کد خبر: ۳۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
محمد احمدزاده مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که ادامه همکاری با امیر قلعه‌نویی چیزی جز ضرر برای تیم ملی نخواهد داشت.

مخاطب24- امیر قلعه نویی- در حالی که دو هفته از شکست تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر می‌گذرد، همچنان نقدها در مورد تیم ملی ادامه دارد. محمد احمدزاده سرمربی سابق ملوان که در زمان سرمربیگری علی دایی در تیم ملی، یکی از دستیاران او بود در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: برای من قابل پیش‌بینی بود که بدون موفقیت این جام را ترک کنیم و یکی از دلایل اصلی‌اش نوع تفکر سرمربی تیم ملی بود که با تفکرات رئیس فدراسیون فوتبال همخوانی داشت. در واقع آنها فکری برای آینده نداشتند و برای حفظ موقعیت و پست خودشان دنبال این بودند که تیم ملی به قهرمانی برسد ولی این اتفاق رخ نداد. ما در این جام فقط یک نیمه مقابل ژاپن خوب فوتبال بازی کردیم.

استفاده نکردن از بازیکنان جوان

احمدزاده در خصوص اینکه برخی معتقدند تیم ملی باید در این جام دست به جوانگرایی می‌زد تأکید کرد: من قبل از شروع جام هم گفتم که بهتر بود تعدادی از بازیکنان جوان همراه با تیم ملی به قطر می‌رفتند تا حتی اگر هم کم بازی می‌کردند، با جو یک تورنمنت بین‌المللی آشنا می‌شدند. ما در تیم المپیک هم چنین تفکری را داشتیم که فقط قهرمان شویم و هدایت این تیم را به رضا عنایتی سپردیم که سوت مربیگری را تازه در دست گرفته است. ما قبلا هم از حمید استیلی استفاده کردیم که کارنامه موفقی در مربیگری نداشت و علیرضا منصوریان را هم انتخاب کردیم که از بازیکن محروم در تیم المپیک استفاده کرد، همچنین از محمد خاکپور که فقط سابقه دستیاری داشت.

او در خصوص اینکه برخی معتقدند تعداد بازیکنان جوان و بااستعداد در فوتبال ایران کم است، عنوان کرد: قبول دارم که در فوتبالمان بازیکن جوان کم داریم ولی همین مربیانی که در رده باشگاه فعالیت می‌کنند یادشان نمی‌آید که خودشان چگونه فوتبالیست شدند و جای بازیکنان مسن را گرفتند؟ آیا آنها نباید به بازیکنان جوان میدان بدهند و جرأت زیادی در این زمینه داشته باشند؟ این مربیان فقط دنبال تثبیت شغل خودشان هستند و در این زمینه با هم مسابقه می‌دهند.

غرض‌ورزی و سلیقه منفی

احمدزاده در قسمت دیگری از حرف‌هایش یادآور شد: ما امید ابراهیمی را با چه امیدی به جام ملت‌ها می‌بریم؟ متأسفانه برخی از انتخاب‌ها فقط با غرض‌ورزی و سلیقه منفی بود و این تصمیمات به این دلیل گرفته می‌شود که یا رأس کار، بد تصمیم می‌گیرد یا اینکه اطرافیان مشاوره اشتباه می‌دهند. به عنوان مثال می‌توان از حذف احمد نوراللهی نام برد که این تصمیم قطعا تصمیم یک مجموعه است، یعنی افرادی که تصمیمی بد و منفی گرفتند. متأسفانه من با چیزی که در جام ملت‌های آسیا دیدم نمی‌توانم از عملکرد امیر قلعه‌نویی حمایت کنم و این در حالی است که دوست دارم تیم ملی با مربی ایرانی موفق شود ولی این اتفاق رخ نداد.

 
برچسب ها: امیر قلعه نویی
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.