کد خبر: ۳۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
مهندس علیزاده ، مدیر تحلیل ریسک پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس: کارشناسان خبره بیمه ایران با تلاش شبانه روزی و سرعت قابل توجه ، بزرگترین ارزیابی حوزه صنعت نفت و گاز کشور را ثبت کردند

به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران : مهندس علیزاده  مدیر تحلیل ریسک پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس طی بازدید از غرفه بیمه ایران در پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز ، پتروشیمی وپالایش، ضمن تاکید بر توانمندی بی چون و چرای بیمه ایران در صنعت بیمه کشور و تشکراز کارشناسان خبره بیمه ایران که با تلاش شبانه روزی و سرعت قابل توجه ، بزرگترین ارزیابی حوزه صنعت نفت و گاز را انجام دادندگفت: این سرعت عمل بالا که منجر به نتیجه خوب گردید و مباحث فنی و بیمه ای که در صنعت بیمه روی می دهد، نقش و جایگاه ویژه ای برای بیمه ایران ایجاد کرده که هیچ شرکتی به این جایگاه نرسیده است و اکثر کارشناسان و صاحب نظران شرکت های خصوصی  نیز سابقه فعالیت در بیمه ایران را داشته اند.

ایشان درادامه با اشاره به اینکه نظم و دانش در بیمه ایران نهادینه است و ماندگار و در موارد بحرانی و دوران تحریم اگر حمایت های بیمه ایران نبود ، معلوم نبود که صنعت انرژی به کجا می رفت. ، گفت : 5 سال است که بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی به بهره برداری رسیده است و پالایشگاه  نفت ستاره خلیج فارس بعنوان ابرپالایشگاه وبزرگترین پالایشگاه نفت میعانات گازی درجهان ، 43 درصد از بنزین کشور را تولید می کند.

برچسب ها: بیمه ایران 
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
پرسپولیس قهرمان لیگ بیست و سوم title
دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) در ورزشگاه آزادی برگزار شد. و پرسپولیس قهرمان شد
لحظه بالا بردن جام و جشن قهرمانی پرسپولیس + ویدیو title
پرسپولیس در هفته ۳۰ و پایانی لیگ برتر ایران با نتیجه یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت و با یک اختلاف امتیاز قهرمان شد.
پرسپولیس قهرمان لیگ بیست‌وسوم شد title
پرسپولیس با تک گل گئورگی گولسیانی به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید.
وضعیت خواننده جوانی که در اتوبان نیایش تصاذف کرد چگونه است؟ title
سومین عمل جراحی حامیم با موفقیت انجام شد و گروه پزشکان متخصص با تلاشی سه ساعته در اتاق عمل، اخبار امیدوارکننده‌ای از روند درمانی «حامیم» را به خانواده او منتقل کرده‌اند.
پیدا کردن طلا و جواهرات باستانی از تپه ۲۰۰۰ساله title
باستان‌شناسان جواهرات، طلا، نوک نیزه و یک آینه بزرگ برنزی را از تپه‌های تقریباً ۲۰۰۰ ساله در منطقه ترکستان در جنوب قزاقستان کشف کردند.
ژست عاشقانه بازیگر و همسر جانش! title
عکس عاشقانه و جدید نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در اکران نمایش خارشتر پربازدید شد.
بازی مافیا به خاطر یک دختر رنگ خون گرفت title
پسر جوان که در جریان بازی مافیا به خاطر یک دختر همبازی‌اش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.
برگزیده
امام خامنه‌ای:وقت مجلس مصروف مسابقات بی‌فایده رسانه‌ای نشود title
رهبر معظم انقلاب در پیامی به دوازدهمین دوره مجلس تأکید کردند: در خود مجلس مسابقات بی‌فایده‌ی رسانه‌ای و مجادلات مضرّ سیاسی، وقت و عمر کوتاه دوران مسئولیّت را به خود مصروف نسازد؛ وگرنه ظرفیّت ارزشمند حضور نمایندگان در این جایگاه والا ضایع خواهد شد.
رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی چه مطالبی بیان فرمودند؟ title
بیانات منتشر نشده رهبر انقلاب در منزل شهید رئیسی
۲۰ جانشین احتمالی رئیسی چه کسانی هستند؟ title
در پی شهادت رئیس جمهور در اتفاقی نادر دوره ریاست جمهوری در ایران نا تمام ماند تا با برگزاری انتخابات زودهنگام سکاندار قوه اجرایی کشور مشخص شود
وداع تاریخی خراسان جنوبی با رئیس جمهور شهید title
خراسان جنوبی امروز تمام قد برای وداع با یار دیرینش به میدان آمدند تا در تاریخ ثبت شود این حضور و شکوه برای همیشه.
شهید«حسین امیرعبدالهیان» به روایت تصویر title
شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در سانحه هوایی روز گذشته همراه با شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دیگر همراهانش، شهد شهادت نوش کرد تا نخستین شهید وزیر امور خارجه انقلاب اسلامی لقب بگیرد.
بیانیه وزارت امور خارجه در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور title
علیرغم شرایط نامساعد جوی و محیطی، تلاش‌ها برای رسیدن گروه‌های پُرتلاش امدادی به محل حادثه همچنان با جدیت و امیدوارانه ادامه دارد.