کد خبر: ۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به نقش رامین رضاییان در دیدار برابر الهلال در لیگ قهرمانان پرداخت.

مخاطب 24- سپاهان توانست به دور حذفی لیگ قهرمانان راه یابد و به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم باید در یک هشتم نهایی به مصاف الهلال برود. شاگردان مورایس حالا پس از ۱۲ سال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا هستند، اما کار سختی در تقابل با الهلال خواهند داشت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با مهم ارزیابی کردن نقش رامین رضاییان در دیدار با الهلال نوشت: رامین رضاییان دفاع راست هجومی سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی برای سپاهان داشته است. ملی‌پوش ایرانی که اخیراً به کشورش کمک کرد تا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر صعود کند، در مرحله گروهی به عنوان بال راست درخشان ظاهر شد و در پنج بازی چهار گل به ثمر رساند و این تیم اصفهانی برای اولین بار از سال ۲۰۱۲ به مرحله حذفی صعود کرد.

رضاییان در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز ارزش‌های بالایش را به خصوص در بازی برابر ولز نشان داد؛ جایی که پس از یک ضد حمله سریع دروازه رقیب را باز کرد. این بازیکن ۳۳ ساله عملکرد خوبی در تیم ژوزه مورایس داشته و توانسته به خوبی خودش را در این تیم به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار نشان دهد.

این در حالی است که قدرت بازیکنان کناری در تیم الهلال نیز بالاست. از ۱۶ گل الهلال در دور گروهی لیگ قهرمانان ۱۰ گل توسط مدافعان کناری ساخته شده است. هم محمد البریک و هم ناصر الدوساری بخش مهمی از بازی هجومی الهلال هستند. به همین خاطر رامین رضاییان چه از نظر دفاعی و چه هجومی بازیکن مهمی در این دیدار برای سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین رامین رضاییان را یکی از ستاره‌های احتمالی این مرحله از رقابت‌ها پیش‌بینی کرد. رضاییان با چهار گل بهترین گلزن سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری است. او همچنین از نظر موقعیت گل ایجاد شده (۱۷) و سانتر موفق (۱۶) به ترتیب در رده دوم و اول در دور گروهی لیگ قهرمانان قرار داشت.

رامین پیش از این با پرسپولیس و الدحیل در لیگ قهرمانان بازی کرده بود و سپاهان سومین تیمی است که این بازیکن با پیراهن آن در لیگ قهرمانان ظاهر می‌شود.

دیدار رفت دو تیم سپاهان و الهلال در قالب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پنج‌شنبه (۲۶ بهمن) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود. بازی برگشت دو تیم سوم اسفند در ریاض برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.