کد خبر: ۳۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵
سایت بوکینگ بهترین سایت رزرو بلیط هواپیما است که دغدغه خرید بلیط را برای شما برطرف می کند. این سایت به واسطه داشتن رابط کاربری ساده می تواند به راحتی امکان خرید بلیط هواپیما را در کنار رزرو هتل نیز فراهم کند.

با وجود بالا رفتن قیمت رزرو هواپیما، هنوز هم سفر هوایی توانسته به یکی از بهترین روش های سفر تبدیل شود. به طوری که بسیاری از مردم در داخل کشور ایران علاقه مند به برنامه ریزی برای این نوع سفر هستند. سایت بوکینگ بهترین سایت رزرو بلیط هواپیما است که دغدغه خرید بلیط را برای شما برطرف می کند. این سایت به واسطه داشتن رابط کاربری ساده می تواند به راحتی امکان خرید بلیط هواپیما را در کنار رزرو هتل نیز فراهم کند.

نحوه خرید بلیط هواپیما با بوکینگ

سایت بوکینگ یک سایت گردشگری و مسافرتی است. این سایت با دریافت مجوزهای مورد نیاز فعالیت خود را در زمینه فروش بلیط هواپیما، تور و هتل آغاز کرده و تا به امروز نیز توانسته مخاطبین بسیار زیادی را جذب کند. خرید بلیط هواپیما با بوکینگ می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد. مهم ترین مزیت دسترسی ساده به انواع کلاس های پرواز و بلیط های سیستمی و چارتری است.

برای خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از سایت بوکینگ، حتما باید جستجوی خود را در این سایت به صورت اصولی انجام دهید که در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنیم. پس از اینکه جستجو در سایت انجام شد، می توانید با توجه به تاریخ دلخواه سفر خودتان، یکی از بلیط های هواپیما را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مشخصات از جمله نام، نام خانوادگی، کد ملی و ...، بلیط برای شما رزرو شده و می توانید پرداخت خود را برای نهایی کردن رزرو انجام دهید.

در سایت بوکینگ امکان رزرو بلیط هواپیما برای افراد دیگر نیز وجود دارد. فقط کافیست که تعداد صندلی ها مشخص شوند. سپس با وارد کردن اطلاعات تک تک مسافرین، می توان بلیط هواپیما را برای آن ها رزرو کرد و در نهایت سند رزرو را برای همه مسافرین دریافت نمود.

نحوه رزرو بلیط هواپیمای خارجی

نحوه رزرو بلیط هواپیمای خارجی در سایت بوکینگ بسیار ساده است. خوشبختانه این سایت امکان رزرو بلیط هواپیما را برای هر نوع مبدا و مقصدی را فراهم کرده است. کافیست که پس از ورود به سایت بوکینگ به آدرس booking.ir، به بخش پرواز خارجی مراجعه نمایید. در این بخش می توانید به سه روش بلیط هواپیما خریداری کنید.

  • بلیط یک طرفه: بلیط یک طرفه برای شهرها و کشورهای خارجی به افرادی توصیه می شود که مدت زمان پایان سفر خود را نمی دانند. برای رزرو بلیط یک طرفه هواپیمای خارجی کافیست که تاریخ، مبدا و مقصد سفر خود را مشخص کنید تا بلیط های موجود را در تاریخ دلخواه مشاهده نمایید.
  • بلیط دو طرفه: مسافرانی که تاریخ شروع و پایان سفرشان مشخص است، می تواند بلیط های خارجی را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند. کافیست که گزینه بلیط رفت و برگشت انتخاب شود و با وارد کردن مبدا و مقصد و تاریخ های مربوطه، بهترین بلیط های دو طرفه را رزرو کرد.
  • بلیط چند مسیره: در صورتی که امکان سفر از طریق یک مسیر برای مسافرین وجود نداشته و یا سفر چند مسیره برای آن ها به صرفه تر باشد، می توان بلیط چند مسیره هواپیما را انتخاب کرد. در این صورت می توان به تعداد دلخواه پروازهای مورد نیاز را وارد کرد تا در سایت بوکینگ جستجوی حرفه ای پروازهای چند مسیره با کمترین فاصله زمانی انجام شود.

نحوه رزرو بلیط هواپیمای داخلی

سفر داخلی با هواپیما می تواند تاثیر زیادی روی صرفه جویی در زمان داشته باشد. با این حال بهتر است که قبل از برنامه ریزی برای سفر، حتما بلیط های هواپیمای داخلی را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بهترین نوع بلیط را انتخاب کنند.

رزرو بلیط هواپیمای داخلی در سایت بوکینگ از طریق دو روش قابل انجام است. اولین روش خرید بلیط یک طرفه است. بدین صورت که شما مبدا و مقصد خود را وارد می کند و فقط برای یک مسیر خودتان بلیط هواپیما تهیه می نمایید. اما در صورتی که سفر شما به صورت رفت و برگشت باشد، می توانید بلیط های قطعی هواپیما را از طریق سایت بوکینگ رزرو کنید. بدین صورت که مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت را مشخص می کنید. سپس این سایت در کوتاه ترین زمان ممکن، بهترین مسیرهای رفت و برگشت را به شما ارائه خواهد کرد و می توانید در مورد رزرو آن ها تصمیم گیری کنید.

برچسب ها: بلیط هواپیما
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
چرا فنلاندی‌ها شادترین مردم دنیا هستند؟ title
بر اساس آخرین گزارش شادمانی جهانی World (Happiness Report ۲۰۲۴)، فنلاند برای هفتمین سال پیاپی عنوان شادترین کشور جهان را از آن خود کرده است.
بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان رایگان می‌شود title
همزمان با روز ملی موزه‌ها و روز ملی تنوع زیستی (۲۷ اردیبهشت تا ۳ خرداد) بازدید از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان به صورت رایگان است.
نخستین امپراتور روم کجا دفن شد؟ title
محققان از احتمال شناسایی مکان درگذشت نخستین امپراتور روم خبر داده‌اند، آن‌ها ویلایی را شناسایی کرده‌اند که بر اثر فوران آتشفشان «وزوو» مدفون شده بود، درحالی‌که به نظر آنها، اطلاعات این ویلا با مکان درگذشت «آگوستوس»، نخستین امپراتور روم همخوانی دارد.
تیپ جالب مجری و گوینده در کنسرت مصطفی راغب title
استایل المیرا شریفی‌مقدم با مانتو مجلسی در کنسرت مصطفی راغب پربازدید شده است.
بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام title
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک دختربچه و معرفی او به عنوان یک نوعروس کرده بود خبر داد و به خانواده‌ها هشدار داد که اجازه چنین برخورد‌های سودجویانه‌ای را که ممکن است آینده فرزندانشان را تحت الشعاع قرار دهند، ندهند.
مشتی که به مرگ انجامید! title
روز یکشنبه دو پسر دانش‌آموز در بیرون از مدرسه در منطقه ابوذر غفاری شوش با هم درگیر شدند که یکی از آن‌ها با مشت به سر همکلاسی‌اش زد.
در این قبرستان جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟ title
قبرستان سفید چاه که به «قبرستان سپید» نیز شهرت دارد، از جا‌های دیدنی بهشهر به شمار می‌آید.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.