کد خبر: ۳۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸

مزایای خرید ویدئو وال Video Wall چیست؟

ویدئو وال متشکل از چندین نمایشگر است که می‌توان آن‌‎ها را کاشی‌وار بر روی دیوار قرار داد و در نهایت یک صفحه نمایش بزرگ به وجود آورد. در دنیای متصل و یکپارچه امروزی، این فناوری به شکل قابل‌توجهی بر کسب‌و‌کارها، تاثیر گذاشته است

ویدئو وال متشکل از چندین نمایشگر است که می‌توان آن‌‎ها را کاشی‌وار بر روی دیوار قرار داد و در نهایت یک صفحه نمایش بزرگ به وجود آورد. در دنیای متصل و یکپارچه امروزی، این فناوری به شکل قابل‌توجهی بر کسب‌و‌کارها، تاثیر گذاشته است. به طوری که طیف وسیعی با بهره‌گیری از این ابزار فوق‌العاده اطلاعات کاربردی خود به معرض نمایش می‌گذارند و اهداف خود را پیش می‌برند.

چرا ویدیو وال بخریم؟

این روزها بسیاری از برندهای بزرگ و شرکت‌های عظیم و ثروتمند متوجه اهمیت دیوارهای نمایشی شده‌اند. همچنین با کاهش قیمت این محصولات و مقیاس‌پذیر شدن آن‌‎ها، حتی موسسات کوچک‌تر به جمع خریداران و کاربران video wall پیوسته‌اند. چرا‌ که متوجه شده‌اند این تکنولوژی به راحتی می‌تواند بهره‌وری شغلی آن‌‎ها را بهبود ببخشد و نام آن‌‎ها را به شکل جذاب‌تری در معرض دید مخاطبان قرار دهد.

مزایای خرید مانیتور صنعتی و عملکرد آن

در این مقاله گروه پرو استور توضیحاتی را گرد‌آوری نموده است که به شما نشان می‌دهد ویدئو‌ وال‌ها چگونه عمل می‌کنند و چه مزایایی دارند.

ارتباط بیشتر با ویدئو وال

در هر محیط کاری، خواه فضای داخلی سازمان‌ها باشد، خواه اتاق کنترل و یا حتی اماکن عمومی، روزانه داده‌های بیشماری تبادل می‌شود. گاهی این اطلاعات به سمت کارمندان و کارکنان مجموعه سرایز می‌گردد و گاهی به طرف مخاطبان و مشتریان روانه می‌شود. به هر صورت هدف از ارسال این اطلاعات جلب توجه و دریافت واکنش‌های لازم است. حال تصور کنید در جایی که یک تصویر قدرت هزاران کلمه را با خود حمل می‌کند، ویدئو ‌وال‌ چگونه می‌تواند به پیشبرد این اهداف کمک کند. در‌ واقع آن‌‎ها با اشتراک‌گذاری داده‌های بصری در زمان واقعی، نقش موثری در این فرآیند خواهند داشت. به خصوص که حجم بالایی از پیکسل‌ها را در خود جای داده‌اند و داده‌های گوناگون دریافتی از منابع را به شکل جذاب و شگفت‌انگیزی به معرض نمایش می‌گذارند. برای درک این مطلب، می‌توانید دیوار‌های نمایشی واقع در فرودگاه‌ها را تصور کنید که برنامه‌های پرواز، تبلیغات و مهم‌تر از آن پیام‌های اورژانسی و اضطراری را به حاضرین منتقل می‌کنند.

همین طور در لابی شرکت‌ها و موسسات نیز کاربردی و کارآمد است. مدیران از طریق یک ویدئو ‌وال 4k می‌تواند اعلامیه‌های روزانه، داشبوردهای عملیاتی، بازخوردها، پیام‌های خوش‌آمدگویی و یا پروژه‌های تبلیغاتی خود را در معرض دید قرار دهند و مخاطبان را مطلع نمایند. در سالن‌های آموزشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مدارس هم می‌توان با این سیستم نمایشی با همکاران و دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرد. همچنین مراکز درمانی نظیر اورژانس‌ها و بیمارستان‌ها با استفاده از دیوار نمایشی تعبیه شده، قادر خواهند بود تا داده‌ها و اطلاعات حیاتی بیماران و گزارشات ضروری را به اپراتورها و سایرین ارائه نمایند. به غیر از موارد فوق، اتاق‌های نظارتی، مراکز کنترل و مدیریتی هم از این بهره بی‌نصیب نخواهند ماند. چه‌بسا هم‌اینک نیز بسیاری از مراکز کنترل ترافیک و حمل و نقل به دیوار نمایشی مجهز هستند و به واسطه آن‌‎ها به دوربین‌های سطح شهر دسترسی پیدا می‌کنند. به طور کل، هر محیط کاری، صرف نظر از نوع کاربری و حوزه فعالیت، می‌تواند پذیرای تجهیزات نمایشی شگفت‌انگیزی چون ویدیو وال باشد و راندمان شغلی خود را افزایش دهد.

قیمت ویدیو وال

مانیتور صنعتی با کنترل آسان

با پیشرفت تکنولوژی، امکانات و قابلیت‌های متعددی به تجهیزات اضافه می‌شوند که باعث پیچیدگی تنظیمات آن‌‎ها خواهد شد. بدیهی است با چنین روندی کار برای کاربران عادی سخت‌تر خواهد شد و نیاز به آموزش‌های تخصصی ضرورت پیدا می‌کند. یکی از مزیت ویدئو‌ وال‌ها در همین موضوع خلاصه شده است. کنترل دیوار‌های نمایشی به قدری ساده و آسان طراحی می‌شود که کاربر می‌تواند پیکربندی و عملکرد دلخواه خود را به راحتی پایه‌ریزی کند. این یعنی بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، می‌توان تجربه‌ای بی‌نظیر از سفارشی‌سازی نمایش را به دست آورد. اغلب مدل‌های مانیتور صنعتی به نرم‌افزاری مجهز هستند که مدیریت توزیع محتوا را بر‌عهده دارد و به کاربر اجازه می‌دهد تا تمامی دستگاه‌های موجود در یک سازمان و یا حتی چندین موسسه را تنها از طریق یک پلت‌فرم کنترل نماید.

امنیت و اطمینان Video Wall

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که به محض ورود به ساختمان یک موسسه یا پاساژ، چشم شما نا‌خود‌آگاه به صفحه نمایش تاریکی می‌افتد که به هر دلیلی (خاموش شده یا خراب شده) از فعالیت ایستاده است. در حالی که بسیاری از کارشناسان بر این عقیده‌اند که: هرگز فرصت دوم نمی‌تواند همچون نگاه اول تاثیرگذار باشد، نمایشگر صنعتی تاچ معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌ که عملکرد مداوم و مستمر آن‌‎ تنها به خاطر قطع برق متوقف می‌شود. علاوه بر تاثیر مخربی که خاموش بودن ویدئو‌ وال خواهد داشت، در برخی اماکن نظیر مراکز درمانی یا اتاق نظارت، این مسئله می‌تواند فاجعه‌بار باشد. از این رو کارشناسان پرو‌استور پیشنهاد می‌کنند هنگام انتخاب، از قیمت ویدئو وال و سرمایه‌گذاری بیشتر بر روی پردازنده‌های پیشرفته واهمه نداشته باشید. بدین ترتیب علاوه بر تامین امنیت، عملکرد یکسره و بازدهی مستمر نیز تضمین خواهد شد.

نمایش‌ چند منبعی نمایشگر صنعتی

به طور معمول از یک ویدئو وال جهت ارائه نمایش چندین منبع (به طور همزمان) بهره‌گیری می‌شود. اگر می‌خواهید جریان‌های نمایشی را از کانال‌های متعدد و با فرمت‌های متفاوت (در یک زمان واحد) را به تصویر بکشید، به یک پردازنده مخصوص نیاز خواهید داشت. ترجیحا یک پردازنده مطمئن که قادر به پردازش قالب‌های متنوع از هر منبع باشد و با هر نوع نمایشگری سازگاری داشته باشد. بهتر است بدانید که برخی مانیتور Signage در خصوص قالب‌ها محدودیت‌هایی دارد و یا تنها با یک نوع نمایشگر (مانند ال‌ای‌دی، پروژکتور و یا ال‌سی‌دی) سازگار است. در عین حال پردازنده‌های پیشرفته‌تری نیز وجود دارند که از انواع منابع و همچنین انواع سیستم‌های نمایشی پشتیبانی می‌کنند.

ویدئو وال 4k

خرید ویدیو وال انعطاف‌پذیری و خلاقیت

برای برنامه‌های نمایشی که به صورت متوالی در حال تغییر هستند، مانند: اخبار، تصاویر گرافیکی، تبلیغات و غیره، دیوار نمایشی گزینه بسیار ایده‌آلی خواهد بود. زیرا به کاربران اجازه می‌دهند تا تنظیمات دلخواه خود را به راحتی اعمال نمایند و محتوا را مطابق با سلیقه خود مدیریت کنند. علاوه بر این از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار هستند. برای مثال هنگامی که قصد دارید دات پیچ مورد استفاده خود را بزرگ‌تر کنید، این‌کار را تنها با اضافه کردن چند پنل نمایشی انجام خواهید داد و دیگر نیازی به جایگزین کردن دستگاه ندارید. در عین حال می‌توانید پردازشگر دستگاه را نیز ارتقاء دهید تا توانایی عملیاتی ویدئو ‌وال را بالا ببرید، بی‌آنکه نیازی به تعویض کامل آن داشته باشید. پردازشگرهای قدرتمند ویدئو ‌وال‌ها بستری فراهم می‌کنند تا کاربران تا با لمس چند دکمه، هر نوع محتوایی را از منابع گوناگون دریافت و با پیکربندی، اندازه و تنظیمات سفارشی به صورت خلاقانه به نمایش در‌آورند. به طور خلاصه، خرید ویدیو وال تطبیق‌پذیری قابل‌توجهی را برای موسسات و شرکت‌های مختلف به ارمغان می‌آورد.

بهترین قیمت ویدئو وال در پرو استور

مطالبی که در بالا مطالعه کردید، برخی از مزایای اصلی ویدئو ‌وال‌ بر‌شمرده می‌شود. کافی است انتظارات خود را ارزیابی کنید و پس از اطمینان با خرید video wall، تصویر و اعتبار برند خود را بهبود ببخشید. البته اگر همچنان با تردید مواجه هستید و سوالاتی بدون جواب در ذهن شما وجود دارد، می‌توانید با همکاران ما در پرو استور با شماره 021-52472000 تماس بگیرید و از آن‌‎ها راهنمایی کامل‌تری بخواهید.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
ویدیو| رژه کاروان ایران در مراسم المپیک ۲۰۲۴ پاریس title
رژه کاروان ایران بر روی رود سِن در مراسم افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس را ببینید.
توییت مجری خانم صداو سیما از بی‌سلیقگی در انتخاب لباس المپیکی‌ها! title
به بهانه انتشار تصاویر لباس المپیک ایران؛ این چند تا تصویر رو ببینیم. لباس تیم های مغولستان؛، هائیتی؛ قراقستان و سریلانکا که جزییاتی از پوشش سنتی یا طرحی مربوط به هنر و تاریخ کشورشون دارن.
خواسته‌ی علی نصیریان از پزشکیان چه بود؟ title
علی نصیریان در دیدار فعالان ستاد مرکزی پزشکیان با وی، گفت: من از رییس جمهور منتخب استدعا دارم نسبت به فرهنگ و هنر لطف بیشتری داشته باشند.
بازیگر خانم ایرانی در ۵۷ سالگی! title
عاطفه رضوی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.
درویش و تیشرت ۲۰ میلیون تومانی! title
سعید راد بازیگر مطرح سینمای ایران در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. این بازیگر که از طرفداران قدیمی پرسپولیس بود، همواره در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کرد و بار‌ها هم برای تماشای بازی تیم محبوبش به استادیوم آزادی می‌رفت.
کودک آزار‌ها در فضای مجازی هم مشغول آسیب و آزار هستند! title
فضای مجازی، رادیکالیسم در کنترل فضای مجازی و دسترسی به فیلترشکن‌هایی که مردم مجبورند استفاده کنند، در این مدت شکل جدیدی از کودک‌آزاری را نمایش داده است.
برگزیده
آخرین گمانه ها از لیست کابینه مسعود پزشکیان title
با نزدیک شدن به روزهای اعلام اسامی کابینه دوره چهاردهم ریاست جمهوری، بازار گمانه زنی ها پیرامون افراد و اسامی آنها، داغ‌تر شده است
تدابیر امنیتی شدید در آستانه افتتاحیه title
نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس حضور دارند
کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد title
رئیس‌جمهور منتخب گفت: کشور را با اختلاف و دعوا نمی‌توان اداره کرد و باید دست به دست هم دهیم تا پاسخگوی مردم باشیم.
المپیکی ۱۵ ساله ایران با اسلحه ۲۰ هزار یورویی در جستجوی طلا title
کوچکترین عضو کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌گوید همه تلاشش را می‌کند تا مدال طلای المپیک را بر گردن آویزد
پیش بینی بورس امروز ۲۷ تیر ۱۴۰۳ title
ارزش معاملات خرد سهام در دو روز ابتدایی هفته در سطح پایینی قرار گرفت. روز شنبه ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۹۷۹ میلیارد تومان بود و روز یکشنبه با رشد اندک ۴ درصدی به ۳ هزار و ۱۰۶ میلیارد تومان رسید. ناظران مشکل کمبود برق صنایع را یکی از عوامل اصلی ریزش بازار و افت معاملات می‌دانند. مشکلی که با گرم‌تر شدن هوا در دو هفته اخیر جدی‌تر شد و با خبر قطع برق شرکت سایپا و تعطیلی خط تولید شرکت فولاد ارفع به سرتیتر اخبار رسانه‌ها رسید.
پزشکیان: بدون حمایت مردم نمی‌توان اقدامی انجام داد title
رئیس جمهور منتخب گفت: اگر مردم نخبگان کارشناسان تولید کنندگان صنعتگران، مذهبیان، فرهنگیان، عشایر، کشاورزان و همه اقشار مردم نباشند امکان ندارد که بتوانم به تنهایی کاری را انجام دهم.