کد خبر: ۳۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر

بانک آینده همواره کوشیده است تا با رویکرد اعتمادسازی و ارتقای جایگاه برند بانک و ارائه بهترین خدمات و محصولات، تجربه خوشایندی را برای مشتریان به ارمغان آورد.
افزایش رضایت‌مندی مشتریان بانک آینده با پاسخ‌گویی سریع و اطلاع‌رسانی فراگیر

به گزارش مخاطب ۲۴ به نقل از روابط عمومی بانک آینده: این بانک با اولویت قراردادن اقدامات لازم به‌منظور افزایش رضایت مشتریان، پاسخ‌گویی به‌موقع و اطلاع‌رسانی فراگیر و با تمرکز بر نیازهای کنونی و آتی آنها، تلاش مستمر دارد تا مشتریان با آسودگی خاطر و اعتماد و اطمینان از مجموعه خدمات و محصولات بانک آینده بهره‌مند شوند.


بر اساس گزارش اداره مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، امسال نارضایتی عملکردی 44 درصد کاهش داشته است. هم‌چنین در مقایسه با سال 1401 نیز، انتقادهای مطرح شده در سال 1402، کاهش 10 درصدی را نشان می‌دهد.


هدف مجموعه ارکان بانک آینده با تلاش اداره مدیریت شکایات و تقاضاها، انجام اقداماتی در راستای رضایت‌مندی مشتریان از عملکرد این بانک بزرگ است تا با پی‌گیری‌ها و پایش مستمر، علاوه بر افزایش سطح مطلوب ارائه خدمات و محصولات، رضایت‌مندی مشتریان نیز ارتقا یابد.


گفتنی است، اطلاع‌رسانی مطلوب در زمان مناسب پیش از بروز نارضایتی، رعایت رفتار حرفه‌ای بانکداری و اصول مشتری‌مداری از سوی همکاران، عملکرد به‌موقع و مناسب در مواجهه با نیازهای مشتریان، پی‌گیری به‌موقع امور مربوط به مشتریان تا حصول نتیجه و تفاوت در رفتار و عملکرد همکاران در مقایسه با سایر بانک‌ها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه ویژه مشتریان و عموم هموطنان قرار گرفته است که به‌دنبال آن، از کارکنان بانک آینده تشکر و قدردانی کرده‌اند.


شایان ذکر است، کانال‌های ارتباطی بانک آینده، آماده دریافت پیشنهادها، انتقادها و نظرهای مشتریان و عموم هموطنان عزیز است.

برچسب ها: بانک آینده
آخرین اخبار
پربازدید ها
اخبار داغ
آغاز نخستین حراج سکه طلا سال ۱۴۰۴ از چهارشنبه آغاز نخستین حراج سکه طلا سال ۱۴۰۴ از چهارشنبه
بانک مرکزی اعلام کرد نخستین حراج سکه سال ۱۴۰۴ از ۵ شهریور برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۴ شهریور فرصت ثبت سفارش و واریز وجه دارند.
قطع یارانه ۳ میلیون نفر از دهک‌های ۴ تا ۹ در مرداد ۱۴۰۴ قطع یارانه ۳ میلیون نفر از دهک‌های ۴ تا ۹ در مرداد ۱۴۰۴
در مرداد ۱۴۰۴، یارانه حدود ۳ میلیون نفر از دهک‌های ۴ تا ۹ به دلیل انتقال به دهک‌های بالاتر قطع شد؛ دهک ۱۰ از ابتدای سال یارانه دریافت نمی‌کند.
قتل زوج مشهدی بر سر مهریه؛ دو شهروند جان باختند قتل زوج مشهدی بر سر مهریه؛ دو شهروند جان باختند
در مشهد، مرد ۴۴ ساله همسر ۴۱ ساله‌اش را به ضرب گلوله کشت و سپس خودکشی کرد؛ اجساد آنها در خودرویی پیدا شد و زوج دو فرزند خردسال داشتند.
مجرم شدن زینب موسوی مجرم شدن زینب موسوی
دادستانی عمومی و انقلاب تهران پس از انتشار برنامه یک فعال فضای مجازی که موجب جریحه‌دار شدن عفت عمومی شد، علیه وی اعلام جرم کرد.
برد کوپر جایگزین کوریلا در فرماندهی سنتکام شد برد کوپر جایگزین کوریلا در فرماندهی سنتکام شد
اریک کوریلا از فرماندهی ستاد مرکزی آمریکا کنار رفت و مسئولیت سنتکام به برد کوپر واگذار شد؛ تغییری مهم در راهبرد نظامی واشنگتن در منطقه.
اخراج سفیر ایران از استرالیا و قطع روابط دیپلماتیک اخراج سفیر ایران از استرالیا و قطع روابط دیپلماتیک
دولت استرالیا با متهم کردن ایران به دخالت در دو حمله ضدیهودی، سفیر ایران را اخراج و اعلام کرد روابط دیپلماتیک با ایران را قطع می‌کند.
اشغال ایران توسط متفقین؛ درسی که دیپلماسی ایران آموخت اشغال ایران توسط متفقین؛ درسی که دیپلماسی ایران آموخت
سحرگاه سوم شهریور ۱۳۲۰، چکمه‌های سربازان بریتانیایی و روسی با زیر پا گذاشتن بی‌طرفی ایران، فصلی تاریک از وابستگی و تحقیر را در تاریخ معاصر کشور با اشغال ایران در جنگ جهانی دوم رقم زدند.
برگزیده
عدم دسترسی به برنامه برق من! عدم دسترسی به برنامه برق من!
اپلیکیشن «برق من» و سامانه «برق ایران» از دسترس خارج شدند و کاربران نمی‌توانند برنامه خاموشی‌های برق را مشاهده کنند، در حالی که قطعی‌ها ادامه دارد.
عبور از بحران‌ها با تکیه بر صنعت عبور از بحران‌ها با تکیه بر صنعت
ابراهیم شیخ، معاون صنایع عمومی وزارت صمت با ارزیابی عملکرد دولت چهاردهم گفت: این دولت در مدیریت بحران‌ها و تعامل قوا موفق بوده و راهبرد اصلی‌اش توسعه صنعت و جلوگیری از خام‌فروشی است.
صفحه خبر بالای تصاویر