گل برگشت، گلزنی فوق‌العاده مقابل بولونیا | ویدیو title
سردار آزمون بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت چند دقیقه بعد از ورود به زمین در نیمه دوم بازی امشب رم و بولونیا موفق به گلزنی شد.
اولین تصاویر از ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان title
عکسی از حمید علیدوستی مربی سابق منتشر شده است که بر بالین دخترش ترانه حاضر شده است. مادر ترانه علی دوستی در یک ویدیویی از هواداران ترانه علی دوستی خواست تا برای این بازیگر زن سینما دعا کنند.
دارایی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام مسدود شد title
تلگرام که با بیش‌از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه یکی از پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان و به‌خصوص ایران محسوب می‌شود، امکان ارسال رمزارز تتر (USDT) را ازطریق بلاک‌چین TON برای کاربرانش فراهم کرده است.
هیس... پوران درخشنده با شبکه خانوادگی می‌آید! title
پوران درخشنده کارگردان “هیس دختر‌ها فریاد نمیزنند” به دنبال ساخت فیلمی دوملیتی و سریالی ملودرام برای شبکه خانگی است.
سمی با خاصیت زیبایی! title
بوتاکس معمولا درمان اول برای میگرن نیست و کسی که دچار میگرن است، لازم نیست یا هیچ اولویتی ندارد که از همان ابتدا به فکر بوتاکس باشد.
استایل پلنگی همسر بهرام رادان با کلاه کابویی title
مینا مختاری، همسر بهرام رادان که معمولا آیتم‌های جذابی را در استایلش به کار برده و با تیپ‌های متفاوتش می‌درخشد
مرد ۵۰ساله با دندان گوش پسر جوان را در نانوایی ابوسعید کند! title
مرد میانسالی که در درگیری صف نانوایی محله ابوسعید گوش یک پسر ۲۴ساله را گاز گرفته و قسمتی از آن را کنده بود، دستگیر شد.
برگزیده
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.
رئیسی: روابط ایران و پاکستان متکی بر برادری و روابط قلبی است title
رئیس جمهور گفت: با وجود آنکه تقویت روابط ایران و پاکستان مطلوب برخی بیگانگان نیست، اما با توجه به ظرفیت‌های متنوع، متعدد و متقابل موجود روابط دو کشور اسلامی باید ناظر بر تأمین منافع دو ملت بیش از پیش گسترش یابد.
استقبال نخست وزیر پاکستان از وزرا و هیات همراه رئیس جمهور title
استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از وزرا و مسئولین همراه رئیس جمهور در سفر به اسلام آباد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رییس جمهور: «وعده صادق» اقدامی ضروری و نماد اقتدار کشور بود title
رییس جمهور گفت: عملیات «وعده صادق» نشاندهنده اقتدار، موجب وحدت کشور و پاسخی ضروری بود.
چرا اسرائیل از ریزپرنده برای خرابکاری در اصفهان استفاده کرد؟ title
استفاده اسرائیل از ریزپرنده برای تهاجم به یک پایگاه هوایی در اصفهان، بیش از آنکه محصول یک طراحی عملیاتی باشد، نتیجه پذیرفتن معادله جدید با ایران تا این لحظه از تنش‌ها هست.
لیلاز: اسرائیل می‌خواهد ما را وارد یک درگیری بزرگ کند title
سعیدلیلاز، اقتصاددان: بدون شک، نتانیاهو (نه اسراییل) از رویارویی که با ایران خواهد داشت، منافعی برداشت می‌کند، اما منافع کلان ایران این است که وارد این دام و این بازی نشود، چراکه ایران به هر حال قدرت‌نمایی خود را انجام داده است. شاه‌کلید حرف من این است، ما در صحنه خاورمیانه برد ژئوپلیتیک داشته‌ایم، نباید این برد ژئوپلیتیک را با یک باخت تاکتیکی تعویض کنیم. این خواسته مهم اسراییل است که برد ژئوپلیتیک ایران را با یک باخت تاکتیکی عوض کند. ایران نباید تن به این اشتباه دهد و تن هم نخواهد داد