کد خبر: ۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
حسین شمقدری پسر جواد شمقدری پس از ساخت مستند‌هایی با مضامین جنسی، به تازگی مستندی تحت عنوان «عمامه صورتی» درباره حجاب و گشت ارشاد ساخته و در آن سری به ویلا‌های ریاست جمهوری در لتیان و دیگر نقاط زده و از این مناطق که فیلمبرداری ممنوع است، فیلمبرداری هوایی کرده و از استفاده از آن‌ها انتقاد کرده است.

مخاطب 24- او که محور این مستند را یک روحانی قرار داده، به قم می‌رود و علما را بابت تغییر مسیر مونوریل از روی حرم زیر ذره بین می‌برد و یک روحانی که با بلندگو امر به معروف می‌کند را سوژه می‌کند. در بخشی از مستند این روحانی با دختران با پوشش حداقلی صحبت می‌کند و یکی از آن‌ها تعابیر عجیبی خطاب به یک مقام عالی نظام مطرح می‌کند که در مستند قرار داده شده است. در بخشی از مستند او به شمال و یکی از شهرک‌های گرانقیمت رفته و از زنان نیمه برهنه کنار ساحل فیلم می‌گیرند و پخش می‌کنند! در این شهرک‌ها روحانی مقابل با نشان دادن ظروف مشروب، از طبقاتی شدن امر به معروف انتقاد می‌کند.

همچنین دوربین به مشهد می‌رود و در ادامه تعابیر تندی نسبت به حجت الاسلام احمد علم الهدی به نقل از مردم بیان می‌شود که بی‌سابقه است. آن‌ها همچنین با دوربین مخفی یکی از واحد‌های پلیس که زنان بی‌حجاب را دستگیر می‌کند، تعقیب می‌کنند و با آن‌ها صحبت می‌کنند که صحبت‌های افسر پلیس لباس شخصی قابل تامل است. با توجه به آنکه سازندگان این مستند تماشای آن را تنها در دو پلتفرم قانونی خوانده‌اند، برش کوتاهی از این مستند که قابل پخش است را می‌بینید.

 

 

منبع: تابناک

برچسب ها
ارسال نظرا‌ت