به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش : در این میز خدمت رحیم سرهنگی به همراه معاونان و مدیران این سازمان و مدیران عامل شرکت های تابعه و مسوولان بیمارستان از نزدیک ضمن آشنایی با مشکلات کیشوندان، دستورات لازم در خصوص بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات مردمی را صادر و بر ارائه راهکار کارشناسی جهت رفع مشکلات آنان تاکید کردند.
برپایی میز خدمت با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر مسوولان با دغدغه ها و مشکلات مردم و دیدار چهره به چهره، مستقیم و بیواسطه آنان با مردم، افزایش رضایت مردمی از عملکرد مسوولان را در پی داشته است.
بر اساس این گزارش طرح های سرمایه گذاری، تسهیلات بانکی و وضعیت معیشتی اشتغال، مسکن، درخواست مجوز فعالیت اقتصادی و بحث های اجتماعی، فرهنگی و آموزشی از جمله موارد مطرح شده در این میز خدمت بود.