کد خبر: ۳۳۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
پیام رئیسی در پی جنایت تروریستی کرمان؛
رئیسی با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در جنایت تروریستی کرمان، مسئولان را موظف کرد هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

مخاطب 24- سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با صدور پیامی، با محکومیت شدید جنایت تروریستی در گلزار شهدای کرمان همزمان با مراسم بزرگداشت فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپهبد شهید قاسم سلیمانی، این اقدام را جنایت ایران ستیزان و عمال ترور و سیاهی عنوان کرد و ضمن موظف کردن مسئولان به رسیدگی فوری به مجروحان این حادثه، بر پیگیری و شناسایی سریع عاملان و آمران این اقدام کور و بزدلانه تاکید کرد.

متن کامل پیام رئیس جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایت‌کاران ایران‌ستیز و عمال ترور و سیاهی، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) سلاله پاک پیامبر رحمت، در مراسم گرامی‏داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار فاتح مبارزه با تروریسم، در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف ‏باری را رقم زدند و موجب شهید و مجروح شدن عده‌ای از شرکت‏‌کنندگان در این مراسم از جمله تعدادی از زنان و کودکان بی‏گناه شدند.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

ضمن تأکید بر پیگیری و شناسایی طراحان و آمران سیاه‏‌دل این حرکت غیرانسانی، از تمامی مسئولان استانی می‏‌خواهم هرچه سریع‏‌تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏‌دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

بی‏ شک عاملان و آمران این اقدام بزدلانه به زودی به دست نیرو‌های توانای امنیتی و انتظامی شناسایی و به سزای عمل شنیع خود خواهند رسید. دشمنان ملت باید بدانند که این‏گونه اقدامات هرگز نمی‏ تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‏‌های اسلامی به ‏وجود آورد و آن‌ها مصمم‌تر از گذشته تا خشکاندن ریشه‌های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
حکم مجازات تتلو صادر شد؟ title
حکم ‌مجازات ‌تتلو ‌از سوی قاضی دادگاه انقلاب تهران صادر شد. بر اساس این حکم، تتلو‌ به زندان و مجازات تبعی محکوم شده است.
همسر سابق ریحانه پارسا با چه کسی ازدواج کرد؟ title
مهدی کوشکی، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش، از ازدواج خود با محیا مهدی‌زاده خبر داد.
دستگیر ­مامور قلابی در شمال پایتخت title
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مامور قلابی خبر داد.
جشن تولد ۶۵ سالگی ایرج طهماسب title
ایرج طهماسب مجری مشهور و پرطرفدار کشورمان می‌باشد ۶۵ ساله شد.
بوی بد دهان را با این روش از بین ببرید title
هل، یک چاشنی خوش عطر و بو با خواص فوق‌العاده است و امروزه پای ثابت ادویه‌های مصرفیِ میلیون‌ها آشپز در سراسر جهان شده است.
محققان چینی مغز را پس از انجماد زنده کردند title
طبق خبری که به داستان‌های علمی-تخیلی شباهت دارد، احتمالاً راهی وجود داشته باشد که بتوان بافت مغز منجمد را بدون آسیب احیا کرد. دانشمندان چینی یک معجون شیمیایی جدید ساخته‌اند که اجازه می‌دهد بافت مغز بعد از انجماد دوباره عملکرد خود را بازیابد.
جرمی کلارکسون دوباره جذاب ترین مرد بریتانیا شد title
جرمی کلارکسون در نظرسنجی سایت ایلیسیت انکونترز به‌عنوان جذاب ترین مرد بریتانیا برگزیده شده است. نکته جالب ماجرا در فهرست افرادی است که بعد از او قرار گرفته‌اند.
برگزیده
استوری عاشقانه داماد سینمای ایران title
سپند امیرسلیمانی در تازه‌ترین استوری خود، تصویری به همراه همسرش، مونا کرمی منتشر کرد.
سازمان هواپیمایی کشوری: در ایران جت شخصی نداریم title
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به طور کلی ما در ایران جت شخصی نداریم. در زمینه نخریدن جت شخصی، تقریبا کسی را نداریم که خریده باشد.
پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا title
رئیس جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در آسیا تصریح کرد: از یکایک اعضای تیم ملی، مربیان، کادر فنی و سایر تلاشگران حوزه ورزش کشور برای کسب این عنوان ارزشمند، قدردانی می­‌نمایم.
صهیونیست‌ها دست از پا خطا کنند وضعیت متفاوت خواهد بود title
رئیس‌جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی بار دیگر دست از پا خطا کند و تعرضی به خاک مقدس ایران کند، وضعیت متفاوت خواهد بود و معلوم نیست دیگر چیزی از این رژیم باقی بماند.
تقویت همکاری‌های قوای مسلح ایران و پاکستان عامل صلح و ثبات است title
فرمانده ارتش پاکستان در حاشیه سفر رسمی رئیس جمهوری اسلامی ایران به این کشور به دیدار آیت الله رئیسی رفت.