کد خبر: ۳۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵
یکی از تیم‌های لیگ برتری که از ابتدای فصل با حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم کرده و همین مساله منجر به حضور این تیم در جمع قعرنشینان شده است؛ حالا در جدیدترین اتفاق، شاهد یک درگیری شدید فیزیکی در رختکن این تیم پس از بازی آخر آن‌ها بودیم.

یکی از تیم‌های لیگ برتری که از ابتدای فصل با حواشی گوناگونی دست و پنجه نرم کرده و همین مساله منجر به حضور این تیم در جمع قعرنشینان شده است؛ حالا در جدیدترین اتفاق، شاهد یک درگیری شدید فیزیکی در رختکن این تیم پس از بازی آخر آن‌ها بودیم.

درگیری تا سرحد قمه‌کشی در رختکن تیم لیگ برتری!

مخاطب ۲۴- این تیم که در لیگ بیست و یکم با انوع و اقسام حواشی و مشکلات دست و پنجه نرم کرده است. از اختلافات بین مدیریت باشگاه و مسوولان ورزشی استانی که این تیم در آن حاضر است تا بدهی‌های فراوان و مشکلاتی که باعث شد آن‌ها این دوره از مسابقات را با حواشی زیادی آغاز کنند. قرار گرفتن در بین تیم‌های پایانی جدول و شکست در ۷۵ درصد از مسابقات خود گواه بر وضعیت آشفته این تیم در لیگ برتر است.

اما گویا حواشی این تیم تمامی ندارد و وضعیت بد روحی تیم باعث شده تا اوضاع رختکن هم چندان جالب توجه نباشد. بعد از بازی آخر آن‌ها که اتفاقا نتیجه بدی هم برای این تیم رقم نخورد یک اتفاق عجیب و تکان‌دهنده در رختکن رخ داد. اتفاقی که کمتر نظیر آن را در بالاترین سطح فوتبال کشورمان دیده بودیم.

یکی از بازیکنان باتجربه این تیم که جزو بزرگان تیم هم به حساب می‌آید و در دیدار آخر برای تیم خود به میدان نرفته بود بعد از پایان بازی و در رختکن و جلوی چشم کادرفنی و بازیکنان به یکی از مربیان ناسزا می‌گوید. این حرکت عجیب بازیکن مذکور از سوی مربی تیم بی‌جواب نمی‌ماند و درگیری لفظی بین ۲ نفر شدت می‌گیرد. در این اثنا یکی دیگر از بازیکنان قدیمی تیم در حمایت از مربی، با آن بازیکن وارد درگیری می‌شود. یک درگیری کلامی شدید که به یک درگیری فیزیکی شدیدتر منجر می‌شود.

بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم برای جدا کردن ۲ بازیکن خود وارد کارزار شدند و البته تلاش‌های زیادی صورت گرفت تا از بیرون کسی دخالت نکند و همه چیز پشت درب‌های بسته فیصله پیدا کند، اما نشد. بازیکنی که درگیری را آغاز کرده بود، به شدت عصبانی بود و رختکن را ترک کرد تا جواب بی‌احترامی بازیکن دیگر را با قمه بدهد. دخالت مربیان تیم و بازیکنان، اما بعد از چند دقیقه باعث شد تا غائله خاتمه پیدا کند و بازیکن مورد نظر با قمه به سراغ دیگر بازیکن تیم که دست بر قضا رقیبش هم هست نرود.

مدت هاست چند دستگی بین بازیکنان این تیم به وجود آمده و کادرفنی، سرپرستی و مدیریتی باشگاه هم نه تنها نسبت به این قضیه حساس نبوده بلکه در برخی اوقات به آن دامن زده است. این چند دستگی و عدم اتحاد کاملا در نتایج تیم هم اثرگذار بوده است.

باید دید این تیم با این حجم از مشکلات و اختلافات در هفته‌های باقی‌مانده لیگ برتر چه نمایشی خواهد داشت. آن‌ها این روز‌ها بازی‌های دشواری دارند که برای بقا در لیگ نیاز به کسب پیروزی در این مسابقات دارند.

منبع: ایرنا

برچسب ها: لیگ برتر
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
با ۴ میلیارد تومان در این مناطق تهران خانه بخرید title
اگر قصد خرید خانه در تهران را دارید و حداکثر بودجه شما ۴ میلیارد تومان است، این گزارش را از دست ندهید.
واکنش مورینیو به رابطه مربی سپاهان و شیدا مقصودلو title
سردار آزمون در گفتگو با یکی از رسانه‌ها خاطره جالبی از مورینیو تعریف کرد.
شیدا مقصودلو کیست؟ title
در ادامه بیوگرافی شیدا مقصودلو، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و همسر خارجی اش ژوزه مورایس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت، پس با ما همراه باشید.
انهدام باند خواهر و برادری سرقت در تهران title
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره‌ای که به سرکردگی یک خواهر و برادر اقدام به قاپ‌زنی و سرقت موتورسیکلت در نقاط مختلف تهران کرده بودند، خبر داد.
بالاخره هر روز قهوه بخوریم یا نه؟ title
اگر شما یکی از افرادی هستید که هر روز قهوه می‌نوشید و به این فکر می‌کنید که این عادت چه بلایی سر بدن شما می‌آورد، به خواندن ادامه دهید تا در مورد این موضوع مهم بیشتر بدانید.
آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ title
هر یک از ما برای خواب به شکل و مدل خاص خود عادت داریم. آیا واقعاً مهم است که به کدام سمت بخوابیم؟ آیا دلایل علمی در این زمینه وجود دارد؟
حرارت تلفن همراه موجب ناباروری مردان می‌شود؟ title
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: حرارت تلفن همراه موجب ناباروری در مردان می‌شود.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.