کد خبر: ۳۳۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
اصفهان - در حالی که سپاهان با چند بحران و حواشی بحث‌برانگیز نیم‌فصل را پس از ایستادن بر رده دوم جدول به پایان رساند، سرپرست مدیر عاملی باشگاه خبر‌های خوبی به هواداران تیمش داد تا نیم‌فصل دوم را امیدوارتر آغاز کنند.

به گزارش مخاطب ۲۴، تیم فوتبال سپاهان فصل لیگ ۱۴۰۲ را با نقل‌وانتقالات پرسروصدا و عملکرد درخشانی شروع کرد، اما آرام آرام درگیر حواشی بحث‌برانگیزی، چون قوانین تازه سازمان لیگ، داوری و چالش قراردادی بازیکنانش شد.

طلایی‌ها برخلاف پیروزی‌های پرگل تا هفته ۱۳، در گام‌های آخر نیم‌فصل باخت‌های عجیبی برابر گل‌گهر، آلومینیوم و شمس‌آذر داشت که محرومیت ۶ بازیکن و فشار روانی درون و بیرون زمین و داوری بر آن بی‌اثر نبود.

حال منوچهر نیکفر، سرپرست باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در گفت و گویی تلویزیونی در مورد شرایط تیم فوتبال سپاهان توضیحاتی ارائه کرده و در خصوص نقل‌وانتقالات نیم‌فصل طلایی‌پوشان توضیح داد: مورایس اعلام کرده که ۵ بازیکن را نمی‌خواهد که از این افراد ۳ بازیکن در بین ۶ بازیکن محروم قرار دارند، از همین رو با مسؤولان سازمان لیگ توافق کردیم که به ۳ بازیکن اجازه بازی بدهند البته ایراد به قرارداد‌های سال آینده بازیکنان بود و این محرومیت باید در فصل آینده رخ می‌داد.

او تاکید کرد: سپاهان فقط تیم فوتبال ندارد و بودجه باشگاه سپاهان همه رشته‌ها را شامل می‌شود، در سال ۴۰ میلیارد هزینه آکادمی سپاهان می‌شود و بودجه کل باشگاه سپاهان هم هزار میلیارد تومان نیست.

نیکفر از بودجه حدود ۶۵۰ میلیارد تومانی باشگاه سپاهان برای همه رشته‌ها خبر داد و گفت: بودجه تیم سپاهان پایین‌تر از سقف و حدود ۳۹۰ میلیارد تومان با آپشن‌ها است که ۲ میلیارد نیز زیر سقف قرارداد است؛ مشکل ۶ بازیکن ما قرارداد سال دوم بود که اصلاح شد.

نیازمند با ۹۰ میلیارد تومان گران‌ترین بازیکن سپاهان

یکی دیگر از بحث‌های پرچالش سپاهانی‌ها قرارداد نیازمند و مبلغ رضایتنامه او بود که نیکفر در این باره نیز توضیح داد: قرارداد پیام نیازمند امسال ۴۰ میلیارد و سال آینده ۵۰ میلیارد است که گران‌ترین بازیکن سپاهان است؛ کمیته انضباطی و کمیته استیناف می‌گوید قانون شامل بازیکن هم می‌شود و اگر سقف رعایت نشود، محروم می‌شود.

او ادامه می‌دهد: هر کسی باید کار خود را انجام دهد. موارد رعایت قانون، دفاع از حق باشگاه و گرفتن بازیکن با مدیریت است، هوادار باید از تیم حمایت کند و نباید نگران گرفتن بازیکن و سقف بودجه باشد.

سرپرست باشگاه سپاهان در مورد سقف بودجه نیز اضافه می‌کند: بخشی از قانون سقف بودجه برای کشور لازم است البته ایراداتی به این قانون وارد است؛ ۲ تیم دولتی و ۸ تیم صنعتی هستند که برای حفاظت از حقوق سهامداران باید سقف قرارداد توسط تیم‌های صنعتی رعایت شود، اما ایراد این است که در بازی‌های آسیایی حضور داریم و سقف بودجه برای تیم‌هایی که در آسیا هستند، جوابگو نیست.

اصلاحات ورود بانوان انجام می‌شود

وی تصریح کرد: برای جریمه ۲۰۰ هزار یورویی و ۳ بر صفر شدن بازی با الاتحاد به CAS اعتراض داریم؛ با الهلال بعد از رعایت الزامات AFC در ورزشگاه نقش‌جهان بازی خواهیم کرد؛ اکنون VAR اجاره‌ای به کشور وارد شده است و در بازی با الهلال از آن استفاده می‌کنیم.

نیکفر در مورد حضور بانوان در نقش‌جهان گفت: اصلاحات لازم ورزشگاه نقش‌جهان برای ورود بانوان به زودی انجام می‌شود و بانوان می‌توانند برای تماشای بازی‌های سپاهان به نقش‌جهان بیایند.

۳ بازیکن می‌خواهیم

سرپرست باشگاه سپاهان عنوان کرد: علی جاسم در نیروی هوایی عراق به صورت قرضی بازی می‌کند و درخواست‌هایی از کشور‌های خلیج فارس داشته‌اند، اما مورایس این بازیکن را می‌خواهد و امیدواریم این بازیکن را جذب کنیم.

او همچنین تاکید می‌کند: فرشاد احمدزاده با سپاهان قرارداد دارد، باشگاه سپاهان درخواست ۳ بازیکن داشت که اجازه دادیم با آن‌ها مذاکره کنند. عارف غلامی در لیست جذب نیست، مورایس به دنبال بازیکن سرعتی در خط دفاع است که احتمالا بازیکن خارجی بگیریم.

نیکفر در پایان گفت: امیدواریم نتایج در زمین تعیین شود، بحث‌های داوری پیش آمده و عذرخواهی باعث به دست آوردن رتبه نمی‌شود. امیدواریم در نیم‌فصل دوم حق سپاهان ضایع نشود و نتایج در زمین رقم بخورد.

منبع : ایسنا 

 

برچسب ها: سپاهان لیگ برتر
آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
آتش سوزی در خیابان لاله زار! title
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد
رژیم غذایی گیاهی برای افراد سیگاری مفید است؟ title
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که سیگاری‌های فعلی و سابق اگر رژیم غذایی گیاهی بسیار مغذی داشته باشند، ممکن است خطر ابتلا به آمفیزم در آن‌ها کاهش یابد.
تاثیرات عمیق زندان بر تتلو شعر در وصف امام علی! title
خواننده بازداشت شده تصمیم دارد تا برای شعری که در مدح حضرت علی نوشته آهنگی بسازد.
بازگشت محکوم به مرگ از پای چوبه دار title
زندانی محکوم به مرگ که برای اجرای حکم پای چوبه دار رفته بود، توانست با دریافت مهلت از اولیای دم به زندان برگردد.
۵ صبحانه کم کالری برای لاغری title
بسیاری از کارشناسان تغذیه صبحانه را مهم‌ترین وعده غذایی روز می‌دانند. این بدان معنا نیست که صبحانه باید همانند ناهار سنگین و مملو از نشاسته و چربی‌ها باشد. در واقع، برای افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، انتخاب صبحانه‌ای کم کالری می‌تواند گزینه بهتری نسبت به صبحانه‌های پرکالری باشد.
استایل مجری جنجالی صدا و سیما در راه بازگشت از آمریکا! title
ژیلا صادقی مجری خبرساز صداوسیما که در ماه‌های اخیر در چند نوبت بابت پوشش متفاوتش روی آنتن تلویزیون به سوژه شبکه‌های مجازی تبدیل شده است؛
این میوه سبب کاهش وزن می‌شود title
افراد مسن، با گنجاندن انگور در رژیم غذایی خود، می‌توانند به طور بالقوه سلامت چشمشان را بهبود بخشند.
برگزیده
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.