کد خبر: ۳۳۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
شبکه ورزش با برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» همراه تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

مخاطب 24- جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ۲۲ دی با حضور ۲۴ تیم برتر آسیا در قطر آغاز می‌شود و تیم ملی فوتبال ایران نیز با تیم‌های فلسطین، هنگ‌کنگ و امارات هم‌گروه شده است.

این ویژه‌برنامه از روز جمعه، ۲۲ دی ماه همزمان با بازی افتتاحیه جام ملت‌های آسیا با پوشش زنده این دیدار به روی آنتن شبکه ورزش سیما می‌رود و تا انتهای رقابت‌ها، همزمان با مسابقات در طول برگزاری بازی‌ها به صورت زنده پخش می‌شود.

بیش از نیمی از تقابل‌های جام ملت‌های آسیا از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

جواد خیابانی و مهدی توتونچی اجرای برنامه را بر عهده دارند آن هم با یک مهمان ثابت به نام خداداد عزیزی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران؛ البته به فراخور حساسیت رقابت‌ها مهمانان و کارشناسان دیگر هم در استودیو به این ترکیب اضافه خواهند شد.

«جام آسیا ۲۰۲۳» از یک ساعت قبل از آغاز دیدار‌ها با کارشناسی و بخش‌های جذاب همراه مخاطبان است و حدود دو ساعت پس از دیدار‌ها به تحلیل نکات فنی و پرداخت به متن و حواشی مسابقات خواهد پرداخت. پخش آیتم‌های متنوع درباره آشنایی با تیم‌ها و ستارگان فوتبال آسیا به همراه مصاحبه با اعضا تیم ملی فوتبال ایران از ویژگی‌های برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» خواهد بود.

«جام آسیا ۲۰۲۳» با حضور محمد میر به عنوان مجری خبرنگار به همراه یک تیم تولید از محل برگزاری رقابت‌ها گزارش تهیه و پخش می‌کند.

ارتباط زنده، گزارش‌های دست اول و شکار لحظات تاریخی این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از وظایف تیم حاضر در قطر است.

بر اساس این گزارش، اولین قسمت از ویژه برنامه «حالا جام» شبکه رادیویی تهران هم جمعه ۲۲ دی ماه روی آنتن می‌رود و افتتاحیه جام ملت‌های آسیا را پوشش می‌دهد.

گروه ورزش و تفریحات شبکه رادیویی تهران به مناسبت این رویداد ورزشی ویژه برنامه «حالا جام» را تدارک دیده است. برنامه‌ای که از جمعه همزمان با افتتاحیه جام ملت‌های آسیا از ساعت ۲۳ روی آنتن رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می‌رود.

محمد میر در این برنامه هم مخاطبان را در جریان آخرین رویداد و اخبار قرار می‌دهد.

این ویژه‌برنامه در تمامی روز‌هایی که ایران بازی دارد، از ساعت ۲۳ با بخش‌های متنوع پخش می‌شود؛ بخشی به کشور قطر و کشور‌هایی که در این دوره از بازی‌های آسیایی حضور دارند و فرهنگ‌هایشان می‌پردازد.

بخشی از ویژه‌برنامه حالا جام به گفتگو با کارشناسان و مسئولان اختصاص یافته است. ارتباط با قطر و اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد‌هایی که رخ می‌دهد، اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و نتایج بازی‌های روز و بحث‌های کارشناسی فنی و کارشناسی داوری از دیگر بخش‌هایی است که در ویژه‌برنامه حالا جام پخش می‌شود.

مهدی مجنونی تهیه‌کننده، اشکان آذر ماسوله مجری و سردبیر، الهه واحدی دستیار تهیه‌کننده و هماهنگی از جمله عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.


 

منبع: ایسنا

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت title
برنارد هیل بازیگر سینما که بیشتر برای بازی در فیلم‌های تایتانیک و ارباب حلقه‌ها شناخته شده بود در سن ۷۹ سالگی درگذشت.
کیک تولد سعید حدادیان title
عکسی از تولد حاج سعید حدادیان مداح اهل بیت (ع) را مشاهده می‌کنید.
دختر می خواهی بخری یا پسر؟ title
پسر حدود ۵۰‌میلیون تومان، دختر حدود ۷۰ تا ۸۰‌میلیون تومان. قیمت کودک و نوزاد خیلی متفاوت است. نوزاد‌ها از کودکان گران‌تر هستند؛ آن هم اگر نوزاد دختر باشد. خرید و فروش نوزاد می‌کنند؛ آن هم به‌طور حرفه‌ای. چت می‌کنند و شماره می‌دهند، ارسال چند تا عکس، واریز پول و در آخر تحویل نوزاد.
افعی تهران به معلم‌ها نیش زد و توقیف شد! title
در پی توهین به شأن و جایگاه معلم و امر تعلیم و تربیت در یکی از سکانس‌های سریال «افعی تهران» برای عوامل ساخت آن پرونده قضایی تشکیل شد.
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.