کد خبر: ۳۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بازیکنان دوست دارند شأن و احترام آن‌ها بیشتر حفظ شود، اگر این احساس در بازیکنان ایجاد شود، اتفاق خیلی خوبی در آستانه جام‌جهانی خواهد بود.

به گزارش مخاطب ۲۴، علی نادری، سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار فارس در رابطه با شرایط فعلی تیم ملی اظهار داشت: در حال آماده‌سازی برای جام‌جهانی هستیم، بعد از سال ۲۰۱۷ که موفق شدیم مقام سوم جهان را کسب کنیم، در دو دوره جام‌جهانی شرکت نکردیم.

وی افزود: یک دوره صعود نکردیم و در مسابقات بعدی نیز به دلیل شرایط کرونا تیم ایران دعوت نشد و تیم‌های دوره قبلی حضور داشتند، شرایط تیم برای رقابت‌های پیش رو خوب است و بازیکنان بسیار سطح بالایی داریم.

نادری تصریح کرد: برای این که بهترین عملکرد را داشته باشیم راهی مسابقات خواهیم شد، امیدوارم رسیدگی بیشتر شود و بچه‌ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرند؛ بخشی از کار فنی و بر عهده مربیان است، اما بخش دیگر مربوط به فدراسیون فوتبال می‌شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان این که هنوز پاداش قهرمانی آسیا به تیم پرداخت نشده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان دوست دارند شأن و احترام آن‌ها بیشتر حفظ شود، اگر این احساس در بازیکنان ایجاد شود اتفاق خیلی خوبی در آستانه جام‌جهانی خواهد بود.

وی با تشریح برنامه‌های تیم ملی قبل از شروع جام‌جهانی گفت: بعد از اردوی کیش، یک اردو در بندرعباس خواهیم داشت، در این اردو ۳ بازی تدارکاتی با تیم ملی بلاروس انجام خواهیم داد، پس از آن در مرحله نهایی با ۱۲ بازیکن راهی دبی خواهیم شد، در آنجا نیز یک بازی دوستانه با کلمبیا خواهیم داشت و برای شروع جام‌جهانی آماده خواهیم بود.

نادری در پایان گفت: اگر یک مجموعه قرار است موفق شود، باید تمام ارکان از جمله اعضای تیم و فدراسیون یکدل باشند و دست به دست هم دهند تا نتایج خوبی رقم بخورد.

پنجمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ساحلی برای شرکت در جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ امارات ۹ الی ۱۶ دی در جزیره کیش برگزار خواهد شد؛ امیرحسین اکبری، رضا دیری و مهدی شیرمحمدی نمایندگان اصفهان در این اردو خواهند بود.

آخرین اخبار
پربازدید ها
تصاویر
اخبار داغ
پویش یک دقیقه برای ایران با شهیندخت مولارودی title
با توجه به این که دکتر پزشکیان کاندیدای اختصاصی جبهه اصلاحات ایران هستند و برنامه‌هایی که برای ارائه دارند در چارچوب گفتمان اصلاح طلبی مورد وفاق و اتفاق نظر جامعه اصلاح طلبی است.
پویش یک دقیقه برای ایران title
از روز نخست اعلام كانديداتوري دكتر مسعود پزشكيان، موجي از اميدواري، شور و حركت جامعه را فراگرفت و هزاران نفر از اقشار مختلف، اعلام آمادگي كردند تا در اين رقابت تعيين كننده آينده ايران، نقش و سهمي ايفا كنند؛ «كارزار رسانه اي #يك_دقيقه_براي_ايران » هم يكي از آن هزاران است.
هوش مصنوعی از انسان باهوش‌تر است؟ title
پدرخوانده هوش مصنوعی: ۵۰ درصد احتمال دارد این فناوری از انسان باهوش‌تر شود
فضیلت و اعمال عید قربان title
روز دهم ماه ذی‌الحجه و عید قربان روز عید و خوشحالی و سرور است، زیرا علاوه بر این که بنده‌ای مخلص از آزمونی دشوار، سربلند بیرون آمد و بندگی خویش را در پیشگاه خدای بزرگ ثابت کرد، گروه عظیمی از بندگان مخلص خدا به او تاسی جسته، به زیارت خانه خدا می‌شتابند و مراسم منا و از جمله، قربانی را انجام می‌دهند.
ثروت بیل گیتس در کجا انباشته شده است؟ title
بیل گیتس، سرمایه‌گذار میلیاردر، ۸۷ درصد از سبد سهام (پرتفوی) ۴۵ میلیارد دلاری خود را تنها در پنج سهام در اختیار دارد.
عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی مجری مشهور تلویزیون title
پیمان طالبی، مجری مشهور تلویزیون عکسی از جشن تولد ۳۷ سالگی‌اش را در اینستاگرام منتشر کرد.
ستاره استقلال داماد شد title
مهاجم باتجربه استقلالی‌ها شنبه شب مراسم ازدواج خود را برگزار کرد.
برگزیده
پویش یک دقیقه برای ایران با معصومه ابتکار title
فرصتی بی نظیر برای مردم ایران پیش آمده است که در یک انتخابات رقابتی و آزاد و سالم شرکت کنند.
زهرا پزشکیان در رابطه با پدر چه گفت؟ title
صحبت‌های زهرا پزشکیان دختر مسعود پزشکیان نامزد ریاست جمهوری را ببینید.
دیدار پزشکیان با سیدحسن خمینی title
مسعود پزشکیان به دیدار آیت‌الله سیدحسن خمینی، نوه بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی رفت.
اقامه نماز ظهر جمعی از نخبگان و مدال آوران علمی ایران به امامت رهبر انقلاب title
️جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.
دیدار پزشکیان با آیت‌الله جوادی آملی title
مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در سفر به قم، با آیت‌الله عبدالله جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.
سید محمد خاتمی: به دکتر پزشکیان رأی خواهم داد title
تقدیر رئیس دولت اصلاحات از ساده زیستی، پاکدستی، مردم گرایی، شجاعت و پایبندی پزشکیان به موازین اخلاقی