به گزارش مخاطب ۲۴به نقل از روابط عمومی بیمه ایران وی افزود: بیشترین رشد فروش در رشته های مسئولیت و بدنه با 74 درصد و حمل کالا با 70 درصد بوده است.
در حوزه پرداخت خسارت نیز تا بهمن ماه حدود 20 هزار پرونده تشکیل و معادل 2400 میلیارد ریال خسارت پرداخت شده است که بیشترین مبلغ در بیمه های اتومبیل و رشته های ثالث و بدنه بوده که حدود 2130 میلیارد ریال می باشد.
زیارانی با اشاره به وجود 130 نماینده فعال در این شعبه گفت: به طور میانگین ماهانه 330 میلیارد ریال پرداختی در این شعبه داریم.وی همچنین از تشکیل کارگروه ویژه برای وصول مطالبات شرکت خبر داد و گفت: این کارگروه با مشارکت بخش حسابداری و صدور تشکیل شده و به طور مستمر جلسات فنی و کارشناسی برگزار می کند.
مدیر شعبه شرق تهران افزود: بر اساس سیاست ها و استراتژی تنظیم شده در هیات مدیره شرکت و تشکیل کارگروه ویژه وصول مطالبات در این شعبه ، با استفاده از هوش تجاری و سامانه های آماری فعالیت نمایندگان در هر ماه پایش و عملکرد آن ها سنجیده می شود و اقدامات لازم و متناسب در جهت وصول مطالبات برنامه ریزی و اجرا می گردد. این امر باعث شد تا این شعبه در سال جاری فاقد هرگونه بدهی سنواتی باشد و جای دارد از همت و تلاش همکاران شعبه و همچنین همدلی و همراهی همکاران نمایندگان تشکر نمایم.