کد خبر: ۳۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

بانک توسعه تعاون باید نقش پشتیبان و تقویت کننده نقدینگی استان‌های کمتر برخوردار را ایفا نماید

مدیر عامل بانک توسعه تعاون اعلام داشت، استان تهران در برنامه های تجهیز منابع بانک، باید نقش تقویتی و تامین کننده نقدینگی سایر استان‌های کمتر برخوردار را ایفا نماید.
بانک توسعه تعاون باید نقش پشتیبان و تقویت کننده نقدینگی استان‌های کمتر برخوردار را ایفا نماید

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاونمحمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در همایش ارزیابی عملکرد شعب استان تهران اظهار داشت: عملکرد شعب استان تهران در مجموع درخشان می باشد، نسبت مطالبات غیر جاری( npl) و سودآوری مدیریت شعب استان تهران در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد در ضمن همکاران مدیریت شعب و شعب استان تهران از بی حاشیه ترین و سالم ترین همکاران ما در سطح کشور می باشند و بین همکاران استان تهران همدلی و همکاری خوبی وجود دارد ، در شعب و استان‌های سطح کشور از جمله تهران نیروهای بسیار توانمند و متعهدی داریم که شایستگی به کارگیری در رده ای مختلف مدیریتی بانک را دارند.
این مقام بانکی خاطر نشان کرد: ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جناب آقای وفایی مدیر شعب استان و همچنین تک تک همکاران خدوم و تلاشگر مدیریت شعب و شعب استان تهران باید توجه داشت که نسبت مصارف به منابع استان تهران بالا است که نیاز به برنامه ریزی، تلاش و پیگیری بیشتری به منظور استفاده از ظرفیت ها ی بالای جذب منابع در استان دارد و در این خصوص استان تهران و سایر استان‌های برخوردار بزرگ مانند اصفهان، خوزستان، فارس و خراسان رضوی باید به گونه ای عمل کنند که نقدینگی مورد نیاز جهت پرداخت تسهیلات در سایر استان‌های کمتر برخوردار را نیز تامین نمایند . همچنین فاصله و اختلاف عملکردی بین شعب تهران زیاد است و عملکرد تعدادی از شعب به خصوص در جذب منابع در حد و انتظار لازم نیست که این شعب بایستی منابع خودشان را حداقل به اندازه میانگین منابع شعب کشور برسانند.
علی وفایی مدیر امور شعب استان تهران گفت: مانده منابع شعب استان تهران از ۷۵ هزار میلیارد ریال در پایان بهمن سال گذشته به بیش از ۱۰۵ هزار میلیارد ریال در پایان دی ماه سال جاری رسیده است، همچنین مانده مصارف طی این مدت از ۷۶ هزار میلیارد ریال به ۱۰۱ هزار میلیارد ریال رسیده است.
وی افزود: ضمانت نامه های صادره از بهمن ۱۴۰۱ تا دی ۱۴۰۲ رشدی نزدیک دو برابری را تجربه نموده است و از ۱۲ هزار میلیارد ریال به حدود ۲۱ هزار میلیارد ریال نزدیک شده است، اعتبار اسنادی صادره از سوی شعب استان تهران سه برابر شده است و از پنج هزار میلیارد ریال به نزدیک ۱۶ هزار میلیارد ریال جهش یافته است.
وفایی خاطر نشان کرد: تسهیلات پرداختی از سوی شعب استان تهران طی ده ماهه ابتدایی سال جاری از ۵۲ هزار میلیارد ریال فراتر رفته است، وصولی تسهیلات طی این مدت ۳۹ هزار میلیارد ریال بوده است.
وی تاکید کرد: اهتمام داشته ایم تا فرهنگ بازاریابی و مشتری مداری را در سطح شعب استان ترویج دهیم و روسا و همکاران شعب نیز با بکارگیری روش های نوین و موثر بانکداری، عملکرد رو به رشدی ارائه داده اند. همکاران با مدیریت ریسک و عملکرد موثر، در راستای ارتقای برند بانک توسعه تعاون اهتمام ورزیده اند.
وفایی تاکید کرد: برنامه های انگیزشی و نقش راهبری مدیر عامل بانک توسعه تعاون در ایجاد انگیزه و ترغیب و تلاش همکاران بسیار موثر بوده است و برنامه های راهبردی ایشان نقش تحولی در عملکرد و دستاوردهای بانک داشته است.
در این همایش که به صورت جامع و با ارائه مباحث کامل آموزشی و اجرایی به همت مدیریت و معاونین استان تهران در مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون برگزار شد، معاونین مدیر عامل، تعدادی از مدیران ستادی و مدیران شرکت های تابعه به ارائه مطلب پرداختند. منصور چابوک رییس شعبه سعادت آباد به نمایندگی از روسای شعب نکات و نقطه نظرات و پیشنهادهای اجرایی را خطاب به مدیر عامل بانک ارائه نمود. در این همایش از واحدها و همکاران برتر در حوزه های منابع ارزان قیمت، افتتاح حساب و جذب منابع و همچنین همکاران ارزی و خزانه استان تقدیر به عمل آمد.

 
 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
صفحه خبر بالای تصاویر
اخبار داغ
سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش سوپراستار سینمای ایران و همسر جوانش
شهاب حسینی و همسرش در افتتاحیه یک نمایشگاه حضور یافتند.
سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟ سنگین‌ترین و سبک‌ترین نوزاد ایران که امروز به دنیا آمدند چندکیلو هستند؟
رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد ۵ کیلو و ۵۰۰ گرمی در این بیمارستان خبر داد.
جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟ جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟
تصویری از حلیم خوری سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام را در یک جشن خصوصی که مربوط به سال ۱۳۹۵ است مشاهده بفرمایید.
آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی! آقای بازیگر ایرانی با بافت مو‌های آفریقایی!
اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد.
رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب
اولین بار است که دو انسان در خواب با یکدیگر ارتباط برقرار کردند. این دستاورد مهم که محققان استارتاپ REMspace مدعی آن هستند، نشان می‌دهد رؤیای شفاف (Lucid Dream) می‌تواند ابعاد جدیدی از ارتباطات و پتانسیل را معرفی کند. در این آزمایش جدید، شرکت‌کنندگان در خانه‌های خود خوابیده بودند سپس دستگاهی امواج مغزی و داده‌های پلی‌سومنوگرافی آن‌ها را از راه دور ردیابی کرد. زمانی که سرور دستگاه تشخیص داد اولین شرکت‌کننده وارد وضعیت رؤیای شفاف شده، کلمه تصادفی تولید‌شده با زبان مخصوص Remmyo را از طریق ایرباد برای او در وضعیت خواب ارسال کرد.
۷ راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید! ۷ راز مهم در مورد مصرف میوه خشک که نمیدانستید!
اگر اهل پیروی از رژیم ‌های غذایی سالم باشید، حتما می‌ دانید که مصرف میوه خشک تا چه حد برای سلامتی مفید است. میوه‌های خشک مملو از مواد مغذی سالم هستند و بسیاری از آن‌ ها به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند، از نظر متخصصان تغذیه به ‌عنوان یک ابرغذا در نظر گرفته می‌ شوند. به همین دلیل مصرف این خوراکی در میان ‌وعده برای کودکان و بزرگسالان همواره توصیه می‌ شود. در ادامه شما را با 7 راز مهم درمورد مصرف میوه خشک آشنا خواهیم کرد.
هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ شد هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا ۲۰۲۴ شد
هادی چوپان نتوانست عنوان قهرمانی‌اش در مستر المپیا که دو سال پیش به دست آمد را تکرار کند.
برگزیده
بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت
بخشنامه مذکور در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۳ ازسوی محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری به تمامی دستگاه‌های اجرایی ذیل دولت ابلاغ شده و لازم الاجراست
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
صفحه خبر بالای تصاویر