کد خبر: ۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
تعدادی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ در جلسه‌ای که ظهر دیروز دوشنبه بیستم دی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، به بیان برخی از دغدغه‌ها و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

به گزارش سرویس  مخاطب ۲۴ و به نقل از «تابناک»، محمد حاتم پور از تهیه‌کنندگان شناخته شده موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح برخی از نکات مطرح شده در نشست ظهر روز دوشنبه بیستم دی ماه تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به همت مجتبی امینی از تهیه‌کنندگان حوزه سینما و تلویزیون که مدتی است در حوزه موسیقی نیز به فعالیت مشغول است، جلسه‌ای با حضور آقای اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی از تهیه‌کنندگان و خوانندگان موسیقی پاپ برگزار شد

آشتی وزارت فرهنگ با خوانندگان پاپ

وی افزود: سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری (خواننده)، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند، هادی زینتی، محمدحسین توتونچیان، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند از جمله حاضران در این نشست در محل وزارت ارشاد بودند.

وی افزود: تا آنجایی که به یاد دارم این جلسه تقریباً اولین جلسه تعدادی از هنرمندان و دست‌اندرکاران موسیقی پاپ کشورمان با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این قالب طی چهار دهه اخیر بود که در آن آقای وزیر تلاش داشت تا گوش شنوایی برای اهالی موسیقی در جهت بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌هایشان باشد تا در صورت استمرار چنین برنامه‌هایی بتوانیم مسائل و مشکلات پیش روی این حوزه از موسیقی را مرتفع کنیم.

این تهیه‌کننده اظهار کرد: این برای ما بسیار ارزشمند بود که در جلسه یاد شده تهیه‌کنندگان و اهالی موسیقی می‌توانستند به صورت مستقیم مباحث و مشکلاتی را که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را با یک مقام عالی در میان بگذارند. چرا که در سال‌های پیش فقط تعداد محدودی از تهیه‌کنندگان و دست‌اندرکاران موسیقی چنین امکانی را داشتند که بتوانند با وزیر دیدار داشته باشند. دیداری که آن هم برای بیان مسائل شخصی بود و عموماً هم جنبه صنفی نداشت. اما خوشبختانه این فرصت خوبی بود که ما بتوانیم بسیاری از مشکلات و مسائل را با آقای وزیر در میان بگذاریم. البته این را هم بگویم جناب اسماعیلی در این جلسه تلاش کرد تا گوش شنوای این جمع باشد تا در جلسات آینده فضای دقیق‌تری برای حل مشکلات به وجود آید.

حاتم‌پور در پایان گفت: با صحبت‌هایی که صورت گرفته قرار شده تا جلسات مستمری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهالی موسیقی پاپ برگزار شود این در حالی است که این جلسه نماینده‌ای از سوی وزیر ارشاد معرفی و مقرر شد که وی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده در این نشست که به طور حتم در آینده جزئیات بیشتری از آن مطرح خواهد اقدامات لازم را انجام دهد.

 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟ title
کیم سونگ سو که سال ۲۰۰۶ نقش «تسو» را در سریال جومونگ بازی کرد، اکنون ۵۲ ساله است.
گاف عجیب مجری زن صداوسیما روی آنتن title
مجری زن شبکه سلامت صداوسیما در حالی اجرا می‌کرد که میکروفونش حین اجرا افتاده بود.
چرا بدن‌درد می‌گیریم؟ title
درد عضلانی که قسمت کوچکی از بدن شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد، معمولاً به دلیل استفاده بیش از حد از آن ناحیه از بدن ایجاد می‌شود برای مثال درد بازو‌ها ناشی از بلند کردن جعبه‌ها در طول روز همچنین ممکن است یک آسیب جزئی باشد، مانند کبودی شانه پس از زمین خوردن.
سوپر گل شهاب زاهدی از فاصله ۶۵ متری! title
شهاب‌ زاهدی از میانه زمین خودی با یک شوت دیدنی به گامبا اوساکا گلزنی کرد.
فیلم آموزش الفبا توسط مرحوم سید حسن نیرزاده title
این قصه گوی پیر با لباس بلندی بر تن، کلاهی بر سر و عصایی در دست راوی نمایشی می شد که خودش، هم کارگردانی می کرد و هم به جای تک تک شخصیت های قصه به ایفای نقش ها می پرداخت
مرتب کردن خانه به روش ژاپنی‌ها title
مرتب کردن یا چیدمان خانه از آن چیزهایی است که همه ما دوست داریم بهترینش را در خانه اجرا کنیم. در این‌جا یکی از روش‌های مuروف ژاپنی به نام «کن‌ماری» را معرفی کرده‌ایم.
ترک خاک ایران برای همیشه؟ title
تصاویری از سارا صوفیانی و همسر و دخترش در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود ایران را برای همیشه ترک کردند
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.